איך בונים תוכן ממיר בעשרה צעדים?

איך בונים תוכן ממיר בעשרה צעדים? 10 טיפים ליצירת תוכן שממיר כמו גדול. כשאנחנו מחליטים לעשות שימוש בתוכן, אנחנו לא עושים את זה כי זה נחמד או אופנתי. אנחנו עושים את זה כדי למכור. שיווק באמצעות תוכן זו תעשיה שמגלגלת מיליארדים. שיווק באמצעות תוכן מיועד להביא לידים. לשכנע, לרגש, להסביר, להוביל למכירה. למעשה אין תחום באינטרנט שלא תמצאו בו תוכן שמשמש כסוכן מכירות אפקטיבי. מכתבה מערכתית, סרטון, מאמר, ביקורת מוצר, עדויות צרכנים, אינפוגרפיה, סרטוני מוצר, כתבות, משפיענים, טיפים לשימוש במוצר, סרטוני השקת מוצר, מודעות טקסטואליות, תמונות, מציאות רבודה ועוד לא מנינו את כל סוגי התוכן שעושים בהם שימוש. אז איך אתם יכולים לעשות את זה יותר טוב? איך תצליחו ליצור תוכן ממיר? קבלו את הטיפים שיעזרו לכם ליצור תוכן שיגרום ללקוח שלכם לקבל החלטת קניה.

 

 

אין רציונל. הרגשות שולטים בתוכן.

הרגש הוא הנתיב שעליו אתם בונים את הטיעונים המשכנעים שלכם. המטרה של כתיבת תוכן טוב היא לעודד מישהו לרצות משהו. לעורר אותו למודעות על בעיה שיש לו באמצעים רגשיים. לחץ חברתי הוא גורם מדרבן לקניה: גם אני רוצה את מה שיש לשכן, החבר, החברה. גם אני רוצה להיות מעודכן. גם אני רוצה להיות מקובל. התוכן שלכם צריך לשדר את זה. לקחת קבוצת אנשים ולתת להם ערך מיוחד בזכות העובדה שאתם מציעים להם משהו שיחבר אותם לאחרים. אל תישארו מאחור, כולם כבר קנו. מה אתכם? עוד לא קניתם? העולם כבר שם. איפה אתם? אל תשארו מאחור. זה בהחלט כוח שיווקי מדרבן ומשכנע. שיפור עצמי: אנשים רוצים להיות הכי הטובים במה שהם עושים. כתוצאה מכך, נסו לסגנן את התוכן שלכם במונחים של, "10 הדברים שאתה לא יודע עליהם…", "דברים שהתגעגעת אליהם…" או "דרכים שיהפכו אותך למקצוען ב…". פחד להחמיץ: פחד הוא המניע הגדול של פרסום ושיווק – במיוחד הפחד להחמיץ הזדמנות. פחד מעורר רצון לתובנה, סודות או תובנות. קחו בחשבון את ההצלחה של מאמרים בבלוג כמו, "איך הגדלתי את ההמרות בדף ב-250% והגעתי להכנסה של 200,000 שקלים!" זה בהחלט מושך את תשומת הלב.

 

הדגישו את הדחיפות

הגבלת זמן או זמינות. קשורה לפחד להחמיץ. אלה לא רק גורמים שאתם צריכים ליישם במודעות שלכם, בדפי הנחיתה ובמיילים השיווקיים שלכם. אלה גורמים שאתה צריכים ליישם לאורך כל הפעילות השיווקית. לדוגמה, אם אתה מתכוון לגבות תשלום עבור הסמינר המקוון, צרפו את הספר האלקטרוני או המחקר הקרוב שלכם, נסה לאפשר ל-100 האנשים הראשונים לספק כתובת דוא"ל בחינם. זה למעשה יגדיל את הערך המשוער של קטע התוכן (בטווח הארוך, בכל מקרה) ויגדיל את הסיכוי ש-100 הנקודות הראשונות הללו יעברו מהר ויתפשטו ויראלית. אפילו בתוכן הבלוג שלכם, אתם צריכים לעורר אינטראקציה באמצעות דחיפות (גם אם הדחיפות אינה אמיתית).

 

הדגישו את הרלוונטיות

אם אין לכם תמונת קונה בראש, אין סיכוי שתצליחו לעניין את הרוכש. מי באמת הקהל שלכם? למי אתם פונים? רק כשהתוכן באמת פונה לצרכים, לדאגות ולבעיות של הקורא שלכם, בסופו של דבר תקבלו המרה. איך אנחנו עושים את זה? פילוח הקהל שלכם: לפעמים אתם צריכים להוציא חלק מקהל הקוראים שלכם כדי לדבר "אחד על אחד" עם חלק אחר. תתחילו ליצור ספרים אלקטרוניים מבוססי מגזר שפועלים באמצעות אסטרטגיה מסוימת, הוסיפו דוגמאות ספציפיות למגזר. אם תקפידו לשמור על התוכן שלכם רלוונטי לא רק באמצעות התמקדות בקהל שלכם, אלא גם על התמקדות בעולם שמחוץ לתחום העסקי שלכם. חשוב לזכור חגים, עונות, אירועי ספורט וכל דבר אחר שהקורא שלכם יכול לחשוב עליו בחייו האמיתיים (לא מקוונים). זה לא רק מגדיל את הסיכוי למעורבות, זה מגדיל את מידת היחס האישי של העסק שלכם (הגדלת האמון הפוטנציאלי, ובכך, את סיכויי המכירה).

