שיווק באינטרנט איך יוצרים סרטוני מיתוג מעסיק?

שיווק באינטרנט איך יוצרים סרטוני מיתוג מעסיק? בעידן הרשתות החברתיות לעובדים ולמנהלים יכולה להיות השפעה על תדמית החברה. עם קצת פתיחות, אפשר לייצר מהלך שיתרום לשיווק החברה באינטרנט ויסייע בחשיפה ובאהדה כלפיה. זה טוב לעובדים וכמובן גם טוב ללקוחות. וידאו פוש מציע ללקוחותיו כלי מתקדם לניהול קשרי לקוחות בוידאו. ערוץ שיווק אפקטיבי המשמש כשופר לפעילות החברה. בעידן שבו המדיה החברתית ממוקדת בפעילות חברות ועסקים, חשוב להתחיל עוד היום בניהול דיאלוג על בסיס שבועי. האם מנכ"ל החברה יכול לעבור מסך?

 

שיווק באינטרנט באמצעות הפקת סרטונים. האם הוא מתאים גם לבכירים בחברות ישראליות? הנשיא אובמה ורי'צרד ברנסון מנהלים חלק מהפעילות השיווקית ברשת באמצעות סרטוני וידאו ויראליים. למה מנהלי השיווק ובכירים בישראל נמנעים מחשיפה באמצעות כלי קידום בוידאו? שיווק וקידום החברה או העסק באינטרנט מהווים "כאב ראש" עבור מנהלי שיווק שמתקשים להחליט איזו פעילות חשובה יותר? הפעילות בפייסבוק או הפעילות בזירות נוספות? אין סתירה בין הדברים. עם יחס המרה של 2% בלבד לתוכן שיווקי בפייסבוק, חשוב מאוד להתמיד בבניית כלים נוספים. אינסטגרם, פינטרסט, טוויטר, בלוגר, לינקדאין, יוטיוב. הם ערוצי פעילות שישפרו את הנגישות של המותג ברשת.

 

פייסבוק עלול להיות מלכודת בכל הנוגע לחשיפת תכנים. הכל תלוי כמובן ביכולת של המקדמים לייצר תוכן מקורי שמצטיין במעורבות גולשים. האם זה אפשרי? וידאו פוש מציע ללקוחותיו כלי מתקדם לניהול קשרי לקוחות בוידאו. ערוץ שיווק אפקטיבי באינטרנט המשמש כשופר לפעילות החברה. בעידן שבו המדיה החברתית ממוקדת בפעילות חברות ועסקים, חשוב להתחיל עוד היום בניהול דיאלוג על בסיס שבועי. בכל שבוע יעלה לרשת סרטון וידאו המסכם את הפעילות השבועית בחברה. אם תרצו לתת הטבות, להסביר ולבאר קו אסטרטגי, להזמין גולשים לפעילות,

 

סרטון הוידאו יסייע לכם להתנהל בשקיפות מול הגולשים. העידן שבו חברות ועסקים הציגו מדיניות של "יעד מבוצר נגמר". בעידן שבו המדיה החברתית מכתיבה מהלכים, שיווק באינטרנט באמצעות ניהול קשרי לקוחות בוידאו יסייע לכם להקים חלון ראווה שישפר את מערכת היחסים עם הלקוחות לאורך כל השנה. מצורף סרטון לרשת אופטיק דורון שיצאה בקמפיין "החושף" את המבצעים החדשים. בקמפיין נטלו חלק מנכ"ל הרשת והעובדים. הסרטונים מבויימים ומציגים את הישיבות המקדימות לפני תכנון המבצעים ללקוחות. מחפשים דרך יעילה לשמור על קשר עם הלקוחות? אנחנו הכתובת. לתיאום פגישה ומצגת, ללא כל התחייבות, צרו קשר באמצעות האתר.