הפקת סרטוני עדויות לשיווק באינטרנט

הפקת סרטוני עדויות לשיווק באינטרנט. סרטוני עדויות אפקטיביים בכל הליך שיווק באינטרנט. איך משכנעים לקוחות חדשים? בעזרת סרטוני עדויות. כל מי שגלש באתר עלי אקספרס לפני עידן הקורונה ובאתרי אי. קומרס נתקל במרקט פלייס שמציע ללקוחות להעניק ציונים לסוחרים שפועלים בפלטפורמה. אנחנו מוצאים את עצמנו קונים מהסוחרים עם הציונים הגבוהים ביותר. מחפשים סוחרים עם ציון חמישה כוכבים.

כשאנחנו בונים אתר, ממליץ לנו בונה האתרים לשלב המלצות בכתב בין דפי האתר. לצרף דף עם המלצת לקוחות כחלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש. למעשה, בהתאם להגדרת המשפך השיווקי, אנחנו כקונים מחפשים אישור לקניה. בעידן הדיגיטלי, יצירת האמון היא החלק החשוב ביותר בהליך המכירה. מי שלא מוכר ולא ידוע, מן הסתם לא מעורר אמון. כדי שייווצר אמון עלינו לנקוט בסדרת מהלכים שיווקיים שמטרתם לעורר אמון. אחד מהכלים החשובים ביותר בבניית האמון שבין הלקוח לנותן השירות או המוצר הוא סרטון עדויות לעסק. מי שמבין את תהליך המכירה, שואף ליצור יותר מסרטון אחד. כך אנחנו כמשווקים יכולים לומר ללקוחות, אתם יכולים לסמוך עלינו. מדוע עסקים נוטים להימנע משימוש בסרטוני עדויות? קודם כל, לא לכל עסק יש ממליצים.

שיווק באינטרנט כולל גם היבט של לקוחות ממליצים, אבל אלה לא נוטים להסכים להופיע בסרטון של חברה אחרת. אנחנו מודים שקיים קושי מסויים באירגון הפקת סרטוני עדויות, אבל כל עסק שירים את הכפפה ויצליח לשכנע לקוחות להמליץ עליו. ירוויח בענק. סרטוני עדויות מצטיינים בכושר שיכנוע גבוה. אנחנו לא נוטים לקנות מאנשים שמעוררים בנו חשד. אבל סרטון שמתעד עדויות אמיתיות של לקוחות בהחלט מעורר אצלנו אמון וזוכה לציונים גבוהים ברמת השיכנוע. למה סרטון עדויות הוא בעל פוטנציאל השכנוע הגבוה ביותר? כי הוא מניח בפני הלקוח הפוטנציאלי עדות אותנטית של לקוחות אמיתיים. אם הסרטון עשוי נכון, הוא עונה על חלק מהבעיות שמטרידות את הלקוח בתחום החיפוש המבוקש.

הפקת סרטוני עדויות לשיווק באינטרנט. מקבץ העדויות שעולות בסרטון משרטטות הליך עבודה עם העסק, השירות או החברה ואם הסרטון עשוי טוב, זה בהחלט משכנע. בסרטון שלפניכם, חלק מסדרת סרטונים, יצרנו תהליך שבו הלקוחות, בוגרי קורס קוד האימון של אלון אולמן מספרים על ההליך שעברו במסגרת הקורס. זהו וידוי אותנטי על ההיבטים בקורס, ניתוח של תהליך שעברו בקורס ולסיכום, המלצות והנעה לפעולה. רוצים להפיק סרטונים? צרו קשר באתר וידאו פוש.