שיווק בוידאו באמצעות QR code שיווק מתקדם

שיווק בוידאו באמצעות QR code שיווק מתקדם. שיווק בוידאו באינטרנט יכול להתבצע גם באמצעות קוד QR מותאם לסרטוני וידאו. דרך אפקטיבית במיוחד ללכוד את הלקוחות גם שהם ניידים ברחוב, בקירבת העסק שלכם או לחילופין נזקקים למידע זמין אודות המוצר או השירות. היום הקוד נפוץ כשירות תשלום בתחבורה הציבורית והדור הצעיר מכיר אותו ומגיב כלפיו בחיוב.

 

שיווק בוידאו יכול להתבצע גם באמצעות קוד QR מותאם לסרטוני וידאו. הקוד מתאים לשימוש בכל הסמרטפונים. אייפון, סמסונג גלקסי, מוטורולה, נוקיה ועוד. זוהי דרך אפקטיבית במיוחד ללכוד את הלקוחות גם שהם ניידים ברחוב, בקירבת העסק שלכם או לחילופין נזקקים למידע זמין אודות המוצר או השירות. הפקת סרטון וידאו QR קוד יכול להיות כלי טקטי ליצירת הוראות שימוש במוצר, במקרה שהוראות השימוש מורכבות. למי יש זמן לקרוא הוראות שימוש? כדי למנוע טעויות, הפקת סרטון וידאו קצר יכולה לפתור את הבעיה. וידאו QR קוד יכול לשמש כשיטת שיווק של קמפיין ברחוב. דרך מומלצת ללכידת תשומת ליבו של הלקוח. שאלו את הלקוח שאלה ואת התשובה הוא יקבל באמצעות סריקת קוד QR. שלטי חוצות עם טיזר מדליק מזמינים את הגולש לסרוק את הקוד ולקבל התשובה באמצעות סרטון.

 

למעשה, ניתן לשלב סרטון וידאו באמצעות סריקת קוד QR בכל דרך שתמצאו לנכון. על גבי מסך הטלוויזיה, בעיתון, על גבי פלייר, שלט חוצות, ספר, חוברת או עלון שמוצמד לידית דלת הכניסה. מה שחשוב בסרטון הוא רמת המיקוד והקשב שתקבלו, לרבות יחס המרה גבוה יותר. הדרך המומלצת היא להעלות סרטון ליוטיוב ואז לשלוף את ה-URL של הסרטון ולהמיר אותו ל-QR קוד. בסרטון שלפניכם תמצאו את השיטה באופן מסודר ויעיל. קצב חדירת סמרטפונים מעיד על כך שהרבה לקוחות מנהלים את הפעילות ברשת באמצעות הסמרטפון. גולשים בפייסבוק, מנהלים פעילות עסקית באמצעות המכשיר וכמובן פתוחים להצעות.

 

שיווק בוידאו באמצעות QR code שיווק מתקדם. המגמה רק תלך ותגדל. אל תחמיצו את ההזדמנות להגיע ללקוח באמצעות כלי תוכן וידאו אפקטיביים. וידאו פוש מפתחים תוכן וידאו לכל מטרה בכל פלטפורמה באינטרנט. נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בפיתוח תוכן וידאו שיאפשר לכם להגיע ללקוחות ברשת ומחוץ לרשת.