שיווק אורגני בפייסבוק לעסקים

שיווק אורגני בפייסבוק לעסקים. איך משווקים בפייסבוק בעזרת תוכן מקורי בלי לשלם על זה ביוקר? מדריך אפקטיבי לבניית נוכחות ואיתור לקוחות פוטנציאלים באמצעות פיתוח תוכן מקורי.

שיווק אורגני בפייסבוק. אנחנו רוצים לספר לכם איך משווקים בפייסבוק בעזרת תוכן מקורי בלי לשלם על זה ביוקר? מדריך אפקטיבי לבניית נוכחות ואיתור לקוחות פוטנציאלים באמצעות פיתוח תוכן מקורי. פעילות שיווקית במסגרת הדף העסקי ניתנת לביצוע בשתי צורות. שיווק וקידום ממומן ושיווק וקידום אורגני. הפוסט הזה עוסק בעיקר בחלק האורגני. תחום שדורש מאמץ ועקביות בפעילות על בסיס יומי. זה לא סוד שפייסבוק שומרת לעצמה את כל הדאטה. כדי לקבל מידע מפולח אודות הלקוחות שלכם תיאלצו להשקיע בקידום ממומן. בלי כרטיס אשראי לא תקבלו את המידע הרלוונטי בנוגע ללקוחות שלכם. מיקום גיאוגרפי, השכלה, תחומי עניין, גיל ומצב משפחתי הם רק חלק ממאפייני הפילוח. ומה עושים אלה שאין להם תקציב לקידום ממומן? האם הכל אבוד? קיבצנו כאן מספר כללים לאסטרטגיית התוכן במסגרת הפעילות של הדף. מקווים שתמצאו בהם עניין

1. אל תשתמשו בדף הפייסבוק העסקי לפעילות הארד סייל, ברוב המקרים זה לא יעבוד. פייסבוק היא רשת חברתית שמקדשת את תרבות הפנאי על חשבון פעילות עסקית. הגישה הישירה מתפרשת כאקט כוחני ויכול להיות שהעסק שלכם יצא נפסד מהעניין. 2. חשוב מאוד לגבש מטרה ואסטרטגיה לפני שאתם מתחילים בפעילות התוכן. האם יש לכם יעדים? האם אתם רוצים להיחשף או שאולי אתם מקווים שקהל הלקוחות ימצא בכם עניין וייצור קשר? אל תצפו שזה יקרה באופן מיידי, ככל שהתוכן שלכם יהיה איכותי יותר ומקורי, סביר להניח שקהל היעד הרלוונטי ימצא בכם עניין. 3. גבשו קול אנושי לפעילות. פוסט הוא לא הרצאה. הוא סוג של שיחה ברשת. צורת תקשורת שבה אתם מצפים לתגובה ולמענה מקהילת הגולשים. אם תצליחו לבנות מעמד ומנהיגות תתחילו לקבל התייחסות מקהילת הגולשים. 4. שתפו תוכן רלוונטי ומקורי באופן קבוע. בגלל מבנה האלגוריתם של פייסבוק, קיימת קדימות לתוכן מקורי ורלוונטי. אין מקום להפסקה בפעילות שלכם. תהיו מחוייבים למשמעת תוכן. אתם חייבים לנהל את התוכן על בסיס יומי ובאופן עקבי. כך נוצר פוטנציאל לשיווק באמצעות קהילת תוכן בפייסבוק.

5. עודדו תגובות וענו במהירות. פעילות תוכן אינה מתבצעת בשיטת שגר ושכח. מנהלי הדף בפייסבוק מחוייבים להיות עם אצבע על הדופק ולהגיב לכל גולש במהירות האפשרית. 6. עשו שימוש בתמונות ובסרטוני וידאו. האלגוריתם של פייסבוק מעדיף תוכן מקורי על פני תוכן מקושר. ככל שתשקיעו יותר בפיתוח תוכן מקורי תקבלו מעמד וקדימות בפיד. 7. טפחו את מערכת היחסים עם הגולשים בעקביות ובהתמדה. אתרו גולשים מובילי דעה שאתם יכולים להיעזר בהם כדי לקדם את הדף ונסו להציע להם שיתוף פעולה הדדי. הכל במסגרת החוקים והמגבלות של פייסבוק. 8. קדמו את הדף באמצעות כלי הפצה אחרים. הפיצו את הדף בחשבונות נוספים כדי לקבל חשיפה ממקורות נוספים מחוץ לפייסבוק. 9. בקרו בדפי עסק דומים לתחום העיסוק שלכם כדי להבין, ללמוד ולהשתפר. תמיד תמצאו שיטה או מהלך שיכולים לסייע לכם לשפר את רמת הקידום והנוכחות הרשתית. זו בפירוש לא המלצה להעתיק. אלא ללמוד באופן יסודי ושיטתי מהמתחרים שלכם.

10. שיווק אורגני בפייסבוק לעסקים. הסעיף האחרון נוגע לפוטנציאל החברתי שלכם. כמנהלי דף יש לכם חברים. במידה והחברים מסכימים, ורק אם הם מסכימים, אתם יכולים להיעזר בתיוגי חברים שיגבירו את הנוכחות של הדף. שוב, למרות שמדובר בנושא רגיש, אם תעשו את זה בחכמה ובאופן מדוד ואחראי, תוכלו להרחיב את טווח ההפצה של דף הפייסבוק ולשפר את הנוכחות הרשתית שלו.