שיווק באינטרנט בוידאו הפקת סרטון פריזנטור

שיווק באינטרנט בוידאו הפקת סרטון פריזנטור. שיווק בוידאו – הפקת סרטון פריזנטור מתחשבת במוצר או בשירות שאתם רוצים לשווק. התכונה החשובה ביותר שתרצו למצוא בדמות הפריזנטור היא היכולת שלו להיות ייחודי. דמות אשר תזוהה עם האתר, המותג או השירות שאתם מעוניינים לקדם.

שיווק באינטרנט בוידאו – הפקת סרטוני פריזנטור. מתכננים הפקת וידאו פריזנטור? איך תוכלו למצוא את האדם המתאים או הדמות שתייצג את האתר, המוצר או השירות שלכם? האם כל שחקן יכול להתאים? חישבו על האתר, המוצר או השירות שאתם רוצים לקדם ותגלו שהתכונה החשובה ביותר שתרצו למצוא בדמות הפריזנטור היא היכולת שלו להיות ייחודי. דמות אשר תזוהה עם האתר שלכם. לא עוד אחד, אלא האחד והיחיד. כשחברת Apple חיפשה פריזנטור שייצג אותה בסדרת סרטונים, הם מצאו שחקן שענה לאיפיוני המותג אפל. הוא היה צעיר, אינטיליגנטי, עדכני, אופנתי וקליל.

 

שיווק באינטרנט בוידאו הפקת סרטון פריזנטור הוא תהליך שכולל קבלת החלטות שנוגעות למיתוג. הפריזנטור מייצג את ערכי החברה. אל תתפשרו על הפריזנטור שלכם. הוא לא מעביר מסר כללי. הוא חלק ממערך כלי השיווק בוידאו. הוא אמור להעביר מסר ממוקד ולכבוש את הלקוח. להישאר חקוק במוחו. לגרום לו לבחור במוצר או השירות שאתם מקדמים. כבמאי וכתסריטאי, פיתחתי עבור חברות ישראליות ובינלאומיות סרטוני פריזנטורים. כתבתי תסריטים וביימתי סרטוני פרסום אשר שילבו דמות של פריזנטור. נשמח לעמוד לרשותכם ולפתח עבורכם דמות פריזנטור זכירה ואהודה אשר תסייע לכם בקידום ובשיווק האתר, המוצר השירות או החברה. רוצים לדעת יותר? מצורף סרטון שהופק עבור חברת IDC – תכשיטי מוריה. ומיועד לשידור בארה"ב. קהל יעד נוצרים אוונגליסטים ויהודים אמריקאים שחולקים זיקה להר הבית.

 

רוצים להפיק סרטונים ולשווק אותם? צרו קשר באמצעות האתר ונשמח לשלוח לכם הצעת מחיר ללא כל התחייבות.