שיווק באינטרנט סרטון וידאו פתק דיגיטלי בכותל

שיווק באינטרנט סרטון וידאו פתק דיגיטלי בכותל. שיווק בוידאו הפקת ועריכת סרטון וידאו אינטראקטיבי, מודל קמפיין שיווק בוידאו באתר יוטיוב. מהפכת הוידאו נמצאת רק בתחילת הדרך, אבל היישומים הרבים, כמו הפקת וידאו אינטראקטיבי, מאפשרים לכם לשלב כלי שיווקי ממדרגה ראשונה

בעידן הדיגיטלי, קמפיין שיווק באינטרנט מעניק לנו הזדמנות לפתח ג'אנרים וטכניקות סיפור בלי הגבלה. סרטון הפרסומת שייך לעולם אחר. ברוב המקרים דווקא סרטון הפרסומת נתפס כלא אמין, ולא משכנע בהשוואה לסרטון אותנטי המתעד הרצאה ומגיש אותה לצופים בדרך קצבית, קולחת ומעניינת. אם סרטון פרסומת משפיע בטווח הקצר, לסרטונים המשלבים דובר או נציג מטעם החברה, במהלך הרצאה יש השפעה לטווח ארוך. אל תחששו מתיעוד מהסוג הזה. הוא חלק בלתי נפרד מתמהיל התוכן של כל חברה באינטרנט. מפיקים אירוע? תנו לנו ללוות אתכם ולהציע לכם מגוון פתרונות תיעוד באמצעות הפקת סרטון לעסק לכל מטרה.

 

שיווק באינטרנט באמצעות סרטונים הוא הכלי המתקדם ביותר לניהול דיאלוג עם הגולש. עד כמה חשוב לכם ליצור דיאלוג ישיר עם הגולשים? סרטון וידאו אינטראקטיבי מאפשר לכם להעלות סרטון וידאו לאתר יוטיוב ובאמצעות יישום פשוט יחסית לאפשר לגולשים להיכנס אל תוך הסרטון ולהשאיר מסר אישי. זהו כלי מומלץ ליצירת מעורבות עם הגולשים בכל נושא רלוונטי שתבחרו: מבחני טעימה, שירות לקוחות, מצגות מוצרים, איפיון מוצרים בשלב פיתוח, ועוד מגוון היבטים הקשורים לניהול קשרי לקוחות. צוות וידאו פוש הפיק סרטון הממחיש את העבודה בעזרת היישום. "פתק דיגיטלי בכותל".

 

הסרטונים בגוגל וביוטיוב יכולים לשרת מטרות שיוווקיות יעודיות. לדוגמא: רשת בתי מלון יכולה ליצור סדרת סרטונים יעודית שמפרסמת מלון מסויים במילת מפתח רלוונטית. לדוגמא, כשהלקוח יחפש מלון באילת, הוא ימצא דף נחיתה יעודי שסוקר את החדר, הסוויטה או את ארוחת הבוקר המפתה. אם יש למלון יתרון בלעדי, אפשר להציג גם אותו ועל ידי כך להשיג יתרון יחסי על פני המתחרים. גם באינסטגרם ניתן להפיק סרטונים יעודיים קצרים שישרתו את המותג או המוצר. אין גבול לשימוש, אין גבול ליצירתיות.

 

שיווק באינטרנט סרטון וידאו פתק דיגיטלי בכותל. קמפיין וידאו המאפשר לגולשים להשתמש ביישום ולהציב בתוך הסרטון מסר אישי. מהפכת הוידאו נמצאת רק בתחילת הדרך, אבל היישומים הרבים, כמו וידאו אינטראקטיבי, מאפשרים לכם לשלב כלי שיווקי ממדרגה ראשונה המסייע לכם ללמוד ולהכיר באמת את צרכי הלקוחות. להצעת מחיר ללא כל התחייבות, צרו קשר באמצעות האתר. עורך: אבי גורדון.

פוסט משנת 2010.