phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

קמפיין סרטוני עדויות קוד האימון

קמפיין סרטוני עדויות קוד האימון. איך יוצרים משפך שיווקי בעזרת סרטונים? חכה תביא דג אחד אבל רשת תביא את כל הלהקה. בדקות הקרובות ננסה להסביר את האסטרטגיה שפיתחנו לקוד האימון של אלון אולמן. יצרנו משפך שיווקי ארוך בעזרת שירשור סרטונים. סך הכל פותחו 9 סרטונים ארוכים ועוד 10 באמפרים באורך 6 שניות.

בדרך כלל חברות ועסקים נמנעים מהפקות של סדרות סרטונים. וכאן הטעות. הסיכוי שהגולש יצפה בסרטון ותתקבל המרה שואף לאחוזים נמוכים מאוד. הליך בישול לקוח לשלב מסירת הפרטים הוא ההליך המורכב ביותר בשיווק הדיגיטלי. במקרה הזה, הקמפיין שפותח עבור קוד האימון של אלון אולמן מכיל מסה קריטית של סרטונים אשר מתנהלים בדיוק כמו משפך שיווקי ארוך בדף נחיתה. הם מוליכים את הגולש שלב אחר שלב ומבשלים אותו לקראת מסירת הפרטים.

קמפיין סרטוני עדויות קוד האימון מציע לקהל היעד עדות ישירה של משתמש במוצר או בשירות ועל ידי כך, בניה של רמת שכנוע גבוהה. ככל שהגולש צופה ביותר סרטונים, הוא כנראה גולש רציני שמגלה עניין וסביר להניח שיגיע מוכן לאתר כדי למסור פרטים. שיטת השיווק בעזרת סרטון בודד היא פשוט לא אפקטיבית. דווקא בגלל שהגולש נחשף לאלפי גירויים במהלך החיפוש שלו באינטרנט. אנחנו רוצים להכניס אותו לתוך משפך שיווקי ועל ידי כך להשפיע על הליך קבלת ההחלטות. בסדרת הסרטונים שפותחה סיפקנו את כל המידע הרלוונטי שהגולש נזקק לו בתהליך קבלת ההחלטה לגבי ההצטרפות לקורס. הוא פגש בסטודנטים שסיפרו לו איך הם התחילו את הקורס ומה הם קיבלו, הוא קיבל מידע ממייסד השיטה, קוד האימון אלון אולמן. היה לו זמן להיערך ולבחון באופן מעמיק את הליך ההצטרפות שלו.

אם היינו זורקים חכה בודדת, סביר להניח שהדג היה חומק. אבל ברגע שנקטנו באסטרטגיה שפורשת רשת הסיכוי ללכוד את תשומת הלב של הגולש הרלוונטי גובר. הסיכוי שנצליח להניע מהלך שיווקי בתוך שירשור הסרטונים הוא גבוה יותר בהשוואה לסרטון בודד. בדרך כלל לקוחות חושבים דרך הכיס. הם בוחרים בפתרון של הפקת סרטון בודד, רק בגלל שיקולי תקציב. אבל כמובן שההחלטה הזו מובילה ליחס המרה נמוך מאוד. רוצים לשפר יחס המרה בעזרת קמפיין שיווק באינטרנט? צרו קשר באמצעות האתר.

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake