כמה נכסים דיגיטלים יש לכם באינטרנט?

 

כמה נכסים דיגיטלים יש לכם באינטרנט? תתחילו להרוויח מהם. אם אתם נוהגים לעבוד עם פרסום ממומן באינטרנט, כנראה שאתם שוכרים נכסים ולא קונים נכסים. הגיע הזמן לשנות את ההרגל הזה. למעשה, בכל פעם שאתם מעדיפים פרסום ממומן, אתם בעצם שוכרים נכס מהבעלים. מי הבעלים? גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין. הם בעלי הנכס ואתם רק השוכרים. מה קורה כשהקמפיין נגמר? שאלה מצויינת. עצרתם את הקמפיין והנכס הדיגיטלי ששכרתם נעלם. הוא לא קיים יותר. זה יכול להיות קמפיין ממומן בפייסבוק או בגוגל, בלינקדאין. הקמפיין נעלם. לא נשאר ממנו זכר. השאלה, כמה לידים הבאתם מהקמפיין הממומן? והאם הוא מצדיק את המחיר? האם בדקתם החזר השקעה?

 

קבלו הצעה בווטסאפ לניהול נכסים דיגיטלים באמצעות תוכן מותאם להמרה

 

אם גם אתם נמצאים בסקאלה של המפרסמים המתוסכלים ששורפים כל חודש אלפי שקלים וחיים בתיסכול בגלל שאתם חושבים שאתם לא מקבלים תמורה הולמת. אתם חושבים בכיוון הנכון. יש עוד שיטה. היא דורשת השקעה. היא עולה כסף, אבל הפעם, אתם לא שוכרים את הנכס, אלא הופכים להיות הבעלים של הנכס הדיגיטלי. נכון, זה קל מאוד להשקיע בדף נחיתה. אבל חשוב לדעת שדף נחיתה בפרסום ממומן לא שייך לכם. אתם יצרתם את הדף אבל שילמתם על הפרסום שלו וקיבלתם חשיפה.

 

אתם יכולים להרוויח באמצעות שיווק תוכן מותאם להמרה

 

השטח שבו פירסמתם, שייך לגוגל, לפייסבוק, לא לכם. מעצם ההחלטה לעבוד אך ורק עם פרסום ממומן חיסלתם את האופציה לצבור נכסים דיגיטלים והשקעתם את כל המשאבים שלכם בפרסום ממומן. לא קניתם את הנכס. עכשיו אתם צריכים להחליט אם אתם רוצים להיות בעלים של נכסים דיגיטלים או רק לשכור נכסים מגוגל, פייסבוק אינסטגרם, לינקדאין או כל חברה שמציעה לכם חשיפה באמצעות פרסום ממומן. אם מה שאמרנו כאן מעניין אתכם, יש דרך אחרת. כי כרגע, מה שאתם עושים אתם משקיעים עשרות אלפי שקלים ומאות אלפי שקלים על פרסום ממומן ולא מצליחים לבנות נכסים דיגיטלים באינטרנט. הפקת תוכן מותאם להמרה שמתבסס על אסטרטגיית תוכן לטווח ארוך שמייצר ערך מוסף לגולש ומחולל חשיפה, מעורבות ולידים איכותיים. מסקרן? דברו איתנו.

 

צרו קשר בווטסאפ לקבלת ייעוץ חינם בפיתוח תוכן מותאם להמרה.