שיווק באינטרנט חמש דרכים לנצח את הקורונה

שיווק באינטרנט חמש דרכים לנצח את הקורונה. חמש דרכים לנצח את הקורונה בעזרת הפקת סרטונים. שמעתם חדשות? בקרוב תוכלו לחזור לעסק לבצע את הפעולות הנדרשות כדי להגן על הלקוחות ולחזור לפעילות. איך חוזרים לפעילות ומתמודדים עם המצב החדש שנוצר? כמו שכבר גיליתם במהלך הסגר, לשימוש בסרטוני וידאו יש פוטנציאל לגשר על המרחק שבין העסק ללקוח. כמובן שסרטונים לעסק הם רק כלי שיווק ותיווך ולא המוצר עצמו. אבל ככל שתשלטו בכלי הזה ותצליחו ליצור סרטונים רלוונטיים ובעלי ערך לקהל היעד תשפרו את פוטנציאל החשיפה של העסק ובהתאם גם את השיווק.

 

אז בואו נתחיל עם הדרך הראשונה שיכולה לסייע לכם. ואנחנו מדברים על סרטוני תצוגה. מה הם סרטוני תצוגה ולמי הם מתאימים? הפקת סרטוני תצוגה מתאימים ללקוחות שיש להם אולם תצוגה, אבל סובלים מהיעדר חשיפה ומירידה בהיקף הפעילות באולם התצוגה. הפתרון, סרטוני תצוגה קצרים שמזמינים את הלקוחות לאולם התצוגה. אפשר כמובן לארגן מבצעים של מוצרים במבצע ולהזמין את הלקוחות לבצע רכישה אונליין או באמצעות ביקור בבית העסק.

 

שיווק באינטרנט חמש דרכים לנצח את הקורונה. הדרך השניה שיכולה להתאים לבעלי עסק שכבר צברו מוניטין היא להפיק סרטוני עדויות של לקוחות. כשאנחנו בונים אתר, ממליץ לנו בונה האתרים לצרף דף עם המלצת לקוחות כחלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש. למעשה, בהתאם להגדרת המשפך השיווקי, אנחנו כקונים מחפשים אישור לקניה. בעידן הדיגיטלי, יצירת האמון היא החלק החשוב ביותר בהליך המכירה. הפקת סרטוני עדויות של לקוחות מהווים כלי חשוב ביותר בבניית האמון שבין הלקוח לנותן השירות. כך אנחנו כמשווקים יכולים לומר ללקוחות, אתם יכולים לסמוך עלינו. הדרך השלישית שאנחנו יכולים לשפר את פוטנציאל השיווק אונליין היא באמצעות הפקת סרטוני טיפים. זוהי דרך מצויינת לבסס את המעמד שלנו כמקצוענים.

 

ככל שהטיפ חכם ומקצועי יותר הוא יסייע לנו ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח ולבנות עבורנו מעמד של מקצוענים שאפשר לסמוך עליהם. סרטון אחד לא מספיק. חשוב מאוד לייצר סדרת סרטונים ועל ידי לשפר את סיכויי החשיפה שלנו בפני הלקוח. הדרך הרביעית המומלצת היא באמצעות סרטוני היכרות אישיים. סרטונים אלו מתאימים לעצמאים שמנהלים עסק קטן וחשוב להם ליצור רושם ראשוני שיסייע ללקוח בהחלטת הקניה. אנשים קונים מאנשים וכל מה שתעשו כדי להוציא אתכם ממעגל האלמוניות יכול לסייע לכם לשפר את המכירות ברשת.

 

הדרך החמישית והאחרונה שאנחנו ממליצים עליה מגיעה מעולם ההדרכות. הלקוח שלכם צמא לידע בתחומים רבים. כל מה שאתם צריכים לעשות, לאתר את תחומי הידע שמשיקים לעסק או לתחום הפעילות שלכם ולהציע ללקוח הדרכה רלוונטית בתחום. אתם תגלו שההדרכה מסייעת ללקוח ללמוד על העסק שלכם, סרטוני הדרכה מעוררים תגובות, שאלות ומעורבות גבוהה שתורמת לחשיפת העסק שלכם בהשוואה למתחרים. חשוב לזכור, שלפני החלטת הקניה הלקוח שלכם צריך לדלג על שלוש משוכות. להכיר אתכם, לאהוב את המוצר או השירות שלכם ורק אחר כך לקנות מכם.