phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

הפקת סרטונים לשיווק נכסי יוקרה באינטרנט

הפקת סרטונים לשיווק נכסי יוקרה באינטרנט. שוק נכסי היוקרה בישראל ובחו"ל הוא שוק תחרותי שמחייב התנהלות שונה לחלוטין בכל הנוגע לשיווק הנכס בישראל ובשווקי יעד בעולם. הקונים המתוחכמים מצפים לראות את הנכס כדי להתרשם ממנו. סיכויי המכירה של הנכס גדלים ככל שההשקעה בסרטון מצליחה לחשוף אותו בפני הקונים הפוטנציאלים בדרך הטובה ביותר. מדובר בסרטונים שהם ז'אנר בפני עצמו.

מטרת הסרטון לערוך בפני הרוכש הפוטנציאלי של הנכס היוקרתי סיור מודרך ברחבי הנכס וצפיה פרטנית על אופי התכנון, מבנה החלל וחלוקתו ואיכות הגימור של הנכס. כל אלה משפיעים על ההחלטה להרים טלפון לבעל הנכס ולנסות לסגור עיסקה. וידאו פוש מתמחים בסרטוני תדמית לשיווק נכסי יוקרה בישראל ובעולם. הצוות המקצועי של וידאו פוש צבר ניסיון מקצועי רב בהפקה של צילומי אדריכלות ויודעים לשלב בין גישה אמנותית לבין גישה שיווקית שמייצרת פניות לבעלי הנכס.

שיווק הסרטון אודות הנכס בתוצאות החיפוש. חלק מתהליך השיווק של הסרטון כולל הקמת ערוץ וידאו עם מספר סרטונים ואופטימיזציה של כל סרטון במילת מפתח נפרדת. כך ניתן לפנות למגוון קהלי יעד ולשפר את הנוכחות הרשתית של הסרטונים אודות הנכס.

מצורף סרטון לנחלה יוקרתית בכרמי יוסף. בקטגוריה נכסים מניבים אשר מכיל שני בתים ויחידת דיור על שטח של 1.8 דונם, מוקפים ביערות וביקבי בוטיק. כדי להדגיש את יופיה של הנחלה ואת מיקומה ביחס לטוואי השטח בכרמי יוסף, שולבו צילומי רחפן שמשפרים את סיכויי המכירה של הנכס היוקרתי ומצליחים להעביר את האווירה והאופי של הנחלה בכרמי יוסף.

הליך העבודה על הפקת סרטונים לשיווק נכסי יוקרה באינטרנט, כולל: סדרת מפגשים עם בעלי הנכס, סיור בנכס, כתיבת תסריט, הפקה ושימוש בציוד צילום יעודי, בימוי, עריכת וידאו, עיצוב גרפי, רישיון מוסיקה, מחקר מילות מפתח, הצגת תכנית אסטרטגית לשיווק הנכס בגוגל בכל שפה נדרשת ובערוצים יעודים, הקמת ערוץ וידאו, הפקת סדרת סרטונים, שיווק סרטונים בדפי נחיתה וברשתות הפצה ברחבי הרשת בהיקף של כמיליון דפים נצפים. להזמנת סרטוני תדמית לשיווק נכסי יוקרה באינטרנט, צרו קשר באמצעות האתר.

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake