הפקת סרטונים איך בוחרים הפקת וידאו באינטרנט?

הפקת סרטונים איך בוחרים הפקת וידאו באינטרנט? פייסבוק, גוגל, יוטיוב, טיק טוק, לינקדאין, אאוטבריין, טאבולה. החלטתם להפיק וידאו באינטרנט. האם כל צלם חתונות יכול לעשות עבורכם את העבודה? איך תדעו ששכרתם חברת הפקת וידאו שמבינה אינטרנט? איך תדעו שחברת ההפקה אינה משמשת כגורם מתווך וחסרת ניסיון אמיתי בהפקות?

 

מדריך הפקת הפקת סרטונים לשיווק באינטרנט. החלטתם להפיק וידאו באינטרנט. עכשיו אתם מחפשים חברת הפקות שתפיק עבורכם סרטוני וידאו באינטרנט. האם כל צלם חתונות יכול לעשות עבורכם את העבודה? איך תדעו ששכרתם חברת הפקה שמבינה אינטרנט? איך תדעו שחברת ההפקות אינה משמשת כגורם מתווך וחסרת ניסיון אמיתי בהפקות? הפקת וידאו דורשת מיומנות ובקיאות באינטרנט ובדרכי הפצה וקידום. בשלב הראשון, היכנסו לאתר חברת ההפקות והתרשמו ממנו.

 

אם האתר של חברת ההפקות הוא בפלאש, סביר להניח שהחברה לא כל כך מודעת לנושא הקידום באינטרנט. אם אתם מוצפים רק במאמרים ולא גם בעבודות בפועל, כנראה שהחברה מתמחה בתחום אחר ורק תופשת טרמפ בתחום הפקות וידאו. בידקו בתיק העבודות של החברה, חפשו עבודות שהופקו לצפיה באינטרנט. לא כל סרט תדמית, הוא סרט שמתאים לאינטרנט. בידקו את נתוני ההפצה של הסרטונים. האם לחברה יש פוטנציאל להפיץ את הסרטונים שלכם? בקשו לראות דוגמאות לסרטונים שיצרו באזזז ברשת. בקשו לקבל דוגמאות של סרטונים עם למעלה מ-10000 צפיות. תתפלאו, אבל יש חברות הפקה שחסרות את הידע והכלים להפצת סרטונים ביוטיוב ובאתרים מובילים נוספים.

 

מי הם בעלי המקצוע שילוו אתכם במהלך הפרויקט? בקשו להכיר אותם באופן אישי. האם יש להם ניסיון קודם בהפקות וידאו באינטרנט, או שאולי מדובר בעוד צלם חתונות שעושה עליכם את החלטורה התורנית. המחיר שתשלמו יהיה כבד. אף אחד לא רוצה לראות וידאו באינטרנט בסגנון סרטי חתונה. זה מנוכר, מנותק מהמציאות ולא יסייע לכם במכירות ובטרפיק לאתר. בקשו המלצות. אם חברת ההפקות מנוסה ואיכותית, תוכלו לקבל המלצות שיסייעו לכם בקבלת ההחלטה.

 

לסיכום, חברת הפקות מומלצת היא חברת הפקות שהצליחה להציג בפניכם פרויקטים בוידאו שפותחו לאינטרנט. סרטונים ויראליים, סרטוני מוצר, סרטוני וידאו לנדניג ועוד. אל תתפשרו על חברת ההפקה שלכם. בסופו של דבר, חברת ההפקה תהיה הגורם שישפיע על איכות וידאו שתקבלו. בסרטון שלפניכם הפקת וידאו עבור רשת אופטיק דורון, סרטון הוידאו המצורף צבר כ-27,000 צפיות. לדוגמא, סרטוני המתחרה המוביל בקטגוריה, לא חצו את רף ה-2000 צפיות.