מי מכיר קרדיולוג שהוא גם גניקולוג?

אין חיה כזאת. בתחום מורכב התמקצעות לפי תחום היא חובה

שיווק באינטרנט מי מכיר קרדיולוג שהוא גם גניקולוג? ברור שלא. אין חיה כזאת. אלו הם שני תחומים שונים לחלוטין אשר דורשים התמחות ממוקדת. כל אחד בתחום רפואי שמצריך לימודי רפואה במסלול ייעודי. אתם ודאי תוהים למה לאן אנחנו מכוונים? כמעט בכל יום אנחנו נתקלים בתחום הדיגיטל ברשימת דרישות מקצועיות מאיש הדיגיטל הבודד. סט דרישות שכולל גם יכולות מוכחות בפרסום ממומן וגם יכולות מוכחות בקידום אתרים.

מי רוצה לקנות אסטרטגיה של חמורי עבודה?

מכירים מנהל שיווק דיגיטל שיש לו יכולות משולבות רבות כל כך? גם יכולות כתיבה ועיצוב לבלוגים, מאמרים ופוסטים, גם יכולות בימוי והפקת סרטונים, לרבות עריכת וידאו, גם יכולת משולבת בהקמת קמפיינים בפייסבוק וגוגל, לרבות הטמעת פיקסלים, עיצוב ותיכנות דפי נחיתה. מכירים? אנחנו טוענים שאין חיה כזו. ככל שתחום השיווק באינטרנט נעשה מורכב יותר, הוא דורש התמקצעות בהתאם למשימות באינטרנט. קידום אתרים ואופטימיזציה במנועי חיפוש הוא התמחות. פרסום ממומן בפייסבוק ובגוגל הוא התמחות. אי מייל מרקטינג הוא התמחות. ככל שסט הדרישות מאיש הדיגיטל הבודד מחייב אותו לשלוט ביותר כלים, ברמת האנדס און, המשמעות היא שמדובר בגישה חובבנית. אי אפשר לשלוט מבחינה מקצועית בכל התחומים. למה זה קורה? כי לקוח הקצה לא מבין ולכן קל יותר לספר לו סיפורי מעשיות אודות שליטה בכלי עבודה רבים. אנחנו קוראים לזה אסטרטגיה של חמורי עבודה. שיווק באינטרנט מקצועני בכל פלטפורמה מתחיל בעבודת צוות.

אין נוסחת קסם מקצועית שמאחדת את כל המומחים

האם זה אפשרי לקחת אדם אחד ולהעמיס עליו עבודה של ארבעה אנשים שונים? כמובן שלא. התוצאה היא חובבנית. אז מה אנחנו יודעים לעשות? אנחנו יודעים בעבודת צוות מקצוענית לשווק את העסק שלכם בדיגיטל במגוון כלים שיסייעו לכם לשפר יחס המרה. אנחנו יודעים להתאים לכם את האסטרטגיה שתשפר לכם את המכירות. כל יום אנחנו מפתחים קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, טאבולה ואאוטבריין שמנתבים לקוחות רלוונטים אל פעולת המרה שנקבעה מראש. אנחנו מפיקים תוכן שיוצר מעורבות גבוהה בכל פלטפורמה באינטרנט. אנחנו יודעים ליצור סביבת פורה ומפרה שגורמת ללקוחות שלנו לחשוב על התחום המרתק שאנחנו פועלים בו. אנחנו יודעים להביא תוצאות.

הקליקו כאן וצרו קשר