phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

הפקת סרטון תדמית עדויות דיירים אחוזת רעים

הפקת סרטון תדמית עדויות דיירים אחוזת רעים החל כתהליך ארוך של תחקיר שכלל שיחות וראיונות עם דיירים מתוך כוונה להביא עדות ישירה ואמינה מפיהם על החיים באחוזת רעים. צוות וידאו פוש היה שם כדי לתעד בסדרת מפגשים את הדיירים. זהו תהליך שמצריך אורך רוח, אבל כשהוא מסתיים קוצרים את הפירות. לא יוצאים לדרך עם תסריט כתוב מראש. יוצאים להפקה עם שאלות ואחרי הצילומים מקבלים את התשובות. זהו הליך מכונן שמסייע בבניית סט המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות. כל מנהל שיווק שילווה את התהליך יהנה מהיתרונות של פרוייקט כזה. משום שהוא מאפשר לו להגיע לתובנות לקוח אשר מסייעות לו בבניית האסטרטגיה השיווקית. לדוגמא, במסגרת הפקת סרטוני העדויות עלתה העדות: "חיפשנו במרכז, רצינו בלי פיקדון". זוהי תובנת לקוח מרכזית בכל הנוגע לגורמים המשפיעים על קבלת החלטה בנוגע להצטרפות לפרוייקט דיור מוגן. לאחר התייעצות עם גורמי השיווק באחוזת רעים שילבנו את המשפט הזה בתחילת הסרטון.

בוא ננסה לנתח את טקטיקת העבודה. מדוע סרטון עדויות דיירים אמינות יותר מקריין חיצוני שמתאר את היתרונות במקום? ככל שנוקף הזמן, הגולשים נחשפים לאלפי סרטונים מדי יום. הם יודעים להבדיל בין מידע אמין למידע מסחרי. כשדייר מופיע בסרטון ומשבח את המקום שבו הוא מתגורר, עדותו זוכה למקדם אמינות גבוה יותר בהשוואה לקריין חיצוני ומנוכר

תהליך העבודה כלל תימלול של החומר המצולם, ניתוח התשובות ובחירת התשובות הטובות ביותר. הפקת סרטוני עדויות מציעים הזדמנות להיכרות אינטימית עם קהל היעד. התשובות שאנחנו מקבלים מלמדות על העולם הרגשי של קהל היעד. על הלך הרוח שלו ועל עולמו הפנימי. בעבודת תחקיר וראיון, ניתן לגבש אסטרטגיה ממוקדת שתסייע ללקוחות פוטנציאלים להתחבר למסרים ולקבל החלטת קניה בעקבות הציפה בסרטונים. זוהי למעשה שיטת השיווק האמינה והאפקטיבית ביותר והיא יכולה להניב לנו המרות איכותיות.

וידאו פוש מציעים כלי שיווק מתקדמים שיכולים לסייע לכל עסק לשפר את תהליך השיווק בכל הרמות. הן ברמת המחקר והן ברמת המוצר הסופי שמטרתו שיכנוע בקבלת החלטות בקרב קהל היעד. מחפשים פתרונות הפקה מניבים? צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בהפקת סרטונים יעודיים ממוקדי מטרה. מחפשים הפקת סרטון לעסק? צרו איתנו. שיחת ייעוץ ראשונית, ללא תשלום.

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake