שיווק באינטרנט קידום סטרטאפים בעזרת סרטונים

שיווק באינטרנט קידום סטרטאפים בעזרת סרטונים. מהו סוד ההצלחה של קמפיין שיווק בוידאו באינטרנט? בשנת 2022 2.6 מיליארד צופים נכנסו ליוטיוב מדי חודש. 95% ממשתמשי האינטרנט בעולם צופים באתר יוטיוב. יום צפיה ביוטיוב מתורגם למיליארד שעות צפיה. בכל דקה באתר יוטיוב מועלים קבצי וידאו באורך 500 שעות. לנוכח הנתונים המדהימים האלה, האם תצליחו לבלוט עם הקמפיין שלכם באינטרנט? האם תצילחו לשווק את הסטרטאפ בעזרת סרטונים? אתם טיפה בים הדאטה של יוטיוב. כדי לבלוט ולייצר נוכחות, גם אם מדובר בפרסום ממומן, אתם חייבים לייצר פתרון מקורי וייחודי.

 

שיווק באינטרנט קידום סטרטאפים בעזרת סרטונים. מהו סוד ההצלחה של קמפיין שיווק בוידאו באינטרנט? השאלה הזאת אינה פשוטה בכלל. היא מורכבת מסף הידע ומן הבקיאות בתפעול מהלך שיווקי באתרים בינלאומיים רלוונטיים וברשתות חברתיות. אם המפיק אינו בעל ידע, כיצד יוכל לשווק את המוצר או העסק שלו באתרים בינלאומיים? פיתוח תוכן באינטרנט הוא עניין למקצוענים בעלי ניסיון. בישראל, כרטיס הכניסה לשווקי חו"ל עובר דרך מספר מצומצם מאוד של משווקים ומקדמים באינטרנט הבקיאים בקידום מהלכים באמצעות וידאו באינטרנט.

 

היכנסו לגוגל וחפשו את המשווקים המתאימים לכם. האם חברות קידום אתרים יכולות לקדם אתכם בחו"ל באמצעות קמפיין שיווק בעזרת סרטונים? האם לצורך הפקת קמפיין וידאו באינטרנט לא נדרשת השכלה ומומחיות רלוונטית בשיווק באינטרנט? מי הם המשווקים בוידאו שצברו ניסיון רב ויכולים להציע קמפיין שיווקי לסטרט-אפ, לעסק או לאתר שלכם ואפילו לעמוד בכבוד ברמת הביצוע. האם אתם מכירים מהלכים של מקדמים ישראלים בחו"ל? כיצד תוכלו להיות בטוחים שהמפיק הישראלי שבחרתם מסוגל לעמוד בתנאי הסף של פיתוח תוכן בשפה האנגלית? התשובה לכך עוברת כמובן בתיק עבודות וידאו. אל תיקנו חתול בשק, חשוב לראות קמפיינים שתוכננו ופותחו לשוק הבינלאומי.

 

האם יוצרים ישראלים יכולים לגשר על הפער התרבותי וליצור תוכן וידאו באינטרנט שיצליח לשכנע גולשים בחו"ל? התשובה היא לא פשוטה בכלל. לשם כך דרושה היכרות מעמיקה עם התרבות המקומית ועוד יותר מכך הבנה בתרבות ובסגנון ההתנהלות באתרי שיתוף קבצים וברשתות חברתיות. צפו בקמפיין וידאו לדוגמא מבית וידאו פוש ותשאלו את עצמכם, האם הוא עונה על הדרישות של גולשים אמריקאים? האם הוא עובר את המבחן? אם התשובה היא חיובית, כנראה שמצאתם את המשווק המתאים לכם בחו"ל. צרו קשר באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר ללא כל התחייבות.