שיווק באינטרנט פיתוח וניהול ערוץ וידאו ביוטיוב

שיווק באינטרנט פיתוח וניהול ערוץ וידאו ביוטיוב. שיווק באינטרנט כולל כלים רבים ומגוונים. שיווק בפייסבוק, שיווק בגוגל, שיווק ביוטיוב, שיווק באתרים מובילים ושיווק בבלוגים ובפורומים. רק חלק מן העסקים מנהלים ערוץ וידאו ביוטיוב. סקירת כלים ותובנות.

 

שיווק באינטרנט פיתוח, ניהול והקמת ערוץ וידאו ביוטיוב כולל כלים רבים ומגוונים. שיווק בפייסבוק, שיווק בגוגל, שיווק ביוטיוב, שיווק באתרים מובילים ושיווק בבלוגים ובפורומים. הסרטונים שתפיקו ניתנים לשיתוף בכל הפלטפורמות, ללא מגבלה. נכון ל-אוגוסט 2022 רק חלק קטן מן העסקים מנהלים ערוץ וידאו ביוטיוב. סרטון הוידאו נתפש ככלי יקר מאוד וברוב המקרים עסקים רבים מסתפקים בסרטון אינפורמטיבי ישיר שלא מניב צפיות. במהלך 2022 בכול 60 שניות הועלו לאתר יוטיוב 500 שעות וידאו. מספר אסטרונומי. האם הסרטון הבודד שתעלו יצליח להשתלב ולהשיג חשיפה? בהחלט לא.

 

כדי ליצור חשיפה וצפיות חייבים להעלות עשרות סרטונים. שיווק באינטרנט לעסקים ולרשתות קמעונאיות הוא מהלך מורכב. פיתוח ערוץ וידאו אשר מכיל עשרות סרטונים מחייב תכנון מקדים. כול סרטון יהיה לבנה בבניין שתקימו באתר יוטיוב. כשם שלא תצליחו לקדם אתר עם דף אחד בלבד. כך גם תתקשו ליצור חשיפה לסרטון בודד. כבר בשלב ההקמה של ערוץ הוידאו, גם אם מדובר בערוץ וידאו חינמי, מתגו את הערוץ שלכם באמצעות רקע המכיל את הלוגו של החברה. נהלו מחקר מילות מפתח ותכננו את השמות שתרצו להעניק לכול סרטון וסרטון בכפוף למילת המפתח שתרצו להציב את הסרטונים. אל תעלו את כול הסרטונים בבת אחת. העלו סרטון אחד בכול פעם. זו לא חובה להעלות 20 סרטונים מיידית. ניתן לתכנן מהלך כזה על פני שנה. כיתבו טקסט מנוסח היטב לכול סרטון בנושא ובמילת המפתח הרלוונטית. הוציאו קישור מכול דף של סרטון אל האתר שלכם או אל הבלוג, בתאימות למילת המפתח בדף האתר. אלו הם חלק מן הכלים שיסייעו לכם לחדור אל דפי התוצאות של יוטיוב וגוגל. לדוגמא:

 

נהלו את הערוץ ביוטיוב בשיתוף פעולה עם חשבונות נוספים. הציעו חברות לבעלי חשבונות רלוונטיים ביוטיוב, נהלו דיאלוג בתוך האתר וצרו עשרות רשימות צפיה שבהם משתלבים הסרטונים. אם יש לכם שותפים ביוטיוב, בקשו מהם להרכיב רשימות צפיה במילות מפתח שבהם משתלבים הסרטונים גם מחשבונות נוספים ביוטיוב. לסיכום. העידן שבו סרטון בודד פרץ לאינטרנט והצליח ליצור חשיפה, כמעט ולא קיים היום. כדי לייצר חשיפה חשוב להקים ערוץ וידאו ביוטיוב המכיל כמה שיותר סרטונים. מצורפת דוגמא לסרטון וידאו מתוך ערוץ וידאו קפה קפה. רוצים להקים ערוץ וידאו? צרו קשר באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר.