שיווק באינטרנט במיקור חוץ Outsourcing

שיווק באינטרנט במיקור חוץ Outsourcing. שיווק באינטרנט על ידי ספק אחד במיקור חוץ מייעל את העבודה, חוסך כסף וזמן ומשפר את ביצועי החברה בכול ערוצי השיווק באינטרנט, גוגל פייסבוק, טיק טוק, יוטיוב, בלוגר, טוויטר, פיקסה, פרנדפיד ועוד.

 

שיווק באינטרנט לחברות ולעסקים מהווה אתגר מורכב לנוכח האפשרויות הרבות העומדות בפני העסק. שירות חדש מבית וידאו פוש פותר את הצורך בניהול השיווק על ידי מספר רב של ספקים. השירות מציע ניהול השיווק באינטרנט בכול הפלטפורמות, פייסבוק, יוטיוב, גוגל, טוויטר, בלוגר ועוד', לרבות פעילות צולבת ביניהן. כול הפעילות מתבצעת על ידי גורם אחד, הבקיא באסטרטגיה השיווקית ומנווט אותה הלכה למעשה, תוך כדי מתן דיווח על בסיס יומי לגורם האחראי מטעם החברה.

 

הגישה הקלאסית היא לעשות קצת מזה וקצת מזה, לא למדוד כלום ולשרוף הרבה מזומנים. עסקים אומרים לנו, "ניסינו את Google Ads", "יצרנו סרטון וידאו. אנחנו משקיעים בקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין. הבאנו מישהו שיעשה לנו טוויטר". ומה אנחנו אומרים? תתחילו להתמקד. תתחילו לתכנן אסטרטגיית שיווק יעילה שמתבססת על מקורות התנועה של הלקוח שלכם. וזה כמובן פועל יוצא מהבנה מעמיקה במוצר או השירות שלכם. מי קהל היעד שלכם? אתם מכירים אותו? אז כדאי שתתחילו להכיר אותו, תתחילו להגדיר אותו כדי להבין איזה קמפיין תרצו להציע לו. איך עושים את זה? מביאים את המקצוענים שלנו לנהל לכם את השיווק הדיגיטלי במיקור חוץ, במחיר הוגן ומשתלם.

 

מה כולל השירות? פיתוח אסטרטגיה בתאימות לכול הפעילות העסקית ברשת. ניהול פעילות בפייסבוק וביוטיוב. הקמת ערוץ וידאו ביוטיוב הכולל 12 סרטוני וידאו. הפצת הסרטונים. הקמת בלוג, כתיבת מאמרים בהיקף של 144 מאמרים בשנה. פתיחת חשבון טוויטר, ניהול החשבון על בסיס יומי, כולל הפצת מסרים ולינקים רלוונטיים. פתיחת פרופיל חברה בלינקדאין, ניהול החשבון. ניהול תוכן אתר החברה. לרבות אופטימיזציה וקידום בגוגל. בקיצור, תוכלו להוריד מעליכם את מרבית עבודת השיווק הדיגיטלי ולשלם הרבה פחות על הניהול בכל הפלטפורמות.

 

שיווק באינטרנט במיקור חוץ Outsourcing. מה עוד תקבלו במסגרת הפעילות השיווקית? בניה והפצת דפי נחיתה וניתוב לקוחות פוטנציאלים באמצעות הדפים. עיצוב תמונות והפצתן ברשתות שיתוף קבצים. ניהול הודעות וסטטוסים ממערכת הפצה מרובת חשבונות, ניטור ואיתור לקוחות פוטנציאלים. יצירת מהלך סינרגטי בין החשבונות והגברת הנוכחות הרשתית. השתתפות בישיבה עם גורם אחראי בחברה על בסיס שבועי. מחיר השירות, החל מ: 9,300 ₪ X 12 חודשים. בהתחייבות לשנה. סה"כ: 111,600 לא כולל מ.ע.מ . להזמנת פגישת ייעוץ והסבר מלא על השירות, צרו קשר באמצעות האתר.