שיווק באינטרנט צעירים אמריקאים טועמים חטיף ישראלי

שיווק באינטרנט צעירים אמריקאים טועמים חטיף ישראלי. סרטון ויראלי טעם ישראלי במבחן אמריקאי. כולנו התרגלנו לחטיפים ישראלים ולטעם הייחודי שמלווה אותם. אבל השאלה איך יגיבו צעירים אמריקאים לטעם הייחודי שלנו? איך יוצרים סרטון ויראלי שמצליח לסחוף למעלה ממיליון גולשים תוך יומיים?

סרטון ויראלי בטעם ישראלי במבחן אמריקאי. כולנו התרגלנו לחטיפים ישראלים ולטעם הייחודי שמלווה אותם. אבל השאלה איך יגיבו צעירים אמריקאים לטעם הייחודי שלנו? איך יוצרים סרטון ויראלי שמצליח לסחוף למעלה ממיליון גולשים תוך יומיים?

מקבצים חבורת צעירים, גיקים אמריקאים סקרנים עם חוש הומור ומציעים להם חטיפים וממתקים שכל ישראלי מכיר. מילקי, שוקולד פרה, במבה, ביסלי, קרמבו ופסק זמן. תופתעו לגלות שחלק מהחטיפים זכו להצלחה. אחרים קצת פחות.

סרטון ויראלי טוב מצליח ליצור ערך עבור הגולש. במקרה הזה חטיפים ישראלים. אחת המדינות המפורסמות ביותר בעולם כנראה מצליחה לעורר עניין, לא רק בגלל הסטרט-אפים או המלחמות, אלא גם בגלל חטיפים.

טוויסט קטן ומעורר עניין שהצליח לגרום למיליון צופים לראות את הסרטון הזה שגם אתם תוכלו לצפות בו. הוא עלה באתר buzzfeed.com והצליח להתמקם בעמוד הראשון. אתר השיתוף הפופולרי מצא דרך מצויינת להציע לגולשים חוויית היכרות עם הטעם הישראלי.

שיווק באינטרנט צעירים אמריקאים טועמים חטיף ישראלי. סרטון וידאו מזמין וכייפי שעושה לכולנו רק טוב. לישראלים שצופים בסרטון הוא לא מחדש הרבה, אבל מסקרן לדעת מה חושבים על הטעם שלנו צעירים אמריקאים. מי שלא מסתפק רק בסרטון, מוזמן לקפוץ לפיצוציה הקרובה ולקנות לעצמו חטיף ישראלי.