שיווק באינטרנט הפקת סרטונים לקידום אתרים

שיווק באינטרנט הפקת סרטונים לקידום אתרים. קידום אתרים בוידאו מניע גולשים לכיוון האתר באמצעות סרטוני וידאו. קידום אתרים בוידאו, בניגוד לקידום מסורתי, עושה שימוש בוידאו כסרטון פרסומת לאתר. סרטון מעניין, מגרה, מסקרן יכול להגביר את מספר הכניסות לאתר ועל ידי כך לשפר את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש.

 

קידום אתרים בוידאו מניע גולשים לפעולה ומייצר טרפיק לאתר באמצעות סרטוני וידאו. קידום אתרים בוידאו, בניגוד לקידום מסורתי, עושה שימוש בוידאו כסרטון פרסומת לאתר. סרטון מעניין, מגרה, מסקרן יכול להגביר את מספר הכניסות לאתר ועל ידי כך לשפר את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש. יש לך אתר? מי מכיר את האתר שלך? הבעיה של מרבית האתרים היא שאף אחד לא שמע על קיומם.

 

כדי להיחלץ ממעגל האלמוניות ולהגביר את החשיפה לאתר, מפיקים סרטוני וידאו שבסיומם מופיע כתובת האתר. לאורך כל הסרטון שמשודר ביוטיוב, ניתן לנסח סדרת כותרות תזכורת עם כתובת האתר. הפקת סרטוני וידאו לקידום אתרים תבדל את האתר שלך, תמתג אותו ותחשוף אותו בפני עשרות אלפי גולשים.

 

שיווק באינטרנט הפקת סרטונים לקידום אתרים. הסרטונים יכולים להיות סרטוני מוצר ישירים ושיווקיים או סרטונים ויראליים בעלי מקדם חשיפה גבוה שיופצו ברשתות החברתיות, ברשימות תפוצה במייל, בפורומים ובאתרים נבחרים. סרטון וידאו לקידום אתרים מהווה כלי שיווק יעיל ואפקטיבי עם פוטנציאל חשיפה ללא מגבלות. זהו סוכן מכירות חכם שמפנה גולשים לאתר כל הזמן. 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. בארה"ב, כבר קלטו את הפוטנציאל השיווקי של סרטוני וידאו. לדוגמא: חברת BLENDTEC, יצרנית בלנדרים שהפיקה סדרת סרטונים בערוץ וידאו ביוטיוב. הערוץ משמש כעמדת שיווק ומפנה גולשים באמצעות לינק לאתר מכירות של החברה. בניגוד לקישור הממומן, השקעה חד פעמית בהפקת סרטון וידאו איכותי לקידום אתרים מהווה דרך מומלצת לקידום אתרים וחשיפתם בפני הגולשים. לדוגמא: בקמפיין קידום אתרים שפותח עבור הסטרט-אפ הישראלי וולטריקס, פיתחנו 10 סרטוני וידאו ויראליים שנערכו ל-24 גרסאות, בסיום כל סרטון עולה כותרת עם כתובת אתר וולטריקס – מנוע חיפוש חזותי.

לפרטים נוספים, צרו קשר באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר ללא התחייבות.