טקטיקות חדשות לשיווק סרטוני תדמית באינטרנט

טקטיקות חדשות לשיווק סרטוני תדמית באינטרנט. איזה טקטיקות שיווק סרטונים באינטרנט אתם מכירים? באיזה שיטה תבחרו לקדם ולשווק וידאו באינטרנט? מאות מיליוני סרטונים חדשים עולים באתר יוטיוב מדי חודש. אי אפשר לסמוך על העובדה שהעלתם את הסרטון ועכשיו אתם יכולים לנוח. אין סיכוי שהסרטון יקודם באופן עצמאי.

טקטיקות חדשות לשיווק סרטון תדמית באינטרנט. איזה טקטיקות שיווק סרטונים באינטרנט אתם מכירים? באיזה שיטה תבחרו לקדם ולשווק סרטון באינטרנט? מאות מיליוני סרטונים חדשים עולים באתר יוטיוב מדי חודש. אי אפשר לסמוך על העובדה שהעלתם את הסרטון ועכשיו אתם יכולים לנוח. אין סיכוי שהסרטון יקודם. באתר יוטיוב רובצים עשרות מיליוני סרטונים שלא מצליחים לזכות בחשיפה מינימלית. האם זה מה שאתם מאחלים לסרטון שלכם? היערכות לקראת שיווק וידאו באינטרנט דומה למבצע צבאי.

ראשית יש לאסוף מודיעין. מחקר מילות מפתח מדויק בסביבה התחרותית שבה תרצו למקם את סרטון הוידאו שלכם. התחילו בניסוח כותרת מקורית לוידאו שתסייע לו לבלוט מבין מאות אלפי הסרטונים האחרים. כיתבו תיאור מורחב ורלוונטי ככל האפשר אודות הסרטון, כך תגדילו את הסיכוי שמנועי החיפוש ילכדו אותו ויציגו אותו בתוצאות חיפוש רלוונטיות. התוכן שבסרטון בהחלט משפיע על כמות הצפיות, אבל זה בפירוש לא העיקר. האם יש לכם חשבונות פעילים באתרים נוספים מלבד יוטיוב? אם אין לכם, הסרטון שלכם יתנהל כמו ספינה טרופה. הצביעו על הסרטון באמצעות לינק מכל אתר אפשרי, גייסו כמה שיותר עמדות צפייה והפניות באתרים מובילים מחוץ ליוטיוב. פייסבוק, טוויטר, מייספייס, בואינג בואינג, דיג, פרנפיד, ועוד. בלוגים הם בפירוש כלי הפצה מומלץ. פורומים יכולים להוות אופציה נוספת בתנאי שאינכם מפירים את חוקי הפורום. צרפו לצ'אנל שלכם ביוטיוב כמה שיותר נרשמים וחברים. כך תוכלו לשלוח גם להם את הסרטון. בתנאי אחד, שאתם משתפים פעולה ומסייעים להם להפיץ את הסרטונים שלהם. סולידריות חברתית היא בפירוש כלי שיווק מצוין.

לסיכום טקטיקות חדשות לשיווק סרטוני תדמית באינטרנט. הקימו רשימות צפייה בתוך הערוץ ביוטיוב והצמידו את הסרטון שלכם לסרטונים נוספים בעלי הקשר דומה. כך תגדילו את הסיכוי של הסרטון שלכם להופיע במספר רב של מילות מפתח ותגיות. הצמידו לסרטון כותרת עם כתובת האתר שלכם. כך תרוויחו גם טרפיק וכניסות לאתר. פוטנציאל החשיפה של הסרטון שלכם הוא פועל יוצא של כושר ההפצה שלכם. עודדו גולשים להשאיר תגובה על הסרטון. כל תגובה היא בחזקת הצבעה על הסרטון שלכם. לסיכום, אל תשאירו את הסרטון שלכם לבד, ייצרו עבורו מערכת תוכן תומכת שתסקרן, תגרה ותגרום לגולשים רבים ככל האפשר לצפות בו. צפו בסרטון מאתר יוטיוב וקבלו טיפים חשובים. רוצים להפיק ולהפיץ סרטונים ביוטיוב? צרו קשר עם אתר וידאו פוש וקבלו הצעת מחיר ללא כל התחייבות.