שיווק באינטרנט ניהול והפקת תוכן

שיווק באינטרנט ניהול והפקת תוכן. האם לחברת הדיגיטל שלכם יש יכולת פיתוח תוכן? איזה פרמטרים אתם לוקחים בחשבון בשלב בחירת חברת הדיגיטל? ברוב המקרים אתם רוצים סוכנות דיגיטל שתביא לכם לידים. חברת דיגיטל שתנהל את קמפיין השיווק שלכם ביעילות ותצליח להחזיר את ההשקעה בתקציב הפרסום. כמובן שהייתם רוצים חברה שדמי הניהול שהיא דורשת בעבור ניהול הקמפיינים יהיה נמוך באופן משמעותי מחברות אחרות. אך האם אלו הפרמטרים היחידים? יש נתון אחד שבדרך כלל רוב הלקוחות פוסחים עליו. אנחנו מדברים על פיתוח תוכן הפקת תוכן. זה נשמע מובן מאליו, אבל לא כל סוכנות דיגיטל מתמחה בפיתוח והפקת תוכן. חד משמעית.

 

למה זה כל כך חשוב? משום שהפקת תוכן הוא נדבך חיוני בתמהיל השיווק באינטרנט. הרבה פעמים במהלך חיפוש באינטרנט, אתם נתקלים במודעות או בסרטונים שלא מצטיינים באיכות פיתוח בלשון המעטה. זה נראה כאילו לא השקיעו מספיק בתוכן, אלא יצרו קמפיין שנשען על שיווק המודעה במגוון פלטפורמות, מבלי להשקיע בפיתוח התוכן. חלק מסוכניות הדיגיטל אפילו מזלזלות בתוכן. מבחינתן, הוא לא חייב להיות מקורי, ייחודי או בעל אסטרטגיה שמבדלת את העסק, המוצר או החברה. להגנתן הן יטענו, השיווק הוא המלך. היכולת לפלח את קהל היעד, לפנות ללקוחות ולהציע להם פרסום בכל פלטפורמה, הוא חוד החנית של השיווק באינטרנט. האם זה נכון? לא בהכרח.

 

לדוגמא, בכל מה שקשור להפקת סרטונים, רוב חברות הדיגיטל לא מסוגלות להציע פתרון מקצועי ובמרבית המקרים הם שוכרים שירותים של ספקי משנה. לא תמיד על הלקוח מודע לכך. התוצאה, סרטונים שחברת הדיגיטל משלבת בקמפיין, אבל הם לא בהכרח הפתרון הממוקד והמדוייק ביותר. במושגים השאולים מעולם הרפואה, לקוחות מפרסמים זקוקים לחוות דעת שניה ממומחים לפיתוח תוכן. כל מי שמדלג על השלב הזה עשוי למצוא את עצמו בתהליך עבודה שבו יחידת הקצה לא משרתת את המהלך השיווקי באינטרנט והוא מבזבז תקציב פרסום בגלל העובדה שהתוכן לא עונה על צרכי השיווק. הפתרון שאנחנו מציעים יכול להבטיח לכם שיפור משמעותי ביחס ההמרה של כל קמפיין. גם ניהול ופיתוח תוכן וגם שיווק באינטרנט בכל פלטפורמה. ONE STOP SHOP.

 

שיווק באינטרנט ניהול והפקת תוכן. הקדישו מחשבה לאנשי הדיגיטל שאתם פוגשים. שאלו את עצמכם, האם הם מומחים בפיתוח תוכן או מצטיינים בשיווק בפלטפורמות השונות באינטרנט? אם תבצעו הפרדה בין שני התחומים, שיווק באינטרנט ופיתוח תוכן, תגלו שאתם משפרים את ביצועי הקמפיינים של החברה באינטרנט. רוצים לגלות גישה יעילה ואפקטיבית בשיווק באינטרנט? צרו איתנו קשר ונשמח להציע לכם שירותי פיתוח תוכן וידאו ותוכן טקסט, ממוקדים באסטרטגיה השיווקית של החברה.