שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים בכל פלטפורמה באינטרנט

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים בכל פלטפורמה באינטרנט. אין עסק או חברה שלא מתכננים מהלך שיווק באינטרנט בעזרת סרטונים. קבלו מדריך להפקת סרטונים לעסקים. איזה סגנון מתאים להפקת סרטון הוידאו שלכם? המאמר הזה יספק לכם כלים להפקת סרטונים עם יחס המרה גבוה.

 

הפקת סרטונים מדריך אפקטיבי לשיווק באינטרנט בעזרת סרטונים. הפקת וידאו באינטרנט משלבת מספר כלים חשובים. היא כרוכה בתהליך. שיטת זבנג וגמרנו להפקת וידאו באינטרנט לא עובדת באינטרנט. למי מתאים התהליך? התהליך מתאים לעסקים, חברות, עצמאים, סטרט-אפים שמעוניינים לשווק מוצר או חברה באמצעות וידאו באינטרנט. במסגרת תהליך ההפקה, חשוב להתמקד בקהל היעד אליו מופנים סרטון הוידאו או סרטי הוידאו. מה המסר שהייתם רוצים להעביר?

 

איזה סגנון מתאים לסרט הוידאו שלכם? האם הייתם מעוניינים בסרטוני מוצר או בסרטי וידאו המיועדים לשיווק ויראלי? השאלות האלה נועדו לכוון אתכם לסוג הסרטון שתרצו להפיק. לא כל סרטון שמשודר ביוטיוב הוא סרטון ויראלי. מה הוא סרטון ויראלי? סרטון ויראלי הוא סרטון המופץ ומקודם ברשתות חברתיות, באתרי שיתוף קבצים, בבלוגים, פורומים, מיילים ובכל פלטפורמה באינטרנט שיוצרת פוטנציאל חשיפה. אם התוכן בסרטון שלכם לא פורץ דרך ומהווה תקדים ברמת הצפיה תתקשו לממש את הפוטנציאל הויראלי של סרטון הוידאו.

 

איך תדעו שאתם בכיוון הנכון? לאחר שהחלטתם איזה סוג סרטון אתם רוצים? בקשו מחברת ההפקה לפתח עבור המוצר שאתם משווקים תסריטים. אל תוותרו על השלב הזה. אין הפקת סרטון בלי תסריט. אם אתם לא רוצים לסיים את ההפקה עם סרט וידאו שנראה כמו סרט חתונה, הקפידו לעבוד על תסריט אחד או מספר תסריטים. קיימו ישיבת תסריט כדי לוודא שאתם אכן מבינים במה מדובר. בהפקת וידאו, לכל תסריט יש מחיר.

 

מה התקציב שלכם? 5000 ₪ או 50000 ₪? האם מדובר בסדרת ראיונות מול מצלמה אצלכם במשרד או שמדובר בהפקת סרטון שמתקיימת באולפן? האם אתם שוקלים ליצור סדרה ויראלית? האם תזדקקו לעריכה מורכבת הכוללת פוסט פרודקשן מורכב? לדוגמא, אם מדובר בחברת שתלים המעוניינת בשילוב סרטוני אנימציה בתלת מימד, חשוב לזכור שמדובר בהפקה יקרה. תכננו כל פרט בתסריט וכך תוכלו לשלוט בתקציב ההפקה. השלב הבא הוא כמובן הסטוריבורד. זו ההזדמנות שלכם לראות איך יראה הסרטון שלכם. ברמת הסקיצה כמובן.

 

היבט חשוב מאוד הוא הפצת הסרטונים. האם חברת ההפקה ששכרתם מנוסה בהפצת סרטונים באינטרנט? פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם. טיפ קטן, בידקו זאת באמצעות חיפוש ביוטיוב ולא רק בגוגל. אם חברת ההפקה בקיאה באופטימיזציה של סרטוני וידאו תוכלו למצוא עדות לכך ביוטיוב. אל תצאו להפקה, מבלי שסגרתם את שיטת ההפצה. באיזו שיטה תבחרו? פרסום ממומן או קידום וידאו אורגני? תכננו את ההליך מראש, בצעו מחקר מילות מפתח וצרו עבור סרטוני הוידאו את התנאים האופטימליים להפצה ביוטיוב, גוגל ובפייסבוק. שלבו את הסרטון במשפך המרה שיניב לכם את ההמרות הטובות ביותר. אם יש צורך בטקסט מקדים לסרטון, עשו זאת בדף הנחיתה, תנו לגולשים להבין שמדובר בסרטון שיעניק להם ערך מוסף.

 

לסיכום, צפו בסרטון המצורף, סרטון ויראלי שעושה שימוש בכל טקטיקת קידום אפשרית כדי ליצור באזז ברשת. האם אתם חותרים לכיוון הזה? או שהייתם רוצים להסתפק בסרטוני ראשים מדברים שנראים כמו מיליוני סרטונים אחרים. שווה מחשבה, שווה בדיקה. מצורפת דוגמא לקמפיין וידאו מבית וידאו פוש שהופק עבור סטרט אפ ישראלי בארה"ב. מחפשים חברת תוכן וידאו? צרו קשר באמצעות האתר.