מדריך ג′אנרים סרטוני תדמית לעסקים

מדריך ג′אנרים סרטוני תדמית לעסקים. סרטון תדמית לעסק הוא מוצר חובה בכל אתר, בלוג ובכל ערוץ וידאו של חברה או עסק. לסרטוני תדמית תפקיד חשוב ביצירת הקשר הראשוני עם הלקוח שלא מכיר את החברה

הפקת סרטוני תדמית לעסקים הם כלי שיווק שהוא אפקטיבי בכל אתר, בלוג ובכל ערוץ וידאו של חברה או עסק. לסרטוני תדמית תפקיד חשוב ביצירת הקשר הראשוני עם הלקוח שלא מכיר אותנו. רצוי שהסרטון יהיה קצר, עד 2 דקות בלבד. אם יש לנו צורך ליצור סרטון עם סדרת מסרים, עדיף לפצל את המסרים למספר סרטונים. חשוב לזכור, סרטון תדמית הוא כרטיס הביקור של החברה או העסק. ככל שתשקיעו בו יותר מחשבה ותכנון בשלב התסריט וההפקה, תקבלו סרטון תדמית עם פוטנציאל המרה גבוה.

סקירה של סרטוני תדמית ברשת האינטרנט תגלה לכם שיש מספר סגנונות שונים של סרטוני תדמית. במאמר הזה אנחנו סוקרים את סוגי הסרטונים העיקריים. זה אמור לעשות לכם סדר ולסייע לכם בשלב כתיבת התסריט לסרטון התדמית.

סרטוני תמונות סטילס – בדרך כלל סוג פשוט מאוד של סרטונים שמונפשים בעזרת עריכת אפטר אפקטס. יעילים במיוחד לצורך יצירת מסה קריטית גדולה של סרטונים שתפקידם להשפיע על האופטימיזציה של האתר. סרטונים כאלה יופקו בערוץ יוטיוב. כל סרטון יכיל מילת מפתח רלוונטית ויקושר לדף רלוונטי באתר. בנוסף כמובן ניתן להטמיע את הסרטונים בדפי האתר הרלוונטיים.

סרטוני כותרות – סרטוני כותרות גם שייכים לג'אנר של הסרטונים הזולים באופן יחסי. בדרך כלל הכותרת תחליף את קולו של הקריין ותשמש ככלי סיפורי אשר באמצעותו נדגיש את הערכים והפרטים החשובים שנרצה להעביר לידיעת הלקוח.

קריינות רצף – שילוב קריין בסרטון תסייע לכם לספר על החברה או העסק באופן בהיר, קליט וזכיר. קצב הקריינות צריך להיות אחיד, כשתי מילים לשניה. בסרטון של כשתי דקות, אם הקריינות היא לאורך כל הסרטון, רצוי לחלק את הקריינות לקטעים ולאפשר הפסקה של מספר שניות בין הקטעים. לקולו ולאופיו של הקריין יש השפעה מכרעת על הסרטון. חברת קוסמטיקה עם פלח שוק נשי תעדיף קריינות רצף של אשה ואילו סטרט-אפ שעוסק במערכת התראה למניעת תאונות יכולה להיעזר בקריין סמכותי.

הפקת סרטון פריזנטור – הפריזנטור הוא נציגה של החברה. הוא משמש כפניה של החברה או העסק. רצוי לבחור בפריזנטור שמייצג את החברה באופיו או בפעילותו. מייקרוסופט בחרו בג'רי סיינפלד בגלל אופיו המתוחכם והאינטליגנטי. כל בחירה סתמית של פריזנטור תוביל לתגובה סתמית כלפי הסרטון. במובן הטכני, תפקידו של הפריזנטור להוביל את הסרטון ולספר על החברה בסגנון קליט, ידידותי ומעורר עניין.

סרטון תדמית אנימציה – חברות רבות בוחרות לספר על החברה או מוצר או שירות באמצעות סרטון אנימציה. הבחירה בסגנון כזה מחייבת הליך חשיבה מקדים. האם זהו הפתרון הטוב ביותר? האם אנחנו זקוקים לאנימציה ככלי שיכנועי? האם יש כלי הסברה יעילים יותר? בחלק גדול מהמקרים האנימציה הופכת לפתרון זמין משום שהיא אינה מערבת עבודת הפקה מורכבת. באמצעות מספר אלמנטים גרפיים פשוטים ניתן ליצור סרטון אנימציה שיספר על החברה או העסק. אם אנחנו זקוקים להמחשה של פעילות מוצר מורכב, גם כאן אנימציה בתלת מימד יכולה להמחיש את הפעולה באופן בהיר וידידותי.

ראשים מדברים – סרטוני ראשים מדברים הוא מושג מתחום סרטוני הפרסום והתדמית. בדרך כלל הוא מתאר סרטון שמכיל סדרת ראיונות עם אנשים מדברים שמספרים את סיפורה של החברה, השירות או המוצר. בסרטונים מהסוג הזה נהוג לשלב דמויות מפתח בחברה ולאפשר להם לספר את סיפורה של החברה מזוויות שונות. המנכ"ל יספר על החזון, מנהל הפיתוח על המוצר. מנהל השיווק על השווקים בהן פועלת החברה ומנהל המכירות יתאר את מערכת היחסים עם הלקוחות. הלקוח הסופי יעניק לנו מבט איך החברה נראית מבחוץ. זווית הלקוח תאפשר לצופים שהם הלקוחות הפוטנציאלים להעריך את החברה ולשקול להיעזר בשירותיה.

טסטמוניאל'ס – הפקת סרטוני עדויות לקוחות – אוונגליזם של לקוחות. אחת מן הגישות הרווחות בסרטוני תדמית היא שימוש בלקוחות. אם לחברה דגש על שירות או מוצר שמספק ערך גבוה ללקוחות כדאי ואפילו רצוי ליצור סדרת סרטונים אשר מעידים על החברה מזווית אובייקטיבית. לקוחות נוטים להאמין ללקוחות. סרטוני הלקוחות ידגישו את עולם הערכים של החברה מזווית הלקוח. רצוי ליצור סרטונים מדוייקים וממוקדים. אפשר לכתוב ללקוח את הטקסט שהוא נוטה להסכים עליו ועל ידי כך ליצור שפה אחידה לסרטונים. אם בחרתם בשיטה הזו, רצוי לחלק את דברי הלקוחות למסרים החשובים ולהדגיש את דברי הלקוח באמצעות הדגשה של משפט חשוב שהלקוח אמר לרמת כותרת בולטת. לסרטוני עדויות לקוחות יתרון נוסף, הם משתלבים מצויין בדף העסקי בפייסבוק ואפשר לקדם אותם במילות מפתח רלוונטיות בתכנית שיווק למנועי חיפוש. כשהלקוח יתקל בסרטון שלכם במילת חיפוש רלוונטית, הוא מייד יוכל להתחבר לעולם הערכים שלכם אודות למחמאות שתקבלו מהלקוחות שמופיעים בסרטון התדמית.

סרטוני טיפים – בכל יום גולש ממוצע בפייסבוק נחשף לכ- 1500 פריטי מידע. בכל יום עולים ליוטיוב מיליוני דקות וידאו. למה שהגולש יזכור דווקא אתכם? אם הסרטון שלכם מדבר רק על ערכי החברה, קרוב לודאי שזה לא מעניין את הלקוח. אבל אם תצליחו ליצור סרטון טיפים עם ערך מוסף ללקוח תשפרו את מצבכם. יצירת ערך מוסף ללקוח תאפשר לכם להתחבר ללקוחות לשפר את פוטנציאל ההמרה של של הסירטון. סרטוני טיפים מתמקדים במה שטוב ללקוח. הם לא ישרתו אתכם באופן ישיר, אבל יאפשרו לכם להתחבר ללקוחות ביתר קלות. אלו הם הסרטונים עם פוטנציאל השיתוף הגבוה ביותר. בעידן שבו אתם משלמים הון תועפות על מדיה, סרטוני טיפים יסייעו לכם להגיע ללקוח בדרך הזולה ביותר, בהשוואה לכל סרטון אחר.

סרטוני מוצר – אם אתם חברה בעלת מגוון מוצרים, לדוגמא חברה שמתמקדת במוצרי השקיה, סרטוני מוצר יכולים לספר את סיפורה של החברה באמצעות המוצרים. סרטון אחד כללי לכלל המוצרים ועוד סדרת סרטונים מפורטים שמתמקדים במוצר אחד לכל סרטון. אם אנשי המכירות נתקלים בקושי למכור מוצר, סרטון מוצר יכול לסייע בהליך המכירה ולהציג בפני הלקוח את אופן השימוש המומלץ במוצר.

סרטוני וידאו קליפ – בעידן שבו צעירים מעדיפים לצרוך מידע במהירות שיא, רצוי לפנות אליהם בשפה קליטה וקצבית. סרטוני וידאו קליפ שמים דגש על שילוב חכם בין כותרות, תמונות, וידאו ומוסיקה. יצירת שפה חזותית צעירה וקצבית תסייע לכם לחדור אל קהל יעד צעיר ולהעביר לו שפע של מסרים בדרך האפקטיבית ביותר.

סרטוני שיווק – בעולם סרטוני התדמית, סרטוני השיווק הם הזן הנחות ביותר. סרטים כאלה גורמים למנהל השיווק לחייך בחדר העריכה ולבכות אחרי שהוא בחון את יחס ההמרה של הסרטון. מסרים שיווקים לא מעניינים את הלקוחות. לא בשלב הזה. בעולם השיווק הדיגיטלי אתם מחוייבים ליצור היכרות, רק לאחר ההיכרות הלקוח מגלה מפתח כלפי החברה עמדה ולרק לאחר שיש לו עמדה רגשית, הוא מוכן לעבור לשלב המכירה. סרטוני שיווק מנסים לדלג על המשוכה ולשווק ללקוח בשלב שהוא עדיין מהסס ובוחן אפשרויות נוספות. רצוי שסרטוני שיווק יגיעו לאחר שהלקוח למד להכיר את החברה, הוא מוכן לבטוח בה ובמוצרים שלה ומביע נכונות ליצור מהלך עסקי.

סרטוני תדמית קריאטיבים – זה הג'אנר שמיועד למקבלי החלטות בעלי תעוזה וחזון. סרטוני תדמית קריאטיבים הם מצרך מפבוקש מאוד על ידי גולשים. החיסרון שלהם נובע ממידת הרלוונטיות של הסרטון לערכי החברה. אם הצלחתם ליצור שפה קריאטיבית שמשלבת הומור ומקוריות, סביר להניח שבטווח של זמן תחזירו את ההשקעה. ברמת הזכירות, סרטוני תדמית קריאטיבים יעבירו ללקוח הפוטנציאלי את המסר החשוב ביותר, אנחנו מוכנים להשקיע בך. אנחנו רואים בכלי ההסברה שלנו כלים מתוחכמים שמדברים בשפה שלך. אם הצלחנו להצחיק אותך, לעניין אותך, לגרום לך לחשוב, אתה תזכור אותנו לטווח ארוך. בדרך כלל חברות ומותגים שמעוניינים בזכירות גבוהה יבחרו בפתרון הזה. סטרט-אפ שמעוניין לחדור לשוק האמריקאי הרווי במסרים, יתקשה לעשות זאת, ללא בחירה בפתרון קריאטיבי מבריק ובולט שיצליח ליצור באזז ברשת ולעניין משקיעים ומשתמשים.

מדריך ג′אנרים סרטוני תדמית לעסקים. רוצים לתכנן הפקת סרטוני תדמית? אנחנו הכתובת. צרו קשר באמצעות האתר ונשמח להיפגש ולסייע לכם ליצור סרטוני תדמית בכל ג'אנר או סגנון שתבחרו. החל מ-2500 שקלים לסרט תדמית בשיטת טיים שרינג.

בקרו בערוץ הוידאו וידאו פוש ביוטיוב.