הפקת סרטון תדמית הפקת גרילה במחיר קומפקטי

הפקת סרטון תדמית הפקת גרילה במחיר קומפקטי. הפקת סרטון תדמית יכולה להיות הוצאה גדולה שמהווה חסם אשר מונע מחברות להפיק סרטונים. בדרך כלל התהליך מורכב ממספר לא מבוטל של בעלי מקצוע אשר נוטלים חלק בהפקה כשכל בעל תפקיד מייקר את ההוצאה הכוללת של ההפקה עד לעשרות אלפי שקלים. במציאות שנוצרה בעקבות משבר הקורונה עסקים וחברות מחפשים פתרונות שיוזילו את ההוצאה על הפקה ולא על חשבון איכות. נעים מאוד, אורי ששון, במאי ויוצר תוכן. בשנת 2006 עליתי ליוטיוב עם סדרה ויראלית על רועה עיזים יווני, בהשתתפות השחקן מנשה נוי. הסדרה הופקה בתקציב של 12,000 שקלים שהניבו כמאה דקות שידור של פרקים קצרים עד 2 דקות כל פרק, ביוטיוב. גם אתם הייתם חולמים להפיק סרטונים בתקציב כזה. בחשבון פשוט, מדובר ב-120 שקלים לדקה. זה התאפשר בגלל העובדה שבהפקה נטלו חלק רק בעלי מקצוע חיוניים. צלם, מקליט ועורך וידאו.

למעשה, כשאנחנו מדברים על הפקת סרטוני גרילה, אנחנו מציעים מהלך הפקה שמכיל את כל מרכיבי ההפקה עם מספר מאוד מצומצם של בעלי מקצוע. כבר היום, אפשר ליהנות מהפקת סרטונים לעסקים וחברות במחיר של אלפי שקלים בודדים. אם מדובר בסדרת סרטונים, המחיר יכול להגיע עד ל-1500 שקלים לסרטון בודד. זהו בהחלט הישג למי שמכיר את התחום. זה לא אומר שתקבלו מוצר נחות. ההיפך, תקבלו סרטון שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. סרטון גרילה שעונה על האסטרטגיה השיווקית ומצליח לתת מענה הולם לצרכים השיווקיים של העסק או החברה.

הפקת סרטון גרילה היא הפקה קלה וזריזה. היא יעילה מאוד בגלל האיכות המקצועית של האנשים שנוטלים בה חלק. מדובר באנשי מקצוע שצברו ניסיון מעשי במסגרת הפקות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. מדובר בהפקה שנותנת לכם הזדמנות ליהנות מהטוב שבכל העולמות. גם הפקה איכותית וגם מחיר מצויין. הסוד הגדול של וידאו פוש הוא בעיקר ביכולת לצמצם עלויות שלא על חשבון איכות. לפעמים נציע לכם במאי ויוצר תוכן שיכול להשתלט על ההפקה וללוות אותה משלב הנייר הלבן ועד לקבלת הסרטון המוכן. לבד. כבמאי, תסריטאי, צלם, עורך וידאו, מפיק ומעצב. נגן אחד שמציע איכות של תזמורת שלמה. נשמע מעניין? צרו קשר ונשמח לעזור לכם להפיק סרטוני גרילה ולעמוד ביעדי התקציב שלכם.