שיווק באינטרנט בוידאו הפקת גרין סקרין

שיווק באינטרנט בוידאו הפקת גרין סקרין. הפקות גרין סקרין משתלבות בפעילות הוידאו של חברה או אתר במגוון צורות ושימושים. השיטה נפוצה ביותר היא באמצעות הפקת סרטון פריזנטור. מצלמים את הפריזנטור על רקע גרין סקרין ומשלבים אותו בכל רקע אחר. לדוגמא: חברה העוסקת בתחום התיירות, יכולה לשלב צילומי פריזנטור באולפן ולערוך אותו על גבי רקע צילומים מאתרי תיירות בעולם.

 

שיווק באינטרנט בוידאו הפקת גרין סקרין. מה זה גרין סקרין? טכניקת גרין סקרין היא טכניקת צילום אובייקטים או דמויות על רקע ירוק או כחול המאפשר באמצעות תוכנת עריכה הפרדת הרקע הירוק מן הדמות ושילוב הדמות על גבי כל רקע אחר. הפקת סרטון גרין סקרין משתלבות בפעילות הוידאו של חברה או אתר במגוון צורות ושימושים. השיטה נפוצה ביותר היא באמצעות פריזנטור. מצלמים את הפריזנטור על רקע גרין סקרין ומשלבים אותו בכל רקע אחר. לדוגמא: חברה העוסקת בתחום התיירות, יכולה לשלב סרטון פריזנטור באולפן ולערוך אותו על גבי רקע שונה. כך אותו פריזנטור יופיע על רקע מדבר, על רקע מפלי מים, או על רקע מלון. פריזנטור יכול להשתלב עם צילומי כותרות ואפקטים מיוחדים ועל ידי כך התוצאה שתתקבל תהיה מרשימה ולא יקרה באופן יחסי.

 

השיטה הזולה והלא מומלצת היא לצלם את רקע כתמונת סטליס. סגנון צילום כזה יראה מלאכותי והדמות לא תשתלב במדויק בעריכה הסופית. הטכניקה המומלצת היא צילום באמצעות מצלמת HD וזאת כדי להשיג איכות דגימה גבוהה. חשוב מאוד שגם הרקע יצולם במצלמת HD ועל ידי כך תושג אחידות בין הדמות לרקע. היתרון בצילום HD הוא הן ברמת איכות התמונה והן ברמת החיתוך. נושא חשוב נוסף שיש לשים עליו דגש הוא איכות התאורה. אין טעם לקיצורי דרך בעניין הזה. דמות שלא מוארת נכון, לא תשתלב באיכות גבוהה והתוצאה עשויה לאכזב. כדי להשיג אמינות מירבית חשוב מאוד לשלב צל של הדמות ולהניע את השוט בשלב העריכה. אנחנו הלכנו צעד אחד רחוק מאוד ויצרנו עבור WALLTRIX חברת סטרט-אפ ישראלית שפיתחה מנוע חיפוש חזותי סדרת סרטונים עם תרנגולי הודו אשר שודרה ביוטיוב בתקופת חג המולד.

מצורף סרטון דוגמא. רוצים לאתגר אותנו? מחפשים קמפיין משולב סרטונים? צרו קשר באתר