 

 

תהיו מובנים וברורים

תוכן ברור ופשוט הוא הדרך שבה אתם מעבירים ערך במונחים שיובנו לקהל היעד שלכם. אם התוכן שלכם כולל פסקה אחר פסקה של כלום מלבד המחשבות שלכם על תיאוריות השיווק החדשות ביותר, אתם תוכלו להגיע לקוראים, אבל קשה להאמין שהקוראים האלה יהפכו ללידים – או ללקוחות. מכיוון שכדי לכתוב תוכן שמגביר את המודעות למותג שלכם, אתם צריכים ליצור תוכן בעל ערך לקורא שלכם, ולא תוכן שפשוט מדווח להם.

 

איך זה עובד?

-הציגו את הנושא שלכם בפשטות.
-הסבירו אותו בשפה קלה להבנה.
-הסבירו כיצד זה משפיע על הקורא שלכם.
-הסבירו את ההמלצות. איך להפיק תועלת מהנושא?
-צרו שיחה כיצד לדעתכם הנושא הזה ישפיע על הקורא שלכם בעתיד.
-ספקו תוכן רלוונטי עם אימייל כקריאה לפעולה (CTA) של המאמר.

 

טפלו בחרדות ובפחדים של הצרכנים

האם אתם אמינים? למה שמישהו יאמין בהמלצות שלכם. יותר חשוב מזה, למה שמישהו שלא מכיר אתכם יסמוך לסמוך עליכם כדי לקנות או להוריד מוצר תוכן שאתם מבקשים ממנו להוריד? תוכן ברמה גבוהה מפחית את החרדה של הקורא. לא רק על ידי חינוך למשהו שהם עוסקים בו, אלא על ידי שכנוע שהמילים שהם קוראים מגיעות ממקור אמין ומנוסה שמבין את הצרכים והרצונות שלהם. יצירת אמון בתוך משפך המכירות (ששיווק באמצעות תוכן הוא חלק בלתי נפרד ממנו) הוא מרכיב עצום, ורק הולך וגדל. אבל אנשים לא בהכרח סומכים על צוותי מכירות בימינו (טוב, לא לגמרי), וסביר להניח שהם לא סומכים על המנכ"ל שלכם (אם הם בכלל יודעים מי הוא או היא). הם יתנו אמון באנשים שהם "בדיוק כמוני" – למעשה, נראה שסוג זה של אמון הולך ומתחזק מדי יום: הפונה דוגמא ליצירת תוכן שמתקשר עם אמון: הזדהו, אל תסתפקו רק בהזדהות: שימו את עצמכם בנעלי הקורא שלכם. איזה בעיות יש להם? האם היו לך אותן בעיות? תארו כיצד התגברתם על הבעיות שהם מתמודדים איתם. אולי תדברו (בעדינות) על האופן שבו הכלים, המוצר או העסק של החברה שלכם עזרו לכם (או ללקוח הנוכחי) לטפל בבעיות דומות.

ספרו סיפור: הראו שאתם יותר מרובוט על ידי שימוש בדוגמאות, מטפורות מהנות ואנלוגיות בעת יצירת תוכן. שלבו את החיים האמיתיים שלכם בתוכן הבלוג שלכם על ידי שיתוף חוויות אישיות שהקהל שלכם יכול להתייחס אליהם. הציגו את עצמכם: הציגו תמונת פנים שלכם או ביוגרפיה קצרה של המחבר בתחתית או בצד הבלוג שלכם. בקשו משוב ותבואו פתוחים לשאלות. אל תפחדו להביע תסכול או להראות רגשות: זה בהחלט יכול להיות חלק מהאישיות שלכם. אתם לא סטרילים. לא רובוטים. בני אדם. מקור להזדהות.

 

 

נקו את כל הסחות הדעת

התוכן צריך להיות ממוקד בנושא מרכזי, ולא בכמה נושאים בבת אחת. בדיוק כמו בדפי נחיתה, תוכלו להגדיל את ההמרות על ידי הדרכת הקוראים לאורך הנתיב שאתם רוצים שהם יעברו, ולמנוע מהם להפסיק את הדרך. אל תעמיסו בקישורים. זה יכול לגרוע משיעורי ההמרה של דף, שכן מעקב אחר קישורים אלה יכול להרחיק את הקוראים מהדף שלכם לפני שהם מגיעים לקריאה העיקרית שלך לפעולה. שימוש חוזר בסטטיסטיקה מהאינפוגרפיקה, הספרים האלקטרוניים ותוכן אחר המוגדר בדוא"ל הוא נהדר, כי בכל פעם שאתם מובילים תנועה בבלוג לקראת הפיכתה לליד אתם עושים משהו נכון. אבל כל קישור ששולח קורא למאמר לא קשור, לא "מותאם" בבלוג הוא קישור שהוא, לדעתי גול עצמי.

