שיווק באינטרנט שבעה שקרים על שיווק בוידאו

שיווק באינטרנט שבעה שקרים על שיווק בוידאו. שיווק בוידאו הוא אחד מן התחומים המורכבים ביותר בשיווק באינטרנט. אם אתם רוצים להפיק ערוץ וידאו, קבלו את שבעת השקרים הנפוצים ביותר שיובילו אתכם לערוץ וידאו שאף אחד לא ירצה לצפות בו.

שיווק בוידאו הוא אחד מן התחומים המורכבים ביותר ברשת. הוא משלב הבנה ובקיאות בקידום אתרים ויכולת לפתח, להפיק, לשווק ולהטמיע סרטוני וידאו מותאמים לכל פלטפורמה באינטרנט ולכל מטרה. מניסיון, רבים מקלים ראש וחיים באשליה שהם יכולים להקים בהצלחה ערוץ וידאו או להפיק סרטון בודד ללא ניסיון. ערוץ יוטיוב מלא בניסיונות האלה, הם בדרך נראים חובבנים וכמעט ולא זוכים בצפיות. אם אתם רוצים להפיק ערוץ וידאו, קבלו את שבעת השקרים הנפוצים ביותר שיובילו אתכם לערוץ וידאו שאף אחד לא ירצה לצפות בו.

שקר התקציב. השקר הנפוץ ביותר. בשיווק באינטרנט רוב הסרטונים שזכו להצלחה ברשת הם סרטונים מושקעים. הן ברמת החשיבה, הן ברמת ההפקה והן ברמת השיווק והקידום. אי אפשר להפיק סרטון וידאו דל תקציב שיראה באיכות של מיליון דולר. אין חיה כזאת. הזול עולה ביוקר.

שקר התסריט. כל אחד יכול לכתוב תסריט. בודאי, כמו שכל אחד יכול להיות רופא שיניים, מוסכניק או עורך דין. גם תסריט מצריך ידע ובקיאות. בדרך כלל התסריטים שתציעו יהיו דלים ומשעממים ולא יניבו לכם כל תועלת. תנו לבעלי המקצוע לכתוב את התסריט ואל תנסו לכפות תסריט על חברת הפקה. אחרי הכל אתם תשלמו את המחיר.

שקר האסטרטגיה. עם יד הלב, אף אחד לא מתכנן קמפיין וידאו מעוגן באסטרטגיה. בדרך כלל מייד קופצים לתסריט "מדליק" שבדרך כלל אין לא כל קשר עם ערכי החברה. סתם רעיון מדליק לא מניב טרפיק ולא משפר יחס המרה. רק תכנון מקדים שכולל מחקר מעמיק יכול להניב תסריט מצויין שמתבסס על אסטרטגיה תואמת.
שקר ההפקה. זה בדרך כלל מה שעובר לאנשים בראש: סרטון שתי דקות שאפשר להפיק בקלי קלות, בלי לראות את התסריט, בלי פגישה מקדימה, רוב המזמינים מייד קופצים להפקה. האם קבלן בניין יכול לתת הצעת מחיר ללא תכנית אדריכלית? בודאי שלא. וכך עוד שקר מצטרף לתהליך העבודה ומערים קשיים בהקמת הפרוייקט.

שקר הקלילות. התייחסות רדודה ושטחית, מולידה זלזול שמוביל לפתרונות דחוקים שאין בהם שום תועלת. הגישה שאפשר לפתח תוכן וידאו בחמש דקות שיחת טלפון או לחילופין בחמש דקות הראשונות של פגישה ראשונית. היא שגויה ומסמנת אתכם כחובבנים חסרי הבנה. האם אפשר לתכנן אתר אינטרנט בחמש דקות? ערוץ וידאו אינו שונה מאתר ברשת. גם אם מדובר בסרטון בודד, אתם מחוייבים להקדיש לכך את כל המשאבים. אחרת תמצאו את עצמכם עם סדרת סרטונים משמימים.

שקר התוכן. הסגנון המקורי שתנקטו יסייע לכם לבלוט. דניס רודמן בולט בליגת האן.בי. איי בזכות המראה השונה שלו. סגנון המשחק של ג'ק ניקולסון מסייע לו לבלוט מבין אלפי שחקנים אמריקאים. סגנון השיווק של סטיב ג'ובס סייע לחברת אפל למכור מיליוני מכשירים ברחבי העולם. תוכן באנלי יגרום לקהל היעד שלכם למות משעמום. לעומת זאת, הסגנון המקורי שתנקטו במסגרת השיווק באינטרנט יבליט את המסר שלכם, יגרום לסרטונים להיות נגישים לגולשים בזכות חשיבה יוצאת דופן ותעוזה. גולשים יודעים להעריך פתרונות מקוריים. הם מאמצים אותם ושמחים לשתף אותם ברשת.

שקר הויראליות. לא כל סרטון שתפיקו יצליח להגיע למאות אלפי צפיות. תנמיכו ציפיות. או לחילופין תהיו מוכנים להשקיע עשרות אלפי שקלים ב-קידום ובשיווק סרטון ויראלי. אין נוסחאות קסם לויראליות. הנוסחה היחידה מורכבת מעבודה קשה. מיכולת להירתם לטובת רעיון וללוות אותו לאורך כל שלבי ההטמעה ברשת.לאורך תקופה ארוכה מאוד

שיווק באינטרנט שבעה שקרים על שיווק בוידאו. לסיכום, המאמר הזה מכוון למנהלי שיווק, מנהלי תיפעול, מנהלי מותג ובעלי חברות שכנראה כתוצאה מחוסר ניסיון מבצעים טעויות שגורמות להם להסיק מסקנות מוטעות על אחד מהכלים רבי העוצמה בשיווק באינטרנט. מצורף סרטון וידאו מתוך סדרת אינטרנט באנגלית שפותחה עבור סטרט אפ ישראלי. רוצים להיפגש כדי לקבל מושג על מגוון הכלים בשיווק בוידאו שעומדים לרשותכם? צרו קשר באמצעות האתר ונחזור אליכם בהקדם.