שיווק באינטרנט בעזרת סרטונים אפקטיביים

שיווק באינטרנט בעזרת סרטונים. הפקת סרטון תדמית לקידום עסקים באינטרנט. מה הם ההנחיות והכללים שיסייעו לכם לשווק מותג באינטרנט ולשלב סרטונים במהלך? שבע נקודות קריטיות.

מטרות ויעדים בשיווק המותג באינטרנט. מהי המטרה השיווקית שאתם שואפים אליה? מה תרצו להשיג באמצעות הפקת סרטונים? מיתוג, חשיפה, הנעה לפעולה, שינוי בעמדות הצרכן, איתור קהל יעד חדש, התנסות במוצר מסויים, טרפיק לאתר. טרפיק לנקודות מכירה, קידום קמפיין מסויים. מיקוד במטרות יאפשר לכם לתכנן את מפת הדרכים המומלצת לשיווק בעזרת סרטונים.

איתור והקמת מוקדי שיחה. אם המותג שלך מחובר לקהל יעד של אמהות. היכן תפגשו את קהל היעד? בפייסבוק? בקבוצות יעודיות בפייסבוק? באתר יוטיוב? באמצעות כלי ניטור, בבלוגים יעודיים, בפורומים, בכתבות תוכן יזומות באתרים הגדולים, באיזה אמצעים תנקטו כדי להשתלב בשיחה באופן טבעי? סרטוני כתבות בנושאים רלוונטיים יניבו מעורבות גבוהה.

פעילות בפלטפורמות עצמאיות. לזה אנחנו קוראים החלק הטוב שבמנה. אם תשקיעו מאמץ באיתור מקדמי שיחה, משפיענים, בלוגרים, באזרים במדיה החברתית ותפעלו בתוך הפלטפורמות העצמאיות שלהם תגלו עולם חדש שיסייע לכם להחדיר מסר באמצעות סרטון בדרך חכמה.

מהירות התגובה של המותג במדיה החברתית. ניהול המותג במדיה החברתית מחייב מהירות תגובה בפיתוח תוכן. זהו בדרך כלל הכשל הראשון של המותג במדיה החברתית. לרשתות החברתיות דינמיקה מרתקת המחייבת מעקב צמוד אחר העידכונים על בסיס קבוע. כל שעת פעילות יוצרת דינמיקה שונה, אם לא תעקבו באופן רציף תהפכו ללא רלוונטיים.

תקציב השיווק. נקודת התורפה של כל מהלך ברשת. האם אתם יודעים לתכנן את התקציב בהתחשב בכל המטרות והיעדים? האם חישבתם הוצאות קבועות והוצאות מדיה? האם גייסתם את כוח האדם הנחוץ? האם מערך השיווק שלכם מסוגל להוציא לפועל מהלכים משולבים במספר פלטפורמות? האם יש לכם תקציב לקניית מדיה? תכננו מראש את המהלכים בהתאם.

אסטרטגיית ניהול משברים באינטרנט. האם אתם ערוכים לתרחישים שיחייבו אתכם לנהל משבר? מי הדובר שינהל את המערכה? האם קבעתם דרגות משבר? במקרה של ניהול משבר יש חשיבות עליונה לכלי הדוברות שתפעילו ברשת. האם המנכ"ל ערוך לקחת פיקוד ולהציג את העמדה שתסייע למותג להיחלץ מהמשבר? באיזה כלי תוכן תגיבו? סרטון תגובה הוא הדרך האפקטיבית ביותר לנהל את המשבר.

תוצאות וניתוח החזר השקעה. שיווק בעזרת סרטונים באינטרנט וניהול הפעילות השיווקית במדיה החברתית כרוך ביכולת שלכם לספוג תיסכול. לפעמים, חלק מן המהלכים יתבררו כמהלכים שגויים. במדד הציפיות, לא כל מה שתכתיבו, אכן יצליח לעמוד ביעדים. חשוב מאוד לנהל מדד ציפיות. לשיחת ייעוץ ללא עלות, צרו קשר באתר וידאו פוש.

 

nbsp;