phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

שיווק מאפית ביכורים בכל פלטפורמה באינטרנט

ניהול פעילות שיווקית עבור חברת ביכורים בכל הפלטפורמות

 

קמפיין לחם טחינה לשיווק בפייסבוק. במסגרת הפעילות השיווקית לקידום מוצרי הבריאות של ביכורים, וידאו פוש מנהלת את פעילות השיווק בכל הפלטפורמות. יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טאבולה, לינקדאין ואתר ביכורים. זה לא חייב להיות סרטון עתיר תקציב. במקרה הזה מדובר בסרטון תמונות שעברו הנפשה, עיצוב ומיתוג גרפי. אחד מכלי השיווק שאנחנו עושים בהם שימוש הוא סרטון וידאו. הסרטונים מסייעים למהלך השיווקי של המוצר ובשיפור יחס ההמרה.

 

ריכוז מאמץ בפיתוח עשרות קמפיינים מפולחים

 

המשפך השיווקי מתחיל בפייסבוק. באמצעות הסרטון אנחנו מייצרים מספר קמפיינים. קמפיין חשיפה של הסרטון וקמפיין תנועה לאתר ביכורים באמצעות הסרטון. למעשה במסגרת הפעילות השוטפת עבור לקוח אנחנו יוצרים עשרות סרטונים שמטרתם הגברת המעורבות, הנעה לפעולה, שיווק, מכירה ושיפור יחס המרה. הנה כמה שאלות שכל עסק שואל את עעצמו לפני הפעילות. איך משפרים את יחס ההמרה באתר? איך משכנעים לקוח לקנות את המוצר או השירות שאתם מציעים? איך גורמים ללקוח להתעניין בתוכן שאתם מפיקים? מחקרים מוכיחים, סרטון וידאו הוא מוצר התוכן המועדף ברשתות החברתיות. 95% מהגולשים צפו בסרטון הדרכה כדי ללמוד על מוצר או שירות באינטרנט. 93% מהעסקים שמשווקים באינטרנט דיווחו שסרטון וידאו סייע להם בהליך הקניה.

 

שילוב עשרות סרטונים קצרים במסגרת המהלך השיווקי

 

עסקים ומשווקים שעשו שימוש בסרטוני וידאו שיפור את המכירות ב-49% בהשוואה לעסקים שהמשיכו לשווק באופן מסורתי. בחירה באסטרטגיה אשר משלבת הפקת סרטון או הפקת סרטונים דורשת מהעסק זמן התפנות לתכנון תהליך הכתיבה וההפקה. יכול להיות שזו גם הסיבה שעסקים נמנעים מההליך הזה. וזו כמובן טעות. האם הייתם מוותרים על כלי מכירה שיכול לשפר את ההמרות ואת ההכנסות כמעט ב-50%? הנה עוד נתון חשוב שיעזור לכם להחליט. כשמציבים בדף נחיתה טקסט וסרטון וידאו, 72% מהצרכנים יעדיפו לצפות בסרטון. המשמעות היא שאם בחרתם בטקסט בלבד, דף הנחיתה שלכם ימיר פחות. היום כבר אין על זה ויכוח. הרשת המובילה במעורבות גולשים בעקבות צפיה בסרטונים היא פייסבוק עם 48%. יוטיוב עם 32% ואינסטגרם עם 24%.

 

שולטים בפיתוח כלי תוכן כדי לשפר המרות

קשה להתווכח עם הנתונים האלה. בעידן האי.קומרס 90% מהמשתמשים בפלטפורמה דיווחו שסרטונים עזרו להם לקבל החלטת קניה. אז עכשיו אחרי שאתם יודעים את הנתונים, מה תעדיפו? סרטון או תמונה של המוצר? אם גם אתם נמצאים בתהליך בחירת משרד דיגיטל, אתם מוזמנים לפנות אלינו. יש לנו ניסיון מוכח בהיקף של למעלה מעשרה מיליון שקלים בפיתוח קמפיינים בכל הפלטפורמות. אונליין ואוף ליין. אנחנו מבינים את המושג אילוצים תקציבים ויודעים ליצור קמפיינים חכמים עם יחס המרה גבוה.

 

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake