שיווק באינטרנט טיפים לשיווק בעזרת סרטונים

שיווק באינטרנט טיפים לשיווק בעזרת סרטונים. שיווק באינטרנט בעזרת סרטונים הוא אחד מכלי השיווק והפרסום היעילים ביותר שנועדו לבסס את מעמדו המקצועי של העסק. הפקת סרטון לשיווק עסקים באינטרנט מעניק לכל עסק הזדמנות לאתר לקוחות פוטנציאלים באמצעות אסטרגיית תוכן ממוקד ביצירת ערך ייעודי ללקוח. הסרטונים מסייעים לבסס את אמונו של הלקוח ולשכנע אותו במקצועיות של העסק בכל היבט.

הפקת סרטוני תדמית לאינטרנט והדרכים לשווק ולקדם אותם. מדריך מקוצר הכולל ניסיון של 8 שנות שיווק בפייסבוק ויוטיוב והוא כולל הפקת סרטוני וידאו לאינטרנט בהיקף חסר תקדים

כל הטיפים החשובים להפקה ושיווק סרטונים באינטרנט. הוא פרי ניסיון של 16 שנים ביוטיוב והוא כולל הפקת סרטוני וידאו לאינטרנט בהיקף חסר תקדים לגופים מסחריים, אתרים, עסקים קטנים ומותגים, בכל פלטפורמה, יוטיוב, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, אאטובריין, טאבולה, טיק טוק, בעברית ובאנגלית. תוכלו לראות בו מדריך מקוצר שיסייע לכם לתכנן קמפיין הפקת סרטוני וידאו ולהעלות אותו לאינטרנט בהצלחה מרובה. אין נוסחאות קסם. שיווק סרטונים באינטרנט דורש עבודת קידום אינטנסיבית על בסיס יומי. למה לבחור בנו? כי אנחנו צברנו ניסיון של בהקמת קמפיינים בהיקף של מאות דקות שידור. למדנו מהטעויות שלנו ואנחנו נותנים לכם הזדמנות להפיק קמפיין בהצלחה מרובה.

בהפקת וידאו לעסקים נדרשת הקפדה על נאותות הפקה. הקפידו על תוכן איכותי. ברוב המקרים עסקים נכשלים כבר בסעיף הזה. הם מצלמים סרטון מבלי לפתח אותו ברמת התסריט. התוצאה סרטון משעמם שפוגע בתדמית העסק. צרו תוכן וידאו בעל ערך מוסף עבור הגולש. 90% מהסרטונים לא מצליחים ליצור ערך ונידונים לחיי אלמוניות נצחית בשרתים של יוטיוב. גם הגולשים בפייסבוק לא יקליקו על סרטון שמשדר חובבנות. העידן שבו יכולתם לעלות לאינטרנט עם סרטוני ראשים מדברים כבר חלף. גם אם אתם יוצרים סרטון ראשים מדברים, הקפידו לעורר עניין בתוכן. אתם לא לבד באינטרנט ולא תוכלו לבזבז את זמנו של הגולש/לקוח פוטנציאלי.

תאורה איכותית מעניקה לסרטון שלכם נקודות זכות. הצופה באינטרנט כבר רגיל לראות סרטוני איכות. הוא מעריך את ההשקעה ויגמול לכם בצפיות. עורך וידאו הוא הגורם שנבחר לספר את הסיפור שלכם ברמת המקצב והסגנון. אם בחרתם סטודנט כדי לחסוך בעלויות תקבלו סרטון חובבני שבולם את מאמצי השיווק שלכם.

שיווק באינטרנט טיפים לשיווק בעזרת סרטונים כולל גם מיתוג סרטונים. אחת מהטעויות הנפוצות היא סרטון לא ממותג. הגולש צופה בסרטון ואין לו מושג למי שייך הסרטון. אם יש לכם לוגו, צרו פתיח וסגיר או אפילו מתגו את הסרטון לכל אורכו. מוסיקה יכולה לתרום לאיכות הסרטון. באתרים רבים באינטרנט ניתן לרכוש מוסיקה בשיטת רויאלטי פרי. מה שמבטיח לכם סרטון עם מוסיקה איכותית במחיר סביר.

מילות מפתח. כחלק מהליך הפיתוח של הקמפיין בצעו מחקר מילות מפתח. ריגול תעשייתי אצל המתחרים יכול לסייע לכם לבחור את מילות המפתח שתשלבו בדף הסרטון. יוטיוב מאפשר למלא טקסט המצורף לסרטון. אל תוותרו על ניסוח טקסט רלוונטי. הוסיפו לינק לתיאור עם הפניה לדף אתר רלוונטי. זה יסייע לקידום הדף ולקידום הסרטון.

חשוב לבחור את התמונה שמייצגת באופן הנאמן ביותר את הסרטון. תמונה מגרה ומסקרנת תוביל לצפיות מרובות. צרו עבור הסרטון שלכם פלייליסטים מותאמים למילות מפתח. שלבו את הסרטון שלכם בתוך הפלייליסטים וגם תגדילו את הסיכוי שהגולשים ימצאו את הסרטון שלכם.

צרו כותרות רלוונטיות מותאמות עם מילות מפתח שיסייעו למצוא את הסרטון בגוגל וביוטיוב. בחלק גדול מהמקרים, עסקים שוכחים שחלק מהליך הקידום והשיווק של הסרטונים עובר ברשתות החברתיות. סרטון משעמם לא יזכה לחשיפה ובודאי שלא לשיתוף על ידי הגולשים. פייסבוק פיתחה כלי הפצה מתקדמים לשיווק הסרטונים, נצלו אותה לשיווק הסרטונים שלכם.

שדרו סרטונים באופן קבוע. בשלבים הראשונים של הליך הקידום של הסרטונים תצטרכו לעזור לסרטונים להגיע לקהל היעד. עודדו את הגולשים להתחבר לסרטונים. להתחבר לערוץ. להפיץ את הסרטונים. אם לסרטונים יש ערך מוסף, הגולשים ישמחו לעשות את זה.

הצטרפו לתכנית השותפים של יוטיוב. אם יש לכם תוכן מקורי למה שלא תרוויחו ממנו? בניגוד לפייסבוק, יוטיוב משלמים על תוכן מקורי ומציעים לכם תוכנית שותפים מתגמלת. תגובות בסרטונים פופולריים בשם ערוץ הוידאו שלכם יוצרת חשיפה לערוץ שלכם.

צרו קשר עם בלוגרים רלוונטיים לנישה שלכם. הציעו להם תכנית שיתוף וקידום. אם תמורת תשלום או תמורת תיגמול בצורת שירות או מתנה. צרו פוסט בבלוג שלכם וכיתבו מאמר אודות הסרטון. הפיצו את המאמר. כך הגולשים יחשפו לפוסט וגם יצפו בסרטון.

צרו הנעה לפעולה לקראת סיום הסרטון. הצטרפו לערוץ שלנו. שתפו חברים. תנו לייק לסרטון. צרפו את הסרטון לרשימת המועדפים שלכם. השאירו תגובה. אלו הם חלק מהפעולות שישפרו את מעמדו של הסרטון בדפי חיפוש התוצאות. אל תוותרו על הנעה לפעולה. היא חלק אינטגרלי מהליך הקידום שלכם.

לסיכום. הפקת סרטוני וידאו באינטרנט, שיווק וקידום הסרטונים ביוטיוב הם הליך ארוך שדורש התמסרות על בסיס יומי. זוהי עבודה. לקום כל בוקר ולקדם את הסרטונים ועל ידי לשפר את מעמדם בתוצאות החיפוש ביוטיוב ובגוגל. סרטונים שמוצגים בפייסבוק חושפים את המסר שלכם לקהל יעד רלוונטי עם רמת אפקטיביות גבוהה יותר ממודעה.