 

תנו ביטוי לעוד דעות והמלצות

איך אתם יכולים לנצח באמצעות ריבוי דעות? זה די פשוט. הקורא שלכם חשדן. אם תוסיפו עוד דעות של מומחים או עדויות צרכנים, תתנו לו את מה שהוא רוצה לשמוע. הוא רוצה אישור מעוד גורמים שהעסקה הזאת טובה בשבילו. ולכן אל תשארו לבד. ספקו עוד ראיות. זה יכול להיות פודקאסט מומחה, סרטון עדויות, סרטון בדיקת מוצר או שירות. כל דבר שיסייע למהלך השכנוע שלכם. זה די מקובל שמשווקי תוכן טובים מקיימים אינטראקציה ברמה האישית עם משפיענים בתעשייה, שכן הם שואפים להפוך למשפיענים בעצמם. אם זה המקרה עבורכם או עבור העסק שלכם, עליכם לנצל את זה. יש סיכוי גבוה שהקוראים שלכם, מנויי הבלוג והלידים המבושלים למחצה ישתכנעו בלגיטימיות של העסק שלכם אם הם יראו אתכם מתרועעים עם מישהו שהם מזהים. סוגים כאלה של אינטראקציות ומערכות יחסים הן מצויינות להגברת המודעות למותג ויש לטפח אותן בזהירות. אבל אל תנסו לפתח כל כך הרבה מערכות יחסים שאתם לא יכול לשמור עליהן. יחסים עם משפיענים הם כמו טיפול בצמח: תשכחו להשקות אותם מספיק זמן והם ימותו מצמא. אבל אם תשקו אותם יותר מדי הם יסבלו מפינוק יתר.

 

ללחוץ על כפתורי הכאב והפחד של הלקוח

אם אתם מכירים את נקודות הכאב העיקריות של שוק הנישה שלכם, אל תפחדו ללחוץ על הכפתורים שיגרמו לקהל שלך להיות מודע אליהם. רוצים דוגמא? גם אתם סובלים משלפוחית רגיזה? 57% שלקו בהתקף לב לא היו מודעים לסימפטומים. מסתבר שאפשר להציל תינוקות ממוות בעריסה. לא חייבים לעבור ניתוח להחלפת מפרק הירך. האם גם המנוע שלכם מרעיש? כמה כסף אתם מפסידים בשיווק באינטרנט? שאלות מסוג זה (השאלות שהקוראים שלך אולי נמנעים מלשאול את עצמם) יכולות לא רק לעורר את העניין הכללי שלהם, אלא גם להגביר את הרצון שלהם בכל פתרון שאתה עשוי לספק. האם הכלי שלכם מודד את החזר ה-ROI החברתי בצורה מדויקת יותר? או שאתה מקדם ספר אלקטרוני המציע טיפים לאמוד את היעילות של מדיה חברתית? עכשיו יהיה זמן טוב לדחוף את זה.

 

תנו עצות מועילות, לא הצעות מכירה

אם כל זרם התוכן שלך הוא קידום מכירות, אף אחד לא יאמין למה שאתם אומרים. אבל אם 90% מזרם התוכן שלך הוא חינוכי, אינפורמטיבי וקשור לפתרון הבעיות של הקוראים או הפניות שלכם, סביר יותר שהקוראים או הלידים האלה יאמינו לך כשאתם מציינים שיש לכם פתרון לבעיה שאתם מדברים עליה. כמובן שהפתרון הוא השירות או המוצר שתאם מציעים. אבל קודם, צרו את המבנה של בעיה ואז פתרון. רוב המשווקים עושים את טעות חייהם ועוברים מייד למכירה. בלי לעורר למודעות. בלי לדבר על בעיה. בלי ללחוץ על נקודת כאב.

תחתמו את התוכן שלכם בהנעה לפעולה

זה בהחלט תקף לגבי כל צורות התוכן. מה אתם רוצים שקהל הקוראים, צופים יעשו? אתם חייבים לסיים את מה שיצרתם עם הכוונה מדוייקת. אל תשאירו את הקורא או הצופה באוויר. להנעה לפעולה יש ערך עצום. כך גם תוכלו לבדוק אם אתם עומדים ביעדים. השאירו פרטים וקבלו ספרון הדרכה מתנה. לקבלת ההנחה הקליקו כאן. קורס מכוון ללא תשלום למאה הנרשמים הראשונים. מלאו פרטים.

 

רוצים לשפר את ביצועי השיווק? צרו קשר בווטסאפ.