שיווק באינטרנט קמפיין פייסבוק וידאו באמפר

איך מעירים את הגולשים באינטרנט מתרדמת כרונית?

שיווק באינטרנט קמפיין פייסבוק וידאו באמפר לשיווק בכל פלטפורמה. מה זה בעצם וידאו באמפר? בדרך כלל מדובר בסרטון באורך של עד עשר שניות שמקדם את המותג. אנחנו רוצים לדבר על שימוש שונה בוידאו באמפר בקמפיין בפייסבוק. אנחנו מעלים סרטונים קצרים מאוד ללקוחות שמכילים אלמנט של תנועה או הנפשת כותרות כדי לגרום לגולש להגביר מעורבות ביחס לפרסום שלנו. למה? למה? למה? כי הגולש בפייסבוק וגם באתרים נוספים נמצא במצב של ציפה. הוא גולש, אבל קשה לומר שהוא נמצא בריכוז. הכנסת אלמנט תנועה לתוך המודעה משפרת את תגובת הגולשים למודעה. עשינו את זה עם לקוחות רבים שלנו וצברנו ניסיון בפיתוח קמפיינים בפייסבוק. האמינו לנו זה עובד.

גוגל עושים שימוש ביוטיוב בוידאו באמפר

אנחנו לא חושבים שזה כל כך יעיל. אבל דווקא בפייסבוק אפשר לראות הבדלים בין קמפיין תמונה לקמפיין וידאו באמפר. מי אנחנו? אנחנו וידאו פוש – שיווק דיגיטלי חכם. צברנו ניסיון רב בפיתוח קמפיינים למגוון לקוחות בכל פלטפורמה באינטרנט. אנחנו פעילים באינטרנט משנת 2006. צוותי הדיגיטל של וידאו פוש מעניקים פתרון שיווקי כולל לעסקים ולחברות בכל פלטפורמה. הליווי הוא הוליסטי לאורך כל השלבים במסע הלקוח. מה שמאפשר לנו להכיר מודלים של תגובת לקוחות בפלטפורמות שונות בכלי שיווק דיגיטלי מגוונים. הניסיון המצטבר של הפעילות כולל פיתוח קמפיינים למגוון לקוחות בשפות, עברית, אנגלית ורוסית.

פיתוח קמפיינים בכל הפלטפורמות באינטרנט

בתחילת דרכה כסוכנות התמקדה וידאו פוש בפיתוח תוכן וידאו. בעקבות דרישת לקוחות שולבו תחומי שיווק באמצעות כלי תוכן מגוונים. כיום היכולת המשולבת מעניקה ללקוחות מגוון כלי שיווק וכלי תוכן לשיפור המרה בכל פלטפורמה. הניסיון הרב בפיתוח קמפיינים בכל הפלטפורמות כולל שטחי פעילות מגוונים. נדלן, ייעוץ עסקי, שיווק אתרי מסחר, אדריכלות, רפואת שיניים, תכשיטים, מזון ומשקאות, מסעדות, שירותי מיחשוב ועוד. אנחנו מעניקים שירותי שיווק דיגיטלי הן ברמת התיפעול השוטף של דפים עסקיים והן באמצעות הקמת קמפיינים בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם, אאוטבריין, טאבולה ולינקדאין.

ליצירת קשר הקליקו כאן