phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

הפקת סרטון סנטוריני בסגר קורונה דוקומנטרי

הפקת סרטון סנטוריני בבידוד בתקופת משבר הקורונה. ממש כמו שאנחנו נמצאים בסגר. אבל כמובן שעל האי זה נראה קיצוני יותר. איך נראים החיים באי שמבקרים בו שני מיליון תיירים אחרי שהוא נועל את שעריו ומסתגר בגלל מגיפה? צילומים נדירים של אתרי האי, ללא תיירים. ניסינו לענות על התשובה בעזרת חומרי גלם שצילמנו על האי במהלך הפקת סרט דוקומנטרי. הזדמנות טובה להתרשם מהיכולות שלנו גם בעבודה בחו"ל. צוות ישראלי נשלח לאי וצילם לאורך תקופה של שנתיים במספר מחזורים. חומרי הגלם מכילים ראיונות עם תושבים, צילומים באתרים שונים, צילומים על פני תקופות זמן שונות. חורף, סתיו, אביב, קיץ. ניסינו להעביר את התחושה שהאי נטוש. למעט בעיירה אויה ששם לא התאפקנו ושילבנו צילומי תיירים. אבל כמו שתראו בסרטון זה פחות או יותר מה שקורה באי כיום. המלונות סגורים, החופים ריקים מאדם, המסעדות נטושות, אין תיירים בסמטאות פירה ואימרוויגלי. מבצר אמבוריו ריק ממבקרים, החופים בקאמרי ופריסה אשר במהלך הקיץ מארחים מאות אלפי תיירים, נטושים.

 

אין סימן לעשרות אלפי התיירים שרבצו על קו החוף במהלך הקיץ. מדברים על זה שהתיירות תתחיל להתאושש רק בספטמבר, מבחינת תושבי האי מדובר בעונה מתה. 15,000 מקומיים שבנו על הקיץ כדי להתפרנס ומצאו את עצמם סגורים בבתים. ממתינים לפתיחת הסגר. אלפי משפחות שנתונות בסגר ומצפות בכיליון עיניים לתקופה שבה האי סנטוריני יפתח שוב למבקרים. נשמע לכם מוכר? לפעמים צרות של אחרים מזכירות את הצרות שלנו. מה זה מלמד אותנו? שכולנו באותה הסירה. יוונים, ישראלים, איטלקים, ספרדים, שבדים, גרמנים, אמריקאים, קנדים,אנגלים, סינים, הודים, קוריאנים, מגלים שהמבנה הגנטי שלנו פגיע בדיוק באותה המידה.

 

כולנו מחוברים ברצף הזה. כולם מתמודדים עם המשבר הזה. סוג של אפקט פרפר. אם גם אתם מרגישים שהעסק או החברה לא ממריאים בגלל מגיפת הקורונה ומגבלות הבידוד. צרו קשר באמצעות האתר ונשמח להציע לכם מגוון רחב של פתרונות הפקה שיאפשרו לכם לחזור ולתקשר עם לקוחות ולהציע להם את המוצרים, השירותים והפתרונות שלכם

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake