שיווק דיגיטלי האבולוציה של הסרטונים באינטרנט

שיווק דיגיטלי האבולוציה של הסרטונים באינטרנט. הפקת סרטונים באינטרנט. האבולוציה של השיווק בוידאו באינטרנט מאפשרת היום לפתח קמפיין המפרסם אפילו באופן גלוי מותגים, מוצרים וחברות. בניגוד למראה החתרני, חובבני, חברות היום מתהדרות בסרטוני וידאו באיכות HD.

הפקת סרטון תדמית באינטרנט לחברות ולעסקים. האבולוציה של השיווק באמצעות סרטונים באינטרנט. אתר שיתוף הקבצים יוטיוב חוגג  13 שנים להקמתו ואפשר לומר שהשיווק בוידאו באינטרנט מתחיל לעבור שינויים ולהתבגר. אם פעם משווקים חתרו לסרטוני וידאו ויראליים אשר יניבו להם מיליוני צפיות, היום זה כבר ברור שצריך לכוון אל המספרים הריאליים. הכול תלוי בקטגוריה. חברת ביטוח היא לא כוכבת פופ. כדי להגיע למיליוני צפיות החברה מחוייבת לנהל מערכת יחסים ארוכת טווח עם הגולשים. הדוגמא הטובה ביותר היא חברת בלנדטק, יצרנית הבלנדרים שלאורך כחמש שנים ממשיכה לפתח סרטוני וידאו תחת קונספט אחד: WILL IT BLEND?. איו נוסחאות קסם לקידום סרטוני וידאו ביוטיוב ובגוגל ובסופו של דבר מדובר בתחום שמחייב היכרות עם כללי SEO.

בתחילת דרכו של אתר יוטיוב הציגו באתר בעיקר סרטוני שטות שצברו צפיות בהיקף חסר תקדים. אבל האבולוציה של השיווק בוידאו באינטרנט מאפשרת היום לפתח קמפיין המפרסם אפילו באופן גלוי מותגים, מוצרים וחברות. אם פעם הגישה הייתה שצריך ליצור לסרטוני הוידאו מראה חתרני וחובבני, היום ניתן לצפות ביוטיוב בסרטונים באיכות HD. הוידאו הולך ותופס מקום חשוב מאוד בתמהיל השיווק של כול חברה. עדיין לחלק מן החברות מאוד לא ברור מה הסגנון שעליהן לנקוט. האם למשוך לכיוון הבידור? או שאולי לספק ללקוחות מידע אינפורמטיבי אודות מוצרי החברה? התשובה צריכה מושפעת מתחום הפעילות, אופי הפעילות של החברה ומחתך הגיל של קהל היעד. במהלך הפקת קמפיין וידאו לחברת אופטיק דורון, רשת אופטיקה ישראלית שילבנו בערוץ מגוון סרטונים. שלושה סרטונים נוצרו בהשראת סדרת הטלוויזיה המשרד, ואילו יתר הסרטונים הציגו חוויית אופנה עדכנית באמצעות עריכה קצבית ומוסיקה. התוצאה, בהשוואה למתחרה המוביל בקטגוריה, צברו סרטוני אופטיק דורון עשרות אלפי צפיות במהלך כחודש בלבד. האבולוציה של השיווק בוידאו מושפעת גם מתחום החיפוש.

לאיזו מילת מפתח תרצו לחדור בתוצאות החיפוש של גוגל? האם אתם מעוניינים בקידום אורגני של הסרטון? חומר למחשבה: 25% מנפח החיפוש בארה"ב מתבצע במנוע החיפוש של יוטיוב. המגמה הזאת רק הולכת וצומחת. הוידאו משמש כמעקף משמעותי בדפי התוצאות. אם למתחרים שלכם אין סרטוני וידאו בדף התוצאות, זו בדיוק ההזדמנות שלכם לחדור לדף ולהציג סרטוני וידאו במילות מפתח רלוונטיות לתחום הפעילות שלכם. מעוניינים בפיתוח קמפיין וידאו באינטרנט? מחפשים תכנית אסטרטגית שתסייע לכם לשווק את העסק או האתר? רוצים להתייעץ? צרו קשר באמצעות אתר וידאו פוש ונשמח לעזור.