עשרה טיפים לשיווק עסקים באינטרנט

עשרה טיפים לשיווק עסקים באינטרנט. רוב העסקים חושבים לטווח קצר מאוד. אם שואלים אותם איזה אסטרטגיות שיווק דיגיטלי הם מעדיפים? הם יאמרו שהם מעדיפים קמפיינים שמביאים לידים. זה בהחלט נכון. אבל יכול להיות מאוד מתסכל. כי אם לא בניתם מותג יהיה לכם קשה למכור את השירות או המוצר שלכם. מדד האמון הוא המדד החשוב ביותר למכירה. דף נחיתה הוא לא בהכרח השיטה הבדוקה ביותר לייצר הכנסות ממכירות באינטרנט. זה תקף למגוון תחומים ושירותים. אנחנו החלטנו להציע לכם דגשים שיסייעו לכם לראות את השיווק באינטרנט דרך מגוון כלים. זה חשוב כי באמצעות כלי השיווק השונים תצליחו לשפר את ביצועי המכירה ולייצר הכנסות מהפעילות השיווקית.

 

השקעה באתר היא השקעה מניבה. האתר הוא נקודת המפגש הקריטית ביותר עם הגולש. עד כמה שזה נשמע מובן מאליו, חלק מהאתרים לא משקיעים באתר. בנראות האתר, בעיצוב, בתוכן ובהצעות המכר שמלוות את הקטגוריות השונות באתר. לעתים קרובות אנחנו לא חושבים על UX-UI כעל טקטיקה שיווקית, אבל זה משפיע על כמות הזמן ותשומת הלב שהמשתמש יבלה בדף שלך. האתר שלך הוא המרכז של כל מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך, כך שאם דפי האתר לא נראים טוב, זה לא משנה כמה זמן תשקיעו בפיתוח אסטרטגיה – אתם פשוט תאבדו לקוחות. עסקים רבים בוחרים בפלטפורמה של אתר לא מקצועי וכתוצאה מכך כל מאמצי השיווק יורדים לטמיון.

 

קידום אורגני הוא השקעה לטווח ארוך. שיווק ואופטימיזציה במנועי חיפוש הם חלק ממה שעוזר לעסקים להופיע במיקומים ראשונים בתוצאות החיפוש. עם אסטרטגיית SEO אפקטיבית, אתר החברה שלך ישוייך למילות המפתח המשמשות למציאת השירותים שלך. לא לכל מילה יש נפח חיפוש ששווה השקעה. כלי התכנון של גוגל ואתרי אופטימיזציה יכולים להיות יעילים ולהציע לכם את את צירופי המילים בהלימה למתחרים שיניבו לכם טרפיק רלוונטי לאתר. פשוט קחו את הקישור של אתר המתחרה שלכם ותגלו באיזה צירופי מילים כדאי להשקיע.

 

תוכניות שותפים. עם תוכנית שותפים, אנשים שמאמינים בעסק, השירות או המוצר יכולים לשתף את הצעת המכר שלך ולהגדיל את השוק שלך בפלטפורמה מבוססת עמלות. בתחום הפיננסים, הביטוחים והמשכנתאות, הרכב ועוד, תוכנית שותפים בהחלט יכולה להתאים. לא על חשבון שאר הפעילות. הבעיה מתחילה עם עסקים שהם בוחרים בכלי אחד ומזניחים את שאר טקטיקות השיווק באינטרנט.

 

תתחילו לעבוד את היועצים הטובים ביותר בתחום, זה משתלם. לא כל אחד נולד מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי. בשנת 2022 הפך השיווק הדיגיטלי לתחום מורכב מאוד המכיל אין ספור התמחויות. חפשו את הטובים בתחום. תנו להם לבחון את הפעילות השיווקית שלכם כדי להבין מה אתם עושים לא נכון? איך אפשר לשפר? האם ההשקעה שלכם בפרסום ממומן מניבה את הערך הגבוה ביותר? לבעלי עסקים שצריכים להתמקד במערכות עסקיות אחרות, מאמן או יועץ יכולים להיות מועילים ביותר בכל הנוגע לאסטרטגיה הדיגיטלית. אם לא חקרתם את נפח החיפוש בתחום שלכם, למה אתם רצים לגוגל כדי לשרוף תקציב על מהלך שלא מתאים לעסק? האם בחנתם עוד אפשרויות? כמו ברפואה, חוות דעת שניה יכולה לסייע לכם.

 

אימייל מרקטינג הוא בהחלט כלי יעיל. שווה להפעיל אותו בחכמה. בתנאי שיש לכם מה להציע ללקוח. 99% מהמיילים נזרקים לפח. זה חומר למחשבה. אם לקוח לא יצר אתכם קשר במייל הראשון, מדוע שיעשה זאת במייל ה-25? חשוב לייצר פרסונליזציה של המסרים. להתאים לכל לקוח את המסר שלו. האם יש לכם פרופיל לקוח? ברור שלא. רוב המיילים נשלחים באופן אוטומטי לכל הלקוחות. זה לא מספיק לכתוב את שמו של הלקוח בראש המייל, אם אין במייל הצעת ערך ייחודית, הפעולה תסתיים בכישלון.

 

מועדון לקוחות שמבטיח הנחות. רק כדי להסביר את המשמעות של מועדון לקוחות. אם אתם חברת רהיטים ומחירי הפריטים הם מדורגים. לחברי מועדון וללקוחות כלליים, ברור שתהיה מוטיבציה ללקוח להירשם כחבר במועדון וליהנות מהנחה. אם התמריץ הוא חברות ללא עלות. זה רק יחזק את הקשר. בעולם וגם בישראל, על חברות במועדון שמייצר ללקוח אין ספור הצעות לקניית מוצרים בהנחות. כך בעצם אתם בונים קשר עם הלקוחות ודואגים להיות בראש רשימת הבחירה שלהם. הם יחזרו אליכם ויקנו עוד ועוד מוצרים. בתנאי שהשירות הוא מושלם.

 

יחסי ציבור הם עדיין כלי אפקטיבי מאוד. אם יש לכם דרך לעבוד עם מנגנון אפקטיבי של יחסי ציבור ולדאוג לכך שהעסק שלכם מוזכר בכתבות. אם יש לכם יכולת תקציבית לרכוש כתבות או מאמרים רלוונטיים שמאזכרים את הפעילות העסקית שלכם, זה בהחלט מומלץ. גם עסק מקומי יכול לפנות למקומונים כדי לקדם את המוניטין והמיתוג העסקי.

 

חדשנות עסקית. הרבה עסקים עושים פשוט את מה שכולם עושים. אבל ברגע שאתם מתחילים הליך שמטרתו הדגשת הייחודיות של העסק, יש סיכוי שתתחילו לבלוט וישימו לב אליכם. הפרס יהיה חשיפה באתרים מקוונים. למרות שזה נשמע באנלי, המסר של רמי לוי היה עוף בשקל. זה היה הבידול שלו מול המתחרים. אל תוותרו על החדשנות העסקית. היא בהחלט כלי שיכול לשסייע לכם במהלך השיווק הדיגיטלי.

 

ערוץ יוטיוב עם סרטונים שיוצרים ערך ללקוח. בשנת 2022 שיווק באמצעות סרטונים הוא כלי יעיל ואפקטיבי. אבל אפשר לייצר עוד דרגת חשיפה באמצעות התמקדות בהקמת ערוץ וידאו שמציע ללקוחות ערך מוסף באמצעות סרטונים. אם האופטימיזציה של הסרטונים תהיה ממוקדת במילות חיפוש רלוונטיות והסרטונים יקודמו אורגנית, הם יתחילו להופיע במילות החיפוש. בידקו במילות החיפוש הרלוונטיות האם מופיעים שם סרטונים? המשמעות היא שאתם יכולים להתמקם שם, די בקלות. משום שגוגל מעודדת פרסום באמצעות סרטונים. ועוד משהו שלא ידעתם, גם סרטונים בפייסבוק מקודמים ברשת החיפוש של גוגל. הם יופיעו שם בתנאי שהם עברו אופטימיזציה והותאמו לרשת החיפוש.

 

בלוג יכול לשפר את האופטימיזציה של האתר. הבלוג יכול להכיל תכנים שמעניינים את קהל היעד שלכם. התכנים כמובן מכילים את מילות החיפוש הרלוונטיות ביותר לקהל היעד שלכם. כך תוכלו לפרסם באופן עקבי מילות מפתח חדשות ולבצע אופטימיזציה של אסטרטגיית ה-SEO שלכם. יותר מזה, הבלוג שלכם יכול להיות מקום שבו תוכלו להציע עצות, לשתף מידע ולהתחבר באמת ללקוחות שלכם. מערכת יחסים אורכת טווח מתחילה באמון, והבלוג שלכם הוא דרך מצוינת לבנות מערכת יחסים יציבה ועקבית.