שיווק באינטרנט פרסום בערוץ יוטיוב לעסקים

שיווק באינטרנט פרסום בערוץ יוטיוב לעסקים. שיווק בוידאו באינטרנט. ערוץ וידאו לעסקים, גם אתם יכולים להרשות לעצמכם. אם עד היום סרטוני הפרסום בטלוויזיה הוגבלו מטעמי מחיר לטווח של 30 שניות, בערוץ וידאו ביוטיוב תוכלו להגיע ללקוח ללא הגבלת זמן. וזה רק אחד מן היתרונות.

שיווק בוידאו ביוטיוב. אתר יוטיוב החל לאחרונה ליצור עבור לקוחות עסקיים, תאגידים וחברות, ערוץ וידאו מסחרי ממוקד בתוכן רלוונטי. לדוגמא ערוץ קודאק ביוטיוב מציע לגולשים סרטונים המנהלים דיאלוג ישיר עם קהל היעד באמצעות סרטוני וידאו במגוון נושאים. כמומחים בשיווק בוידאו, צוותי התוכן בוידאו פוש יסייעו לכם בהקמת ערוץ וידאו ובשילוב תכנים רלוונטיים לקהל היעד שלכם. אם עד היום סרטוני הפרסום בטלוויזיה הוגבלו מטעמי מחיר לטווח של 30 שניות, באמצעות ערוץ וידאו ביוטיוב תוכלו להגיע ללקוחות באמצעות עשרות סרטונים ללא הגבלת זמן. ערוץ וידאו ביוטיוב, הוא אתר לכל דבר, המקודם על עקרון של מילות מפתח רלוונטיות לתחום הפעילות של המוצר או השירות של החברה או העסק. יחד נוכל לתכנן, לפתח, להפיק ולהעלות לשידור סרטוני וידאו אשר יסייעו לכם להגדיל את המכירות, לשפר את תדמית החברה או העסק ואפילו לעשות שימוש בתכני וידאו של הגולשים. זהו ערוץ השידור העסקי של החברה ובניגוד לספוט 30 שניות בטלוויזיה, הוא זמין ונגיש ללקוח 24 שעות ביממה.

 

שיווק באינטרנט פרסום בערוץ יוטיוב לעסקים. בערוץ הוידאו ביוטיוב הלקוח נחשף לעשרות נושאים שמעניינים אותו, משתף פעולה, מפיץ את הערוץ בקרב רשימות התפוצה האישיות שלו ומגביר את הנוכחות הרשתית של החברה או העסק באינטרנט. אם עד היום חשבתם בגבולות של 30 שניות בטלוויזיה. שיווק עסקים בוידאו באינטרנט באמצעות ערוץ וידאו ביוטיוב ישנה את הרגלי הצפיה של הלקוחות שלכם. 90% מתעבורת הסרטונים עוברת ביוטיוב. גם בישראל האתר ממוקם בין 3 האתרים הפופולריים ביותר ולכן שילוב ערוץ וידאו ביוטיוב עשוי לשמש ככלי שיווקי ממדרגה ראשונה. רוצים לדעת יותר? צרו קשר באמצעות אתר וידאו פוש ונשמח לשלוח לכם הצעת מחיר ללא כל התחייבות. מצורפת דוגמא לסרטון וידאו של האדריכל גד הלפרין בערוץ וידאו מבית וידאו פוש.