phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

סרטון עדויות מתקתקות – שירותי מזכירות מרחוק

הפקת סרטון עדויות – מתקתקות, שירותי מזכירות מרחוק. שרין פישר, מנהלת תכנית היזמות של 8200 ממליצה על השירות של מתקתקות. הפקת סרטוני עדויות-טסטמוניאל, כלי שיווקי יעיל שמיועד למותגים, עסקים וחברות. במסגרת ההפקה, שלושה לקוחות אסטרטגיים של מתקתקות מתראיינים בסרטונים נפרדים באורך של כ- 2 דקות וממליצים אודות השירות של החברה. יניב גולן, מנהל קרן הון סיכון לול, מיה אלחלל מייסדת אתר ESH Media ושרין פישר. הסרטונים מצליחים לשדר אמינות בין היתר בגלל טכניקת ההפקה. לסרטונים אין תסריט כתוב מראש. המרואיינים לא מדקלמים טקסט, אלא עונים תשובות אותנטיות.

 

איך זה עבד? המרואיינים נשאלו סדרת שאלות, בחדר העריכה נבחן החומר, נבחרו התשובות הטובות ביותר ונוצר מהן תסריט עם התחלה אמצע וסוף. היתרון בטכניקה כזו נעוץ בעובדה שהמרואיינים משדרים אותנטיות והם חפים מכל זיוף. סרטון עדויות הוא כלי טקטי בעל ערך עצום לחברה, מותג, שירות או מוצר. הוא מאפשר לחברה להציג את יכולותיה באובייקטיביות על ידי לקוחות אמינים שממליצים על החברה, השירות או המותג.

 

במסגרת ההפקה נבחרו 3 לקוחות אסטרטגיים, כל אחד מהלקוחות קיבל זמן קצוב לראיון ובמסגרת הראיון מול 2 מצלמות סיפר על השירות של מתקתקות. בעידן הרשתות החברתיות, הצרכנים למדו להעריך אנשים אמיתיים ולא שחקנים. הדגש הוא כמובן על האותנטיות. לאורך השנים, סרטוני הפרסום איבדו מכוח השכנוע שלהם והרשת החברתית מכתיבה סגנון חדש. לאורך השנים הגולשים התרגלו להאמין לכל מה שיש בו היבט של אותנטיות. לא שחקנים, אלא בני אדם שמצליחים לתרגם את השירות שהם מקבלים למערכת יחסים אישית רגשית.

 

זהו תמהיל נכון יותר של סרטונים שמשדרים גם רציונל וגם רגש. חברות, מותגים ושירותים שיודעים למצוא את הממליצים הנכונים יפיקו מהפקת סרטוני עדויות יחס המרה גבוה בקרב קהל היעד הרלוונטי. וידאו פוש ערוכים להציע לכל חברה שירותי הפקת סרטונים באינטרנט לכל פלטפורמה, בכל תקציב, ברמה הגבוהה ביותר.

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake