phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

קמפיין שיווק באינטרנט מתקתקות שירות מזכירות מרחוק

קמפיין שיווק באינטרנט מתקתקות שירות מזכירות מרחוק

יניב גולן, שותף בקרן הון סיכון לול ממליץ על השירות של מתקתקות. זהו כלי שיווקי יעיל שמיועד למותגים, עסקים וחברות. במסגרת הקמפיין, הופקו סרטונים עם שלושה לקוחות אסטרטגיים מתראיינים בסרטונים נפרדים ומספרים אודות השירות של החברה. יניב גולן, מנהל קרן הון סיכון לול, מיה פישר מנהלת תכנית היזמות של 8200, מיה אלחלל מייסדת אתר ESH Media. הסרטון מצליח לשדר אמינות בין היתר בגלל טכניקת ההפקה. לסרטונים אין תסריט כתוב מראש. המרואיינים לא מדקלמים טקסט, אלא עונים תשובות אותנטיות. איך זה עבד? המרואיינים נשאלו סדרת שאלות, בחדר העריכה נבחן החומר, נבחרו התשובות הטובות ביותר ונוצר מהן תסריט עם התחלה אמצע וסוף. היתרון בטכניקה כזו נעוץ בעובדה שהמרואיינים משדרים אותנטיות והם חפים מכל זיוף.

 

איך מציגים שירות של חברה בדרך משכנעת שמובילה לרכישה?

סרטון עדויות הוא כלי טקטי בעל ערך עצום לחברה, מותג, שירות או מוצר. הוא מאפשר לחברה להציג את יכולותיה באובייקטיביות על ידי לקוחות אמינים שממליצים על החברה, השירות או המותג. בעידן הרשתות החברתיות, אנשים מאמינים לאנשים ולא לשחקנים שמדקלמים טקסט. כל אחד מהלקוחות קיבל זמן קצוב לראיון ובמסגרת הראיון מול 2 מצלמות סיפר על השירות של מתקתקות. בעידן הרשתות החברתיות, הצרכנים למדו להעריך אנשים אמיתיים ולא שחקנים. אנשים למדו להעריך עדות נאמנה על מוצר או שירות. שיווק באינטרנט מתחיל במהלך בונה אמון. בלי אמון אין מעורבות ואין רכישה.

 

למה חשוב ליצור תוכן משכנע מותאם לכל הפלטפורמות?

קמפיין שיווק באינטרנט בעזרת סרטונים מסייע בשיווק המוצר או השירות. במקרה של מתקתקות היה חשוב להביא לידי ביטוי את הערך המוסף של המותג. הדגש הוא כמובן על האותנטיות. לאורך השנים, סרטוני הפרסום איבדו מכוח השכנוע שלהם והרשת החברתית מכתיבה סגנון חדש. לאורך השנים הגולשים התרגלו להאמין לכל מה שיש בו היבט של אותנטיות. לא שחקנים, אלא בני אדם שמצליחים לתרגם את השירות שהם מקבלים למערכת יחסים אישית. חברות, מותגים ושירותים שיודעים למצוא את הממליצים הנכונים יפיקו מסרטוני עדויות יחס המרה גבוה בקרב קהל היעד הרלוונטי. לסיכום, קמפיין שיווק באינטרנט מתקתקות שירות מזכירות מרחוק מייצר ערך עבור החברה ומשפר את מדד המעורבות.

 

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake