phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

קמפיין שיווק באינטרנט סרטוני עדויות מכללת רמת גן

למה סרטוני עדויות הם כלי שיווק אפקטיבי ביותר בהליך המכירה?

קמפיין שיווק באינטרנט סרטוני עדויות מכללת רמת גן. למה סרטוני עדויות הם בעצם אחד מכלי השיווק היעילים והמשכנעים ביותר באינטרנט? בעידן שבו אנשים קונים מאנשים ברשתות החברתיות, יש לסרטון עדויות ערך עצום. בטלוויזיה, אנחנו צופים בפריזנטורים מפורסמים של תאגידי ענק שמגוייסים להליך השיווק והמכירה בתקציבי עתק. אבל באינטרנט, ברשתות החברתיות, אנחנו מצפים לראות סגנון שונה.

עדות ממקור ראשון משכנעת יותר ותורמת להליך המכירה

אנחנו מחפשים עדות ממקור מוסמך על העסק או השירות אותו אנחנו מתכוונים לרכוש. סרטוני עדויות מאופיינים בפשטות, ישירות ועדות מגוף ראשון. האדם שרכש את השירות או התנסה במוצר מעיד עליו. לא מדובר בשחקן, אלא בלקוח מרוצה. הלקוח שעבר תהליך קניה חולק את ניסיונו עם הגולשים. במקרה הזה, סטודנטים במתכוונים ללמוד הפקת אירועים במכללת רמת גן. סרטוני עדויות בנויים על עיקרון אמינות מאוד גבוה. המרואיין לא מדקלם טקסט, אלא מדבר בסגנון חופשי ומאפשר לקונים הפוטנציאלים להתרשם מחוויית הקניה שלו. בשורה התחתונה הם מאמינים לדובר. זוהי שיטת שיווק אפקטיבית

אנשים קונים מאנשים מדובר בתהליך הבעת אמון  במוצר

שיווק באינטרנט יכול להיות יעיל מאוד בעזרת זהו תהליך חיברות מאוד טבעי ומשכנע. הוא מסייע למוצר או השירות להפוך למוכר, ולשכנע את הלקוח הפוטנציאלי לרכוש את הקורס. בעידן שבו אנשים קונים מאנשים, בעצם כל צרכן שרכש מוצר הוא בגדר סוכן מכירות פוטנציאלי ויכול לסייע בהליך המכירה העתידי של המוצר או השירות. במקרה הזה, קורס הפקת אירועים במכללת רמת גן. למעשה, הסטודנטים שאמורים להירשם לקורס, מתלבטים בין הקורסים השונים, ומתקשים לקבל החלטה. עדות אמינה של סטודנט שמספר על הקורס מנקודת מבט אישית מסייעת לסטודנטים המתלבטים לקבל החלטה ולהירשם לקורס. משימת השיווק הושלמה. הלקוח שרכש את השירות או המוצר הפך לסוכן מכירות של המוצר אותו רכש.

 

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake