שיווק באינטרנט הפקת סרטונים בכל הסגנונות והג′אנרים

שיווק באינטרנט הפקת סרטונים בכל הסגנונות והג′אנרים. הפקת סרטונים בכל הסגנונות והג′אנרים בכל תקציב לכל פלטפורמה. פייסבוק, גוגל, יוטיוב, טיק טוק, רילס, אאוטבריין, טאבולה, לינקדאין ובכל אתר או דף נחיתה. הפקת סרטונים בכל הסגנונות והג'אנרים: סרטונים בסגנון קומי, סרטוני וידאו דרמטיים, סרטוני וידאו קליפ, סרטוני וידאו חדשותי, סרטוני וידאו מגזין, סדרת סרטוני וידאו, וידאו קליפ ועוד. דמיינו בית הפקה שמשלב עורכי תוכן, תסריטאים, במאים, עורכי וידאו, מפיקי וידאו. אתר אחד שמכיל מגוון שירותים בתחום הפקת סרטונים לאינטרנט

 

הפקת סרטונים בכל הסגנונות והג'אנרים: הפקת סרטון וידאו קומי, הפקת סרטון וידאו דרמטי, סרטון וידאו חדשותי, וידאו מגזין, סדרת סרטוני וידאו, וידאו קליפ ועוד. דמיינו בית הפקה עתיר ניסיון. אנחנו הכתובת לכל תקציב. הפקת סרטונים בכל סגנון לאינטרנט. אתר שהוא חלומה הרטוב של כל חברה שמנהלת פעילות שיווקית באינטרנט. בית הפקת תוכן שמשלב עורכי תוכן, תסריטאים, במאים, עורכי וידאו, מפיקי וידאו. אתר אחד שמכיל מגוון שירותים בתחום הפקת וידאו, אתר שמסוגל להציע לך מערכת תוכן להפקת וידאו בכל סגנון שתרצה, בכל סגנון שתבחר, מותאם במדוייק לאסטרטגיה השיווקית של החברה, המותג, המוצר או האתר.

 

הפקת סרטונים דורשת מומחיות, ניסיון וראיה מרחבית של הזירה האינטרנטית. מה אנחנו יודעים שאחרים לא יודעים? אנחנו מביאים למגרש ניסיון בינלאומי בהפקת סרטונים לכל פלטפורמה. שיווק והפצה בעברית ובאנגלית. ניסיון מצטבר של מאות דקות שידור בהיקף של מיליוני שקלים עבור מיטב החברות והגופים העסקיים בישראל. תשאל את עצמך איזה גוף נכנס ליוטיוב עם סדרה ויראלית ומכר את הזכויות לשידור בטלוויזיה? אנחנו. אורי ששון מייסד אתר וידאו פוש שיתף באתר יוטיוב סדרה ויראלית בשם פאפאדיזי. הסדרה זכתה להצלחה חסרת תקדים וזכויות הסדרה נמכרו לערוץ הלוויין יס ולשידור באתר וואלה, בתקציב הפקה של 4.5 מיליון שקלים.

 

שיווק באינטרנט הפקת סרטונים בכל הסגנונות והג′אנרים. באתר וידאו פוש מאמינים שכדי להציע לך את כל הכלים ליצירת הפקת סרטונים אפקטיבית חייבים לרתום לטובת ההפקה את טובי המקצוענים באינטרנט. כאלה שצברו ניסיון רב בהפקות וידאו בכל פלטפרומה ובכל סגנון. מחפש סדרה קומית ויראלית? יש לנו, רוצה ליצור קמפיין דרמטי, רק תבחר. חשוב לך לפתח סרטון וידאו כתשובה למתחרים? יש לנו בשבילך תשובה מוחצת. מעוניין לפתח מגזין וידאו שישתלב באתר שלך? גם על זה חשבנו. צוות התוכן של וידאו פוש מורכב מאנשי מקצוע מעולים שעומדים לרשותך לאורך כל תהליך ההפקה, מלווים אותו במסירות משלב הפיתוח ועד לשלב ההפצה באתר יוטיוב ובאתרים מובילים. רוצה לדעת יותר? צור קשר באמצעות האתר וקבל הצעה ללא כל התחייבות מצידך.