מבצע מנוע צמיחה לעסקים שמחפשים קידום באינטרנט

מבצע מנוע צמיחה לעסקים שמחפשים קידום באינטרנט. הפקת וידאו לעסקים. שיווק באינטרנט לעסקים. מזמינים סרטון וידאו, מקבלים פרסום בגוגל בדף נחיתה וקמפיין לידים לחודש ימים במתנה. צרו קשר באמצעות האתר.

הפקת וידאו במבצע לעסקים. שיווק באינטרנט מתחיל בוידאו פוש. אנחנו עושים את זה בהצלחה מרובה עבור: רשת קפה קפה, IDC, רשת אופטיק דורון, ביכורים, משרד החינוך, הסטרט-אפ הישראלי וולטריקס, האדריכל גד הלפרין, ד"ר איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה ועוד אין ספור לקוחות. פיתחנו עשרות קמפיינים באינטרנט, אנחנו יכולים לעשות את זה גם עבורכם. צפו בסרטון המצורף בחלקו התחתון של הדף. הזמינו מבצע צמיחה לעסקים ותראו ללקוחות מה אתם שווים. הדגישו את ההבדלים בינכם לבין המתחרים, קבלו הזדמנות לשווק את העסק באמצעות כלי אפקטיבי ורב עוצמה.

מבצע מנוע צמיחה לעסקים. שיווק באינטרנט בשיטה מתקדמת המשלבת בין וידאו לכלי קידום באתרים מובילים וברשתות חברתיות. שיווק באינטרנט באתרים המובילים מהווה חוד חנית בפעילות השיווק של וידאו פוש באינטרנט. אתר או דף עסקי בפייסבוק הם רק חלק מהכלים. חשוב מאוד ליצור קשר מיידי עם הגולש גם באמצעות שיווק באינטרנט בוידאו. וידאו פוש מציע לכם קמפיין וידאו משולב שמעניק לכם אין ספור הזדמנויות מכירה באינטרנט. גם סרטון וידאו, גם דף נחיתה ממוקד עם הצעת מכירה, הכולל פרטי התקשרות של הלקוח וגם קמפיין לידים במשך חודש ימים במתנה. לקוחות וידאו פוש נהנים מליווי, שיווק ופיתוח עסקי באינטרנט באמצעות כלי שיווק מתקדמים אשר מניבים מכירות ללא הפסקה. קמפיין שיווק בוידאו שעובד בשבילכם 24/7 וממוקד רק בלקוחות רלוונטיים.

רוצים לחסוך בתקציבי השיווק והקידום של האתר או החברה? רוצים לשלוט בקמפיין הדיגיטלי ולהגדיל את המכירות? אנחנו הכתובת להצלחה שלכם באינטרנט. אנחנו נשווק את העסק שלכם באינטרנט במגוון ערוצי חשיפה. צפו בסרטון וקבלו את כול הפרטים. בקרו בתיק עבודות. להזמנות, צרו קשר באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר ללא כל התחייבות