שיווק באינטרנט הפקת סרטון בדף הבית

שיווק באינטרנט הפקת סרטון בדף הבית. הפקת סרטון תדמית בדף הבית, קמפיין פרסום באינטרנט הכולל כלי מכירה אפקטיבי הממוקם בתוך האתר. אם האתר שלך מציע למכירה מוצרי חשמל, תכשיטים, רכב, תעשיה, תיירות, אין גבול למהלך השיווקי שתוכלו ליצור. זוהי הזדמנות מצוינת המאפשרת לגולש "לגעת" במוצר.

שיווק באינטרנט באמצעות סרטונים אחד מן הכלים החשובים ביותר לקידום העסק או האתר שלך באינטרנט. בעידן שבו האתר מקבל מן הגולש כ-8 שניות במקרה הטוב. האתר חייב להיות ממוקד ולהציע לגולש ערך מוסף וזאת כדי לשפר את יחס ההמרה. שלב הנחיתה בדף הבית הוא קריטי. כל שניה קובעת. כל שניה תשפיע על מדד הנטישה וזמן השהיה באתר. במונחים של בליינדייט, אין לך הזדמנות שניה. אם אתה רוצה ליצור מערכת יחסים בין הגולש לאתר, אתה לא יכול להתבסס אך ורק על מילים ותמונות. הגולש לא מסוגל להכיל את כל המידע העצום שנמצא באתר שלך. אם האתר שלך חדש הוא כבר מותאם בסגנון הכתיבה למנועי החיפוש ומתחשב פחות באופן הקריאה של הגולש. גם אם השקעת בכתיבת תוכן איכותי, יכול להיות שהגולש לא כל כך מעוניין לקרוא אותו. תן לגולש ערך מוסף.

 

במה שונה האתר שלך מהאתר שהגולש ביקר בו לפני שניות ספורות? הטיעון הזה תקף לגבי כל סוגי האתרים. אתרי תדמית, מסחר או שיווק. אל תוותר על קמפיין פרסום באינטרנט באמצעות סרטון תדמית. צרו סרטון תדמית, לפחות בדף הבית. סרטון תדמית קצר עד 60 שניות יתווך בין המידע המותאם בעיקר למנועי החיפוש ויותאם לגולש. 60 שניות על האתר שלך, ממוקד בליבה העסקית ובעיקר, מה אתה מציע לגולש. אם האתר מורכב, שיווק באמצעות סרטוני תדמית הוא בפירוש כלי שיכול לסייע לגולש להבין את הממשק של האתר שלך. קח אחריות על שלב הנחיתה באתר אל תחמיץ הזדמנות ליצירת דיאלוג עם הגולש. הגולש "חייב" להישאר באתר וסרטון הוידאו הוא בפירוש כלי שיכול לסייע לך ליצור יחסים עם הגולש ברגע הכי קריטי. אם תשפר את מדד הנטישה, זה ישפיע גם על תוצאות הדירוג במנוע החיפוש של גוגל.

 

התוצאות במנועי החיפוש של גוגל מציגות נתון חשוב מאוד. היום יותר מאשר בעבר, סרטוני תדמית מוכרים יותר מוצרים. סרטוני וידאו מקדמים אתרים, סרטוני תדמית לעסקים הם המתווך המושלם בין הגולש לאתר. נקודה למחשבה. אם בערוץ הקניות היו חושבים שטקסט בליווי תמונה הוא תנאי מספיק למכירה, הם לא היו עושים שימוש בפריזנטורים כדי למכור מוצרים. אחד מכלי המכירה המומלצים ביותר לשימוש ברשת הוא סרטון המכירה. אם האתר שלך מציע למכירה מוצרי חשמל, רכב, תעשיה, תיירות, אין גבול למהלך המכירה שתוכל ליצור באמצעות סדרת סרטוני מכירה. זוהי הזדמנות מצוינת המאפשרת לגולש "לגעת" במוצר. זו גם הדרך החכמה ביותר לבדל את עצמך מן המתחרים. צימרים עם סרטון וידאו מוכרים יותר עסקאות מצימר בלי סרטון. שלב בטקטיקת סרטוני המכירה, סרטון אחד עם הצעה מכירה חסרת תקדים ומוגבלת בזמן. סביר להניח שבזכות הסרטון הזה, האתר יזכה בכניסות וכמובן במכירות.

 

שלבו סרטון וידיאו על פי נושא רלוונטי לגולש. גם אם האתר שלכם הוא אתר שיווקי אתם יכולים ליצור סרטונים רלוונטיים לגולש. לדוגמא: אם קהל היעד שלך הוא אמהות בהריון/אחרי הריון, שלב סרטונים המתעדים כל חודש בחייה של אם בהריון. סרטון לכל חודש עד ללידה. דמיין סדרת סרטונים העוסקת בדיכאון אחרי לידה. למרות שהנושא רגיש, תמצא שיש לו מקום ועניין גובר בקרב קהל היעד. אם מדובר באתר המשווק ביטוח חיים. ראיין אלמנה עם ילדיה, גרום לגולש להבין את החשיבות שבביטוח חיים. באתר ביטוח רכב, הצג סרטונים של לקוחות שרכבם נגנב וקיבלו שירות מצוין מחברת הביטוח. צרף סרטון דרמטי הכולל מעקב משטרתי מצולם אחרי משחטות רכב. עורר עניין. אל תשאיר את הגולש אדיש.

 

שיווק באינטרנט הפקת סרטון בדף הבית. סיכום. האם היית מפקיד את קידום האתר שלך בידי מקדם SEO חסר ניסיון? אל תבחר צלם חתונות כדי לפתח סרטוני וידיאו לאתר שלך. בחר אך ורק מנהל שיווק דיגיטלי אשר בתיק העבודות שלו תמצא שילוב מגוון של פרויקטים בעלי אופי וסגנון שונים. בחר חברה/מומחה המתמחים בפיתוח קמפיין פרסום באינטרנט באמצעות סרטוני וידיאו ובהפצתו, תוך כדי שליטה על כל המרכיבים. תקציב, תוכן, סגנון, הפקה, הפצה. כל אחד יכול ליצור עבורך סרטון וידיאו שנראה כמו מיליוני סרטונים אחרים ברשת ובמחיר שנראה לך מפתה. אל תתפתה. סרטון הוידאו הוא המייצג המובהק ביותר של החברה או האתר שלך. האם היית יוצר לחברה תדמית חובבנית. כך זה נראה מהצד. עסקים מעלים סרטוני חובבים שלכאורה נראים אמינים מאוד, אבל מקרינים חובבנות. כשם שלא היית מפקיד את קידום האתר בידי חובבים. אל תפקיר את תחום הפרסום והשיווק בוידאו בידי מי שאינו מומחה ובעל ניסיון. התוצאה בטווח הקצר יכולה להשתלם, אבל לטווח ארוך היא עשויה להזיק למהלך השיווקי הכולל.