קמפיין שיווק לקידום באינטרנט באמצעות סרטונים

קמפיין שיווק לקידום באינטרנט באמצעות סרטונים. הפקת סרטון הרצאה לקהל בהשתתפות גורם מוביל בחברה. איזה סרטון הוא בעל מדד אמינות גבוה יותר?  לפני עשר שנים התשובות היו מעניקות לסרטון פרסומת מדד גבוה יותר. אבל היום בעידן הרשתות החברתיות, יש משמעות לקול האותנטי. ליכולת לחשוף בפני הלקוחות את דוברי החברה ולעשות בהם שימוש כסוכני מכירות המייצגים באופן הנאמן ביותר את הערכים של החברה.

כל סרטון אשר עושה שימוש באנשי מפתח בחברה מעניק לחברה הזדמנות לקדם את עולם הערכים של החברה או העסק ולאפשר ללקוחות להתחבר לגישה העסקית ולהזדהות עם התובנות של החברה. בעידן הרשתות החברתיות יש חשיבות עליונה לדרך שבה ארגון מציג את עצמו באמצעות נציגי החברה. הפקת סרטון מקצועי המשלב הרצאה הוא הזדמנות מעולה לספר את הסיפור של החברה באמצעים פשוטים, נגישים וקליטים. הפקת סרטונים המתעדים פעילות של החברה במסגרת כנס מקצועי או תערוכה, מקדמים את פוטנציאל החשיפה של העסק ומנגישים אותו ללקוחות פוטנציאלים. בכל פלטפורמה באינטרנט.

כשאין תסריט ערוך וכתוב הקול הופך לאותנטי. ולכן הוא אמין יותר. התסריט והסיפור נכתבים בחדר העריכה. כשאנחנו מקשיבים לדובר, אנחנו לומדים את נקודות החוזק שלו. לומדים לערוך את הסרטון ברצף ובעניין ועל ידי כך מגישים לצופים מוצר תקשורתי משכנע עם התחלה, אמצע וסוף. העובדה שאין לנו תסריט כתוב בתחילת האירוע, לא צריכה להפחיד אותנו. חדר העריכה הוא המקום המושלם לבנות את הסיפור שלנו בדרך המעניינת ביותר.

קמפיין שיווק באינטרנט מעניק לנו הזדמנות לפתח ג'אנרים וטכניקות סיפור בלי הגבלה. סרטון הפרסומת שייך לעולם אחר. ברוב המקרים דווקא סרטון הפרסומת נתפס כלא אמין, ולא משכנע בהשוואה לסרטון אותנטי המתעד הרצאה ומגיש אותה לצופים בדרך קצבית, קולחת ומעניינת. אם סרטון פרסומת משפיע בטווח הקצר, לסרטונים המשלבים דובר או נציג מטעם החברה, במהלך הרצאה יש השפעה לטווח ארוך. אל תחששו מתיעוד מהסוג הזה. הוא חלק בלתי נפרד מתמהיל התוכן של כל חברה באינטרנט. מפיקים אירוע? תנו לנו ללוות אתכם ולהציע לכם מגוון פתרונות תיעוד באמצעות הפקת סרטון לעסק לכל מטרה.