שיווק באינטרנט סרטונים הם כמו מכוניות

שיווק באינטרנט סרטונים הם כמו מכוניות. הנה התובנות שלנו שיסייעו לכם להבין את התחום המורכב הזה ברמת הפקה ועלויות הפקת סרטונים. תחשבו על זה רגע, שיווק באינטרנט בעזרת סרטונים מקביל לעולם הרכב. סרטונים הם כמו מכוניות, סרטוני פרסומת בטלוויזיה הם כמו מכונית פרארי. רק מעטים יכולים לאפשר לעצמם לקנות מכונית כזו. אבל באינטרנט, לא תמיד אנחנו צריכים סרטון ברמה של מכונית פרארי. לפעמים גם הפקה בתקציב מכונית משפחתית תעשה את העבודה. הפקת גרילה חסכונית או הפקת סרטון שמורכב מתמונות בלבד עם כותרות מונפשות יכול לעשות את העבודה בדף הנחיתה. הבעיה מתחילה בציפיות שלנו. אנחנו חולמים על פרארי, אבל יש לנו תקציב למכונית משפחתית. למה זה קורה? כי רוב השנים ראינו פרסומות בטלוויזיה וזו בעצם נקודת הייחוס שלנו. אין לנו נקודת ייחוס אחרת.

 

סרטוני פרסומת שעולים לשידור בערוץ 2 זוכים למימון נדיב על ידי תאגידים וחברות ענק. רוב העסקים שפועלים באינטרנט, נאלצים להתמודד עם תקציבים קטנים ועם פעילות שיווקית שדורשת מהם הקצאת משאבים כמעט על בסיס יומי. מה שאומר שהם לא יכולים להרשות לעצמם סרטוני פרארי. אבל כשהם באים לבחון סרטון, הם בוחנים אותו מנקודת מבט מוטעית.

 

לסיכום המאמר, שיווק באינטרנט סרטונים הם כמו מכוניות. השאלה הראשונה שצריך לשאול כמו בשוק המכוניות. כמה זה עולה? איזה תקציב הושקע בסרטון? כך תוכלו להבין את ההבדלים בין הסרטונים. כך תוכלו להתמקד בתקציב שלכם ולהתאים אותו לסרטון שאתם מעוניינים להפיק. ואכן, לאורך השנים התחלנו להבין שהפקת סרטון פשוט וקליט, גם יכול לעשות את העבודה. אז מה עושים? מתחברים למציאות. מחפשים פתרונות במסגרת התקציב הנתון. מה זה אומר? מינימום אנשי צוות, מינימום זמן צילום. מינימום שעות עריכה. ברוב המקרים זה אמור להספיק. כי הפקת סרטונים הם כמו מכוניות ולפעמים מה שאתם צריכים באינטרנט, זו הפקה משפחתית, חסכונית שתחזיר את ההשקעה במהירות. הפקת סרטון שתתאים למאפייני השיווק והטירגוט. לקבלת הצעת מחיר משפחתית מחברת הפקה שיש לה ניסיון של למעלה מ-15 שנות הפקה בכל פלטפורמה, צרו קשר באתר וידאו פוש, בפייסבוק או בטלפון.