הפקת סרטונים לקידום בתי קפה ולמסעדות

הפקת סרטונים לקידום בתי קפה ולמסעדות. בדרך כלל רוב המסעדות שפועלות בפייסבוק מפיקות תוכן די דומה. ללא בידול, ללא דגש על מיתוג. כשתכננו את הקמפיין לקפה ויולה החלטנו לשים דגש על מיתוג ועל בידול. גם באמצעות עיצוב המסך וגם באמצעות הקונספט: ויולה, טעם של חו"ל הכי קרוב לבית. אנשים מגיעים לבילוי במסעדה או קפה בגלל האווירה ובגלל המטבח. שני האלמנטים האלה הודגשו בסדרת הסרטונים שיצרנו עבור בית הקפה בגבעתיים. רוב המסעדות מסתפקות בצילומי מנות ומתעלמות מכך שיש ברשת מיליוני צילומי מזון אשר כוללים צלחות. הגולש נחשף לרעש תקשורתי ולא מסוגל לזכור את המסעדה או את בית הקפה. כל מה שהוא זוכר זו צלחת עם מנה מעוצבת שנחשף אליה. זה לא מספיק.

שיווק עסקים ברשתות החברתיות. גם מסעדה או בית קפה זקוקים לבידול ולמיתוג ברשתות החברתיות. הבידול רלוונטי גם בפניה לקהל היעד. כשחתך הגילאים חוצה את השלושים, חשוב לעצב סט מסרים רלוונטי לקהל היעד. בוגר, משכיל, אנין ואיכותי. בסופו של דבר, רק באמצעות הליך מיתוג, בידול ופניה ממוקדת יצליחו לזכור אותן ולסמן אותן כמסעדות מועדפות לבילוי. זהו תהליך שמחייב עקביות. בדרך כלל סרטון אחד לא יספיק. חשוב ליצור מהלך שיווקי שמתכתב עם התפריט ועם הקונספט של המסעדה. שתפו את הגולשים בהנגשת המסעדה או בית הקפה. חפשו דרכים להכיר לו את האנשים מאחורי המסעדה. במשפך ההמרה שתיצרו, חשוב לשאוף לתהליך היכרות. אם יכירו אתכם, יאהבו אתכם ורק אחר כך יגיעו למסעדה או לבית הקפה. הפקת סרטונים לקידום בתי קפה ולמסעדות מהווה את אחד מכלי השיווק האפקטיביים ביותר באינטרנט. כלי התקשורת שיכול להשפיע על הלקוח כמעט על בסיס יומי.

 

בעידן הרשתות החברתיות הפקת סרטון תדמית לבתי קפה ולמסעדות הופך לחיוני לכל מסעדה או בית קפה. הפקת סרטונים הם בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר ליצירת קשר בין הלקוח למסעדה. בכל פלטפורמה. בפייסבוק וגם ביוטיוב. בטיק טוק, בדף הנחיתה של פורטל המסעדות או בבלוגים על אוכל. המנות של המסעדה מצולמות משלב ההכנה ועד לשלב ההגשה. כך הלקוח לומד להכיר את אופייה הקולינרי של המסעדה ומתחבר אליה דרך המנות. דרך האוכל. דרך אופן ההגשה וכמובן דרך האווירה. יש לכם עסק? מחפשים קמפיין שמניב תוצאות? צרו קשר ונשמח להציע לכם מגוון פתרונות.