שיווק באינטרנט איך להקים ערוץ וידאו ולהישאר בחיים

שיווק באינטרנט איך להקים ערוץ וידאו ולהישאר בחיים? שיווק באינטרנט עשר שאלות חשובות שכול בעל חברה/מנהל שיווק חייבים לשאול את עצמם לפני שהם מזמינים ערוץ וידאו באינטרנט, ביוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם או טיק טוק. האם תוכלו ללוות תהליך הפקה שיארך על פני כחצי שנה? טווח הזמן המוצע מיועד למי שמעוניין להקים ערוץ אסטרטגי ולקדם אותו באמצעות אופטימיזציה במנועי החיפוש. עוד שאלות ותשובות בפוסט שלפניכם.

 

שיווק באינטרנט עשר שאלות חשובות שכול בעל חברה/מנהל שיווק חייבים לשאול את עצמם לפני שהם מזמינים ערוץ וידאו באינטרנט. הזמנת ערוץ וידאו באינטרנט דומה לתהליך בניית בית. גם כאן מתקיימים יחסים בין תכנית על הנייר, התכנית האדריכלית, לבין הקמת הבניין בפועל על ידי שורה של בעלי מקצוע. בדיוק כמו היחסים בין התסריט שאושר על ידיכם להפקה בפועל. המודל שנבחן הוא הקמת ערוץ וידאו הכולל 24 סרטוני וידאו. האם בחנתם את תיק העבודות של האתר המפיק? האם תוכלו להתאזר בסבלנות מול הליך עבודה שיארך לפחות על פני תקופה של חצי שנה? האם אתם ערוכים לתהליך כתיבה שיערך לפחות חודש ימים? וזאת על פי תחשיב של כתיבת תסריט אחד ביום עסקים, לא כולל זמן נדרש לתיקונים, ישיבות וליטוש סופי. האם תהיו מספיק קשובים לצרכים של בעלי המקצוע השונים? האם אתם ערוכים להליך הפקת סרטונים, כולל עריכה שיארך בין חודש עד שלושה חודשים?

 

שיווק באינטרנט איך להקים ערוץ וידאו ולהישאר בחיים? על פי תחשיב של יומיים עריכה לכול סרטון ועוד 24 ימי הקמת ערוץ על פי תחשיב של העלאת סרטון וידאו אחד בכול יום. האם אתם מודעים לכך שבניית הערוץ לא כוללת את קידום הערוץ? כשם שבניית אתר לא כוללת את קידום האתר. האם תכננתם תקציב קידום נפרד על בסיס שנתי? איזה ציפיות יש לכם מערוץ הוידאו? האם תיאמתם ציפיות עם האתר המפיק? האם אתם שמרנים וריכוזיים? אם כן, יהיה לכם קשה לשחרר מושכות ולאפשר לבעלי המקצוע השונים להקים את ערוץ הוידאו. לפגישת ייעוץ, ללא כול התחייבות, צרו קשר באמצעות אתר וידאו פוש