שיווק דיגיטלי לעסקים בשילוב קידום סרטונים

שיווק דיגיטלי לעסקים בשילוב קידום סרטונים. הפקת סרטוני וידאו באינטרנט משולבת בהפצה וקידום וידאו ביוטיוב דורשת מומחיות בהפקת תכני וידאו ובהפצת קמפיין וידאו ביוטיוב ובאתרים מובילים. וידאו פוש מציע לך ניסיון מצטבר בהפקת וידאו והפצת קמפיינים בוידאו ומעמד מוביל בתחום.

הפקת סרטונים באינטרנט מהווה את חוד החנית בקידום ושיווק באמצעות וידאו באינטרנט. מי רשאי לקדם אותך בוידאו באינטרנט? למעשה כל אחד, אין רישיון מיוחד להפקת וידאו באינטרנט. אבל בפועל, אם יש לך תכניות ליצור מהלך שיווק וקידום באינטרנט באמצעות הפקת וידאו, תזדקק לחברה שמתמחה בהפקת וידאו ובהפצת וידאו ביוטיוב. חיפוש במילה קידום אתרים יניב את החברות המובילות בשוק בתחום קידום אתרים, אבל לא בתחום הפקת וידאו, קידום והפצת וידאו באינטרנט.

לא כל חברה לקידום אתרים מסוגלת להבין לעומק את שיטות ההפצה באתר יוטיוב. לחלקן שיטות ההפצה ביוטיוב זרות לחלוטין ועומדות בסתירה לפעילות השוטפת בתחום קידום אתרים. מדוע? חברות קידום האתרים מתמחות בקידום באמצעות קישורים, קניית קישורים מחוות קישורים, קישורים ממומנים, בניית קישורים, יצירת קישורים רלוונטיים וכד'. על ידי כך הן משפיעות על תוצאות החיפוש האורגני. אבל למרבה הצער, וידאו ביוטיוב לא ניתן לקדם באמצעות קישורים חיצוניים. במילים אחרות תוצאות הקידום האורגני מושפעות ממעמדו של הסרטון באתר יוטיוב. אתר שיתוף הקבצים הגדול ביותר בעולם. זוהי מגבלה משמעותית מאוד עבור רוב חברות קידום האתרים. למעשה, קשה מאוד להשפיע על תוצאות החיפוש באמצעות בניית קישורים חיצוניים. סרטון הוידאו שמשודר באתר יוטיוב מציית לכללים שונים ולא מושפע מתכתיבים חיצוניים. סרטון הוידאו מושפע בין היתר מנוכחות רשתית, ממעמד ברשתות חברתיות ובאתרי מיקרובלוגינג, מכמות איזכורים והצבות בבלוגים וכמובן ממדד הצפיות של הסרטון.

כל אחד יכול לקנות קישור ממומן ביוטיוב, אבל איך מקדמים קמפיין וידאו באינטרנט בשיטות קידום אורגניות? וידאו פוש מתמחים בפיתוח מגוון כלי קידום אורגניים שמעניקים לסרטון הוידאו מעמד בלתי תלוי – VIDEO SEO . אם עד היום הפגינו חברות קידום האתרים שליטה כמעט מוחלטת בתחום הקישורים, עליית כוחו ומעמדו של הוידאו באינטרנט שינתה את חוקי המשחק. לפני כל הצעה להפקת וידאו באינטרנט, אל תתרשם מיכולות הקידום באינטרנט. בקש לראות הוכחות לקידום קמפיין וידאו ביוטיוב. בקש לראות קמפיינים בוידאו ולא קידום אתרים. בחן קמפיין וידאו על פי מדד הצלחה ונוכחות רשתית. ולא רק על סמך שידור. חשוב לזכור, אתה מחפש חברה שמתמחה בהפקת וידאו ובהפצת וידאו באתר יוטיוב ובאתרים מובילים ברשת. כל הניסיון והיכולת בקניית קישורים לא יועילו לך. היבט חשוב נוסף הוא הניסיון בתחום הפקת וידאו. צוותי התוכן של וידאו פוש פועלים ביוטיוב משנת 2006 כשאתר יוטיוב היה אתר עצמאי ובלתי תלוי. עם רכישת האתר על ידי גוגל. עבר האתר שינויים מפליגים והפך להיות המוביל בתחומו.

מאות מיליוני סרטונים עוברים ביוטיוב מדי חודש. האם אתה חושב שקישורים יכולים לסייע לקמפיין הוידאו שלך לבלוט? וידאו פוש מציעים לך ניסיון מצטבר בהפקת וידאו ובהפצת קמפיינים בוידאו לאורך תקופה ארוכה. רוצה לדעת יותר על הפקת וידאו והפצת וידאו ביוטיוב ובאתרים מובילים? צור קשר באמצעות האתר וקבל הצעה ללא כל התחייבות.