שיווק באינטרנט כתבו עלינו במגזין דה מרקר

שיווק באינטרנט כתבו עלינו במגזין דה מרקר. שיווק ויראלי סרטון וידאו אינטראקטיבי מבית וידאו פוש קיבל חשיפה במגזין דה מרקר באינטרנט. העלנו ליוטיוב קמפיין שיווק ויראלי, סרטון ויראלי המאפשר החדרת תגובות גולשים בתוך הסרטון. גיא גרימלנד כתב דה מרקר עלה הסרטון ברשת וסיקר את הטכניקה בה הופק הסרטון.

 

הפקת סרטון ושידורו באינטרנט לא הופכת אותו באופן אוטומטי לסרטון ויראלי. מה הפוטנציאל הויראלי של סרטון שנושא לוגו או מכיל תכנים שיווקיים רלוונטיים? התשובה היא חד משמעית, סרטון שגדוש בסימנים מסחריים או לחילופין תוכן שיווקי מובהק לא יהנה מפוטנציאל חשיפה ויראלי באופן אורגני. זה לא אומר שאין לו סיכוי להיות מקודם ברשת. בפגישות הראשונות שלי עם לקוחות אנחנו מזהים בלבול בין סרטון ויראלי לשאר סוגי הסרטונים המיועדים להפצה. הפקת סרטון כוללת מגוון רחב של סוגי סרטונים באינטרנט. בדרך כלל ללקוחות יש רצון טבעי מאוד לשווק את העסק או המוצר באופן ישיר מאוד. רובם הולכים שבי אחרי נוסחת הקסם של יוטיוב או פייסבוק. מבחינתם יוטיוב או פייסבוק שווים לשיווק ויראלי. רק עצם ההעלאה לרשתות חברתיות מובילות מבטיחה להם פוטנציאל חשיפה אדיר. זה כמובן לא נכון.

 

שיווק באינטרנט מאפשר שימוש במגוון כלים, לרבות שיתוף גולשים בתוכן באופן אינטראקטיבי. שיווק ויראלי סרטון וידאו אינטראקטיבי מבית וידאו פוש קיבל חשיפה במגזין דה מרקר באינטרנט. העלנו ליוטיוב קמפיין שיווק ויראלי, סרטון ויראלי המאפשר החדרת תגובות גולשים בתוך הסרטון. גיא גרימלנד כתב דה מרקר עלה הסרטון ברשת וסיקר את הטכניקה בה הופק הסרטון. אפליקציה ביוטיוב המאפשרת החדרת תגובות גולשים לתוך סרטון באמצעות הצמדת קוד לסרטון. בינתיים הסרטון כבר זכה למאות תגובות. גולשים רבים נכנסו לתוך הסרטון והשאירו תגובה. אתם מוזמנים לצפות בסרטון ולראות את התגובות שנכתבו.

שיווק באינטרנט כתבו עלינו במגזין דה מרקר. הסרטון מלמד משהו על אופן המעורבות של גולשים בתוכן. הוא מוכיח שאין גבול לאופן השימוש בשיווק וידאו באינטרנט. שיווק ויראלי אפקטיבי מאפשר שימוש במגוון כלים ברשת. תגובות גולשים בתוך סרטון וידאו ביוטיוב, הם רק אחד מן הכלים הרבים. רוצים קמפיין שיווק ויראלי שמייצר תגובות גולשים? צרו קשר באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר ללא כל התחייבות.