שיווק באינטרנט וידאו תחזית מגמות לשנת 2022

שיווק באינטרנט וידאו תחזית מגמות לשנת 2022. הפקת סרטונים הם כוח מניע בשיווק באינטרנט. בשנת 2022 כל גולש ביקר בממוצע 9 דפים. אורך הסרטון הממוצע 12 דקות.  יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני, אחרי גוגל שנמצא במקום הראשון. מי שמחפש עבודת אופטימיזציה חייב לעשות שימוש בסרטונים באתר יוטיוב. 70% מהצפיות מגיעות מהמובייל. התחזית שלנו, בשנת 2022 שיווק באמצעות סרטונים הולך לתפוש מקום חשוב בתמהיל המדיה של תאגידים, חברות ומותגים בעולם וגם בישראל

הפקת סרטונים שוברת שיאים חדשים. במהלך 2022 2.3 מיליארד משתמשים צופים ביוטיוב במשך חודש אחד. בשנת 2020 תעשיית הגיימינג צברה מאה מיליארד צפיות במשחקים. זו החלט פלטפורמה של צעירים. הפקת סרטון משפרת את יחס ההמרה ב-80%. בכל יום אנשים צופים בלמעלה ממיליארד שעות צפיה בוידאו. אתר בלי סרטון מניב פחות המרות מאתר עם סרטון. כבר היום אנחנו רואים הגברת פעילות וידאו באתר פייסבוק. חשוב להדגיש שיחס הצפיה בין פייסבוק ליוטיוב עומד על 3 שניות בממוצע בפייסבוק לעומת 30 שניות ביוטיוב. תנאי החשיפה בפייסבוק הם גבוהים מאוד, אבל יחס ההמרה נמוך. הפיד בפייסבוק עדיין מלא במידע לא רלוונטי לגולש. הגולש בפייסבוק נחשף במשך 24 שעות ל-1500 פריטי מידע. ביניהם גם סרטוני תדמית, שיווק ומכירה וסרטונים ויראליים. קשה לומר על הסרטונים בפייסבוק שהם מייצרים למפרסמים יחס המרה גבוה. מה שמציב לפייסבוק אתגר בהמשך התחרות עם אתר יוטיוב. לעומת זאת, אתר יוטיוב מצוייד במנוע חיפוש שמאפשר מיקוד במילות מפתח באופן אפקטיבי יותר. לדוגמא, 35% מנפח החיפוש בארה"ב מתבצע באתר יוטיוב. נתון שחשוב לקחת אותו בחשבון לפני כל מהלך שיווקי גלובלי. אינסטגרם הפכה לשחקן פעיל מאוד בכל הנוגע לשידור סרטונים. הם עדיין מוגבלים באורך ומבחינת הרגלי הצפיה קיימת העדפה לשידור ללא סאונד, אבל נראה שהמגמה הולכת להשתנות עם כניסתם של הראפרים הגדולים ותעשיית המוסיקה לאינסטגרם.

הפקת סרטונים תופסת מקום חשוב בתמהיל המדיה באינטרנט של כל חברה, מותג ומוצר באינטרנט. שיווק וידאו באינטרנט מציע אין ספור ערוצי שידור והפצה. הזליגה מן הפרסום בטלוויזיה אל האינטרנט היא בלתי נמנעת. גמישות ההפצה של סרטוני הוידאו והקלות שבה ניתן להציב אותם בכל פלטפורמה באינטרנט הופכת את הפקת הסרטונים ושיווקם לנשק יום הדין של כל אסטרטגיה שיווקית באינטרנט.

תנאי ההפצה הבלתי מוגבלים פותחים בפני כל חברה הפועלת בישראל ובשווקי חו"ל אין ספור טקטיקות לבניית מערך שידור במאות ולעתים אלפי אתרים. מדורת השבט באינטרנט מקבלת משמעות חדשנית הכוללת: אלפי מדורות שבט ולא רק מדורת שבט אחת. להערכתנו, המהפכה השיווקית הבאה תשלב את הסרטונים ככלי ביטוי חשוב המייצר עבור חברות, מותגים, ספקי שירותים ומוצרים אין ספור אפשרויות ביטוי. הפקת סרטון תדמית, סרטון ויראלי, סרטון שיווקי, סרטון מגזין, סרטון לנדינג בדף הבית, סרטון בדף נחיתה וערוצי וידאו לכיסוי תחומי פעילות של חברות ומותגים.

שיווק באינטרנט וידאו תחזית מגמות לשנת 2022. אתר וידאו פוש ערוך למהפכת השיווק באמצעות סרטונים באינטרנט עם מיטב הכלים וטובי המומחים בתחום. מומחי הפצה, מנהלי תוכן, מקדמי אתרים, במאים, צלמים, עורכי וידאו ומפיקי וידאו. צוות מנוסה ומיומן שערוך ומוכן לפתח וליצור עבורך מהלך שיווק בוידאו באינטרנט שיגביר את הנוכחות הרשתית שלכם באינטרנט ויסייע לך בקידום המכירות וביצירת תדמית חיובית ממוקדת בקהל יעד רלוונטי. צרו קשר באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר מותאמת לפעילות העסקית שלכם בכל הפלטפורמות.