שיווק בוידאו וידאו לנדניג לשיפור התנועה בתוך האתר

שיווק בוידאו וידאו לנדניג לשיפור התנועה בתוך האתר. סרטון וידאו לנדניג מסייע לכם להתמודד עם רגע הנחיתה של הגולש באתר. זהו רגע האמת. יש לכם פחות מ-30 שניות לשכנע את הגולש להישאר. סרטון וידאו לנדניג הוא וידאו ייעודי שכל מטרתו הזמנת הגולש והכנתו לסיור באתר. סרטון וידאו לנדניג/ שיווק בוידאו תופש מקום חשוב בקידום האתר או העסק.

 

הפקת סרטוני וידאו לנדניג יוצרת קשר ישיר עם הגולש בשלב הנחיתה באתר. השקעתם אלפי שקלים בהקמת אתר. בניתם אתר איכותי המקודם בגוגל, אם באמצעות קידום אורגני או בקישורים ממומנים. אבל מה אתם עושים כדי לשמור על הגולש אחרי רגע ההקלקה על דף התוצאות? כאן מסתיימת מערכת היחסים שלכם עם גוגל. אתם תלויים לחלוטין באיכות האתר, בממשק, בתוכנת הניהול ובאיכות התכנים. וידאו לנדניג הוא כלי חשוב שיכול לסייע לכם להתמודד עם רגע הנחיתה של הגולש באתר. זהו רגע האמת. יש לכם פחות מ-30 שניות לשכנע את הגולש להישאר. וידאו לנדניג הוא וידאו ייעודי שכל מטרתו הזמנת הגולש והכנתו לסיור באתר.

 

הפקת סרטון וידאו לנדניג ממוקד ומותאם לאתר שלכם היא הדרך החכמה והיעילה ביותר לכל אותם עסקים שרוצים לקבל איכות, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. משלמים רק על מה שצריכים. מה כוללת ההצעה? היא כוללת את כל המרכיבים החשובים שאתם זקוקים להם כדי להפיק סרטון וידאו לנדינג איכותי. במאי מנוסה עם יכולות עבודה בכל סגנון ובכל ג'אנר. תסריטאי בעל יכולת תרגום של האסטרטגיה השיווקית לסרטון וידאו אפקטיבי. צלם טלוויזיה בעל ניסיון רב בהפקות: תכניות טלוויזיה, פרסומות וצילום מסחרי. עורך וידאו עם ניסיון עריכה בכל פורמט. ציוד תאורה מקצועי מותאם לכל סגנון צילום. מעצב גרפי – לעיצוב כותרות ומיתוג הסרטון. מוסיקה ברישיון שידור בשיטת רויאלטי פרי. אופטימיזציה של הסרטון בדף הוידאו באתר יוטיוב במילות מפתח רלוונטיות. בונוס למזמינים, שיווק הסרטון במשך חודש ימים בפלטפורמת הפצה ברשתות חברתיות.

 

שיווק בוידאו וידאו לנדניג לשיפור התנועה בתוך האתר מזמין את הגולש, פותח בפניו את כל האפשרויות השיווקיות הגלומות באתר, והכי חשוב, גורם לו להישאר באתר יותר זמן מהממוצע. כשנכנסתם לאתר וידאו פוש, וידאו לנדינג החל לנגן וגרם לכם להישאר ולהקשיב להצעה. זו גם הסיבה שהגעתם לדף הזה. זהו אחד מן הכלים החשובים ביותר שיסייעו לכם להרוויח יותר מכל פעולת הקלקה. וידאו לנדניג מונע נטישת גולשים ומאריך את זמן השהות שלהם באתר. ניתן ליצור במספר דפי מפתח באתר, סרטונים מכווני תנועה אשר ישפרו את התנועה בתוך האתר. רוצים לדעת יותר? שילחו מייל באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר ללא כל התחייבות.