שיווק באינטרנט עקרונות חשיבה בשיווק דיגיטלי

שיווק באינטרנט עקרונות חשיבה בשיווק דיגיטלי. האם אתם מכירים את עקרונות  השיווק הדיגיטלי בפייסבוק ובגוגל? שתי הפלטפורמות שונות מאוד אחת מהשניה. בגוגל הגולש הוא היוזם באמצעות פעולת משיכה של מידע על בסיס מילת חיפוש. בפייסבוק מתבצעת פעולת דחיפה של תוכן שיווקי ממומן לגולשים על פי טירגוט. שתי הפלטפורמות הן פלטפורמות שמתבססות על בידים. מכירות פומביות של שטחי פרסום לכל המרבה במחיר. דמיינו חדר גדול שבו יש לקוחות. אתם מורשים לגשת ולהציג פליירים ללקוחות, בהתאם לתקציב שהצעתם, בכל רגע נתון. אם הצעתם 1 שקל לפעולה מתבצע שיכלול על בסיס השקל שהצעתם. אם הגיע מפרסם עם 2 שקלים לפעולה, הוא יקבל חשיפה ומיקום טוב יותר מכם. העיקרון הזה הוא חשוב מאוד כדי להבין איך האלגוריתם של גוגל ופייסבוק עובד. למרות השוני, להצעת הביד שלכם יש בהחלט משקל חשוב. הכל יחסי בפעולת הפרסום שתבצעו והיא תלויה בבידים של המתחרים שהוצעו בזירת הפעילות שלכם. מי שמשלם יותר. מקבל יותר.

 

איזו אסטרטגיה מתאימה למוצר או השירות שלכם?

לכל מוצר או שירות מתאימה אסטרטגיית שיווק שונה מאוד. כדי להבין את זה באופן פשוט, יש לנו דוגמא מעניינת. גוגל קונים חברות על פי עיקרון משחת השיניים. מה זה אומר? הם מחפשים חברות עם מוצר או שירות שהגולש ישתמש בו לפחות פעם ביום. עכשיו תתחילו לחשוב על יוטיוב וווייז ותבינו כמה העיקרון הזה חכם. חשוב שתשאלו את עצמכם, כמה פעמים הלקוח שלכם קונה את המוצר שלכם? פעם ביום, פעם בשבוע. פעם בחודש. פעם בשנה. פעם במספר שנים. פעם בחיים. אם תבינו את העיקרון הזה תדעו לתכנן את המהלך השיווקי שלכם באינטרנט. בתאימות למחיר שהצרכן משלם עבור המוצר או השירות. היכן הצרכן יפגוש אתכם? בגוגל או בפייסבוק? האם יש לכם יכולת לפעול בכל הפלטפורמות? או שהתקציב שלכם מוגבל? רופא שיניים ואולם אירועים מוצאים בגוגל, אבל גם בפייסבוק ובאינסטגרם אפשר לייצר בהצלחה פעילות שיווקית שתניב מעורבות ומכירה.

 

כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בפעילות?

שיווק באינטרנט עקרונות חשיבה בשיווק דיגיטלי נוגע גם בהיבטי התקציב שתרצו להשקיע במהלך השיווקי. מה יהיה התקציב הרבעוני והשנתי שלכם עבור ההשקעה בשיווק הדיגיטלי? באילו פלטפורמות דיגיטליות תרצו להשתמש? מי יהיה אחראי על ביצוע ותחזוקת אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי שלכם? איך תבטיחו שהמיתוג שלכם יישאר עקבי ביחס לשאר מאמצי הפרסום שלכם? איך תמדדו הצלחה והחזר השקעה?

 

שפרו את הנוכחות של העסק ברשתות החברתיות

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק ולינקדאין, הן רשתות חברתיות. כל אחת מהרשתות מתאימה לקהל מסויים. תחשבו על הפעילות במונחים של סניפים. אתם חייבים להציג נוכחות בכל הרשתות החברתיות. תמהיל המדיה שלכם יתמקד ברשתות שבהן תוכל להשיג תוצאות טובות. פייסבוק מותאם לקהל מבוגר יותר. אינסטגרם וטיקטוק לקהל צעיר יותר. יוטיוב היא בהחלט זירה שיכולה לשפר את הנוכחות שלכם. אם תצליחו לייצר אסטרטגיית תוכן מותאמת לכל פלטפורמה תגבירו את הסיכוי לפגוש לקוחות בהתאם לתכנים רלוונטיים.

 

אל תוותרו על צוות שיווק דיגיטלי מוכשר ומותאם לפעילות.

שיווק דיגיטלי עולה זמן וכסף. הוא לא מתאים לכל עסק. אבל אם המחזור שלכם מאפשר זאת, אנחנו ממליצים שתתחילו לשלב מקצוענים בשיווק העסק, חברה, שירות או מוצר. למעלה מ-60% מהמשווקים הדיגיטליים מדווחים שהם מבלים לפחות 6 שעות ביום במאמצי השיווק הדיגיטלי שלהם, בעוד שאחד מכל שלושה משווקים דיגיטליים אומר שהם מבלים יותר מ-11 שעות בעבודה מקוונת בכל יום. הצוות שתבחרו חייב להיות בעל ידע טכני נרחב ובעל הבנה ובקיאות במרחב הדיגיטלי. לדוגמא, אם יש לכם אתר, אבל הוא לא רספונסיבי ומאוחסן על גבי שרת שמייצר תקלות, תהיה לכם בעיה לתפעל קמפיינים בפלטפורמות השונות. צוות דיגיטל מיומן ידע לבחור עבורכם את האסטרטגיה הנכונה ולהציע לכם קמפיינים ייעודיים מותאמים לפלטפורמות. גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין, טאבולה, אאוטבריין או כל פעילות שיווקית שתתאים לכם.

 

גוגל אנליטיקס ואירועי המרה בפייסבוק

מעקב אחר שיווק דיגיטלי יכול להיות מסובך, אבל זה אפשרי! כלי Google Analytics עוזרים לעסקים לבחון את כמות התנועה לאתר ומאילו מקורות היא מגיעה. זה יכול לעזור לעסקים לקבוע תחומים מסוימים באסטרטגיות הדיגיטליות שלהם שהם צריכים לצבוע. מבחינת מדיה חברתית, מדדי מעורבות, כמו שיתופים, תגובות, לייקים, אירועים באתר וכו'. תוכלו לדעת איזה סוגי פוסטים מניבים את התוצאות הטובות ביותר. שיעורי ההמרה חיוניים גם בקביעה האם האסטרטגיות הדיגיטליות של העסק מובילות למכירה או שהן נכשלות בשלב ההמרה. פיקסלים מפייסבוק שמוטמעים בדפי האתר יסייעו לכם לאמוד את היעילות של כל קמפיין, ביחס להשקעה. מה שילמתם? מה קיבלתם בתמורה?

 

רוצים הצעת מחיר לבניית מהלך שיווק דיגיטלי? צרו קשר באמצעות האתר.