הפקת סרטון עדויות במסגרת אירוע, כנס תערוכה

הפקת סרטון עדויות במסגרת אירוע כנס או תערוכה. 

הפקת סרטון עדויות בוגרים קורס קוד האימון אלון אולמן. עוד סרטון בסדרת סרטונים שפיתחנו עבור קורס קוד האימון של אלון אולמן. למעשה, כל כנס בארגון, כל אירוע יכול להפוך לכלי שיווקי אדיר שיסייע לכם לקדם ולשווק את החברה או העסק בכל פלטפורמה באינטרנט. עולם הערכים של חברה נחשף בכנס או באירוע. אם יש במקום לקוחות, עמיתים, בעלי עניין, ספקים, הם יכולים להפוך לסוכני מכירות נלהבים של העסק או החברה. הפקת סרטונים מהסוג הזה הם כלי שיווקי יעיל לקידום החברה באינטרנט.

אנחנו מתמחים בפיתוח תוכן לכל פלטפורמה באינטרנט.

תיעוד אירוע באמצעות סרטונים הוא אחד מטקטיקות השיווק החשובות ביותר. אם משלבים בעלי מקצוע המתמחים בתחום, מקבלים חשיפה של הארגון ומצליחים לשפר את התדמית בעיני הלקוחות. תיעוד אירוע משלב גם את הלקוחות שלכם. אם מתארגנים בשלב קדם האירוע, ניתן לשאול את השאלות הנכונות ולקבל תשובות שחושפות את החברה באור חיובי ורלוונטי. זה כמובן חשוב לגיוס לקוחות חדשים.

ברמת האמינות, אין כמו בהמלצה של לקוח קיים.

בפרט שזה קורה במהלך אירוע, כנס או תערוכה שהחברה נוטלת בה חלק. בואו נחדד את הדברים. איזה סרטון הוא בעל מדד אמינות גבוה יותר? סרטון פרסומת או סרטון מערכתי אותנטי שמתעד את לקוחות החברה? לפני עשר שנים התשובות היו מעניקות לסרטון פרסומת מדד גבוה יותר. אבל היום בעידן הרשתות החברתיות, יש משמעות לקול האותנטי.

ליכולת לחשוף בפני הלקוחות החדשים

את העדויות של לקוחות וספקים. באמצעות הפקת סרטונים במהלך האירוע הם הופכים לסוכני מכירות המייצגים באופן הנאמן ביותר את הערכים של החברה. כל סרטון אשר עושה שימוש באנשי מפתח בחברה, לקוחות, ספקים ובעלי עניין. הסרטונים מעניקים לחברה הזדמנות לקדם את עולם הערכים של החברה או העסק ולאפשר ללקוחות להתחבר לעולם הערכים ולהזדהות עם התובנות של החברה.

כשאין תסריט ערוך וכתוב הקול הופך לאותנטי.

לכן סרטון עדויות הוא אמין יותר. התסריט והסיפור נכתבים בחדר העריכה. כשאנחנו מקשיבים לדובר, אנחנו לומדים את נקודות החוזק שלו. לומדים לערוך את הסרטון ברצף ובעניין ועל ידי כך מגישים לצופים מוצר תקשורתי משכנע עם התחלה, אמצע וסוף. העובדה שאין לנו תסריט כתוב בתחילת האירוע, לא צריכה להפחיד אותנו. חדר העריכה הוא המקום המושלם לבנות את הסיפור שלנו בדרך המעניינת ביותר.

הפקת סרטון עדויות במסגרת אירוע, כנס תערוכה.

לסיכום, הרשתות החברתיות מעניקות לנו הזדמנות לפתח ג'אנרים וטכניקות סיפור בלי הגבלה. סרטון הפרסומת שייך לעולם אחר. ברוב המקרים דווקא סרטון פרסומת נתפס כלא אמין, ולא משכנע בהשוואה לסרטון אותנטי המתעד הרצאה ומגיש אותה לצופים בדרך קצבית, קולחת ומעניינת. אם סרטון פרסומת משפיע בטווח הקצר, להפקת סרטוני תיעוד אירוע במהלך יש השפעה לטווח ארוך. אל תחששו מתיעוד מהסוג הזה. הוא חלק בלתי נפרד מתמהיל התוכן של כל חברה באינטרנט.